#1351 Skrevet April 27, 2006 Fant et bilde som passer inn på værste tråden deres syns jeg Den er najs den..har en enda kulere på hjemmepc'n En liten teaser på hva jeg sveiser nå...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1352 Skrevet April 27, 2006 Den er najs den..har en enda kulere på hjemmepc'n En liten teaser på hva jeg sveiser nå...... IDA innsug? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1353 Skrevet April 27, 2006 I arbeidstiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1354 Skrevet April 27, 2006 kan jeg spørre dere om en annen ting : har dere liggende ett utslitt dekk i dim 175_50-13 ? trenger et for å modde skjermene ser du og bestillingstiden her på dekkomsetning er litt lang på de dekkene, må begynne å modde før det for å rekke våler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1355 Skrevet April 27, 2006 Den er najs den..har en enda kulere på hjemmepc'n En liten teaser på hva jeg sveiser nå...... Kan dette være Scat innsug til 48 IDA? Har du endelig tatt til fornuft og konvertert til luftavkjølt - og har store planer om mye power? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1356 Skrevet April 27, 2006 Kan dette være Scat innsug til 48 IDA? Har du endelig tatt til fornuft og konvertert til luftavkjølt - og har store planer om mye power? Fornuft og fornuft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1357 Skrevet April 27, 2006 Fornuft og fornuft En liten runde i Cal-looker'n til Kalle så regner jeg med at du er frelst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1358 Skrevet April 27, 2006 Trenger vel ingen kommentar..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1359 Skrevet April 28, 2006 Ble ferdig med topp-paknings bytte på Kæbben igårkveld. Stort sett skruing bare avbrutt av besøk av Opelgutta/jenta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1360 Skrevet April 28, 2006 En bunnpanne har veeeeeeeldig mange skruer... Veeeeeeeeeeeeedig mange skruer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1361 Skrevet April 28, 2006 Ikveld har vi gjort klar Classic standen på Motorfestivalen. Gå inn på siden som Håkon reklamerer for å se litt i kulissene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1362 Skrevet April 28, 2006 Ikveld har vi gjort klar Classic standen på Motorfestivalen.Gå inn på siden som Håkon reklamerer for å se litt i kulissene.... Hvilke sider er det håkon reklamerer for. Finner dem ikke Mulig jeg er litt trøtt og sløv nå ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1363 Skrevet April 28, 2006 Hvilke sider er det håkon reklamerer for. Finner dem ikke Mulig jeg er litt trøtt og sløv nå ass Ta en titt under baklyktene på bilen til Håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1364 Skrevet April 28, 2006 Mulig jeg er litt trøtt og sløv nå ass Du har lov til det etter kjempeinnsats på standen Klikk her du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1365 Skrevet April 28, 2006 Du har lov til det etter kjempeinnsats på standen Klikk her du hehe trøtt og sløv ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1366 Skrevet April 29, 2006 Sjekk ut siste nytt og bilder på vår hjemmeside: http://www.dieallervaerste.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1367 Skrevet April 29, 2006 Kjemperespons på Ruff-rodden... Sjekk våre hjemmeside for pokker... http://www.dieallervaerste.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1368 Skrevet April 29, 2006 Tøft. Jeg kommer å titter i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1369 Skrevet April 29, 2006 Kjell Sverre Hatlem har sin støkne Golf GLS stående på Motorfestivalen... Denne er verdt å ta en ekstra titt på siden den som regel står godt innelåst... Mere bilder fra Motorfestivalen på hjemmesia vår... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1370 Skrevet April 29, 2006 Beklager offtopicen men har dere tatt bilder eller sett en første gen Camaro der? Hvit med orange striper? Er veldig spent på hvordan den ble.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1371 Skrevet April 30, 2006 Beklager offtopicen men har dere tatt bilder eller sett en første gen Camaro der? Hvit med orange striper? Er veldig spent på hvordan den ble.. Står en 67-69 camaro i kjelleren der.... men sto på den at den selges om en mnd som ferdig bil. Var ikke ferdig nå,sto med ulakkert front og mye rein plåt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1372 Skrevet April 30, 2006 Beklager offtopicen men har dere tatt bilder eller sett en første gen Camaro der? Hvit med orange striper? Er veldig spent på hvordan den ble.. Den blir bra etterhvert den...bra plåtærbe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1373 Skrevet April 30, 2006 Til Barista Endre: Tok med denne steinen til Vaerste.... Det er også noen oppdateringer på bloggen vår..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1374 Skrevet April 30, 2006 Den blir bra etterhvert den...bra plåtærbe Jeg stod og kikka på den "frontspoileren" selv. Utrolig fet plåtjobb Flames ja.. ikke rart den var litt matt i lakken da. Skal nok en del paintbrush på den, og deretter noen lag klarlakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1375 Skrevet April 30, 2006 Og de var like pene som på bildene... :thumb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...