#1126 Skrevet Mars 15, 2006 Endre: Var på værste i dag å inspiserte sveisinga di, så kjempe bra ut det He he.. Takker! Har fullt av andre sveiseprosjekter på lur så jeg kommer nok til å få god trening etter hvert! Gjelder bare å lære av sine feil underveis:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1127 Skrevet Mars 15, 2006 og så trenger dere bare en liten trylleformel for å komme til smurfeland Den har vel du? du kjører jo rundt i en blå smurfe-toer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1128 Skrevet Mars 15, 2006 Idag har jeg og Håkon henta en hvit Caddy til....det blir ikke leiligheter i denne:p Den trengte litt overbevisning før bremsebånda slapp på trommelen bak:dødhest: Så fant Håkon bestevennen sin før han spiste den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1129 Skrevet Mars 16, 2006 hmmm... fant et par biler utenfor værste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1130 Skrevet Mars 16, 2006 Har du måkt hele plassen eller? Isåfall kongejobb: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1131 Skrevet Mars 16, 2006 skal nok klare å få frem bmwen og golfen men stoppet rett etter den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1132 Skrevet Mars 17, 2006 Da har Håkon igjen overgått seg selv og lagd en ny PhotoStory: Klikketiklikk! Enjoy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1133 Skrevet Mars 17, 2006 Håkon: De photostoryene dine er superartige Stå på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1134 Skrevet Mars 17, 2006 Da har Håkon igjen overgått seg selv og lagd en ny PhotoStory: Klikketiklikk! Enjoy very nice!! utrolig bra laga dette Håkon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1135 Skrevet Mars 17, 2006 Stilig photostory: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1136 Skrevet Mars 17, 2006 Må nok menge meg med resten her ja, tøff photostory, Håkon:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1137 Skrevet Mars 17, 2006 De som har sett PhotoStory'n (noe jeg anbefaler alle å gjøre) har sikkert fått med seg at David er tatt inn i varmen.... istedet for å stå utenfor og måke frem biler Velkommen som medlem av Die Aller Vaerste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1138 Skrevet Mars 17, 2006 Tusen takk. En glad nyhet for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1139 Skrevet Mars 17, 2006 Velkommen skal du være David! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1140 Skrevet Mars 17, 2006 takk takk. må vel skaffe meg en Einser eller to nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1141 Skrevet Mars 17, 2006 takk takk. må vel skaffe meg en Einser eller to nå. Tja...nå er det bare 60% av oss som har Einser da....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1142 Skrevet Mars 17, 2006 men har uansett planer om et einser kjøp i løpet av våren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1143 Skrevet Mars 21, 2006 Hei, sjekk ut denne : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=434368#post434368 Hadde vært et fint tilskudd i den ellers så variererte bilparken deres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1144 Skrevet Mars 25, 2006 Lite tid for Værste' om da'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1145 Skrevet Mars 26, 2006 Ettersom jeg fikk nyte litt av det gode liv for ett par uker siden på ett Slott i Sverige måtte jeg vise kidsa hvordan fintfolket har det. Så da var det jo naturlig å dra til min gode venn: Grev Herman Wedel Jarlsberg på Bogstad Gård for en liten lunsj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1146 Skrevet Mars 27, 2006 Se der ja.. Kan tenke meg at du gleder deg til Operaen står ferdig;) Det må jo være den ultimate finkultur opplevelsen! Men det spørs vell om ungene synes det er like gøy på operaen som på Bogstad gård! P.S Nå har vi fått en ny einser på værste! Mer info kommer etter hvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1147 Skrevet Mars 27, 2006 Når Sputnik har egen boxer så må vel kanskje vi lansere en også?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1148 Skrevet Mars 27, 2006 ps: Det er jeg som er modellen for underbuksen på bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1149 Skrevet Mars 27, 2006 Tight boxer i lær eller spandex MED glidelås?!?! HAHA:p Nye mekke-antrekket til alle i "Die aller vaerste" J-A? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1150 Skrevet Mars 27, 2006 Tight boxer i lær eller spandex MED glidelås?!?! HAHA:p Nye mekke-antrekket til alle i "Die aller vaerste" J-A? Det var faktisk Håkon som satte meg på idèen..... Han dreiv å røra om at han satt i bokseren igår kveld og ikke fikk sett den fete Ævdin i Transporter2.....gud vet hva han dreiv med:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...