#1376 Skrevet April 30, 2006 Til Barista Endre:Tok med denne steinen til Vaerste.... Det er også noen oppdateringer på bloggen vår..... He he.. Skal prøve å huske de reglene der til neste gang vi har treff på værste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1377 Skrevet April 30, 2006 Beklager offtopicen men har dere tatt bilder eller sett en første gen Camaro der? Hvit med orange striper? Er veldig spent på hvordan den ble..Jepp, prata lenge med Bentsen. han er dyktig!Brushinga på messa var bare for show. Trolig lakkes hele bilen fullstendig om før den er ferdig. Bentsen er jo lakkerer så Stuket på vogna var helrett, men den var langtfra ferdig. Ellers hører jeg det går slow med Møkk-enern Nå får du hive deg rundt Stephan, så vi får gjort i sommer til vogna di åsså, ikke bare brødrene sine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1378 Skrevet Mai 1, 2006 Da er Motorfestivalen over for denne gang, mye bra og se på men det kunne også vært mere... Alt for mange klesboder og annet jall, samt at maten var Dyr, kald og dårlig. Sjekk hjemmesia for flere bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1379 Skrevet Mai 2, 2006 *siklesikle* Jeg kan stolt si at jeg var linselus foran den bilen noen som vil ha bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1380 Skrevet Mai 2, 2006 En "slitenleiogfrossenimagenetterkaldmatpåMotorfestivalen" Håkon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1381 Skrevet Mai 2, 2006 Å her drømmer han seg helt bort. Og venter på å komme hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1382 Skrevet Mai 4, 2006 Tok en liten avstikker fra Vaerste ikveld for å gjøre noen fresejobber... Ett par topper og ett 16V deksel. Klart til polering RA: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1383 Skrevet Mai 4, 2006 Tok en liten avstikker fra Vaerste ikveld for å gjøre noen fresejobber... Ett par topper og ett 16V deksel. Klart til polering RA: vinke : : eek : hjelp... nice.. *sikle* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1384 Skrevet Mai 4, 2006 Tok en liten avstikker fra Vaerste ikveld for å gjøre noen fresejobber... Ett par topper og ett 16V deksel. så nice ut. men jeg vil ha bremseskiver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1385 Skrevet Mai 4, 2006 Hmmm, jeg ser noe som mangler på toppdekselet.... Kan noen gjette hva det er? For å si det sånn så har det noe med justering av tenning å gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1386 Skrevet Mai 4, 2006 Hmmm, jeg ser noe som mangler på toppdekselet....Kan noen gjette hva det er? For å si det sånn så har det noe med justering av tenning å gjøre hehe... det er fjernet med hensikt.. dette blir show deksel i den grad det lar seg gjøre.. kamdelen som merket står på ligger i en eske og kan således provosorisk settes på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1387 Skrevet Mai 4, 2006 så nice ut. men jeg vil ha bremseskiver Det kommer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1388 Skrevet Mai 4, 2006 hehe... det er fjernet med hensikt.. dette blir show deksel i den grad det lar seg gjøre.. kamdelen som merket står på ligger i en eske og kan således provosorisk settes på. Ja jeg regnet nesten med at det var gjort med hensikt. Er vel ikke mye på bilen din som ikke har vært gjennomtenk en gang eller to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1389 Skrevet Mai 4, 2006 Ja jeg regnet nesten med at det var gjort med hensikt.Er vel ikke mye på bilen din som ikke har vært gjennomtenk en gang eller to. litt opp til andre å bedømme og tro.. men jeg hadde neppe brukt så lang tid om jeg tenkte kun EN J**** gang... hihi morsomt med hobby da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1390 Skrevet Mai 6, 2006 Da var jeg tilbake etter 2500 km og totalt 35 timer med lite søvn... Skal lage et reisebrev, men akkurat nå frister senga ganske mye mer... Slik så bilen rett før avreise tilbake... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1391 Skrevet Mai 6, 2006 Slik så bilen rett før avreise tilbake... søøøøtsakkah? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1392 Skrevet Mai 6, 2006 Torsdag klokka 1830 starta jeg og Gøran Krogh ut på tur, målet var Volkswarenhaus som skulle ligge i nærheten av Hannover... Valg av kjøretøy ble en 92 Mitsubitshi Lancer St.v... Etter noen pissepauser... Mange mil på Autobahn... kom vi endelig fram til avkjøring til landsbyen der Volkswarenhaus ligger... Klokka 0900 svingte vi opp foran butikken dems... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1393 Skrevet Mai 6, 2006 Volkswarenhaus driver også med luftavkjølte bilder... 70 talls camper... Hva slags bil er dette? 1303 S Noen flere biler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1394 Skrevet Mai 6, 2006 Innvendig, i en beskjeden butikk var det stilt opp montere med godsaker både til vann og luft... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1395 Skrevet Mai 6, 2006 Vi snudde vel bokstavelig tatt hele butikken på hodet, snakk om å slippe unger løs i gotte-butikken... Vi takket Florian for kjempeservice og pakket i bilen... Som vist tidligere... Vi måtte stoppe å kjøpe nye dekk til Mitsubitshien, da slicks kombinert med last og hastigheter opp mot 160 km/t i egner seg veldig bra... Vi tar igjen en bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1396 Skrevet Mai 6, 2006 Så ble det full stopp på Autobahn... Disse Mitsubitshiene er noen råskinn, så vi tok igjen en bil til... den var merka 1.4 TDI... Jeg trillet inn på gårdplassen hjemme klokka 04.23 i natt, en lang men innholdsrik tur... Og da var det bare en ting som gjenstod... : sove : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1397 Skrevet Mai 6, 2006 Fine greier Håkon! Godt jobbet! Gleder meg til å se varene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1398 Skrevet Mai 7, 2006 Vi fikk jobba litt på Joppe idag.... Resten kan du lese her: JOPPE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1399 Skrevet Mai 7, 2006 Skal på værste i morgen så da kan jeg bidra litt.. Ser bra ut karer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1400 Skrevet Mai 7, 2006 Idag har vi også hatt besøk på Vaerste, og uansett hvor mye man anstrenger seg for å ikke komme på kamera, så er man aldri trygg på Vaerste... Noe Lena fikk erfare da hun stakk innom for å hente delene hun hadde bestilt fra Tyskland... Hun hadde med den nyinnkjøpte cabben sin, meget pen bil... Marius var også innom og hentet deler... Og her er nok en advarsel: IKKE LEGG FRA DEG KAMERAET DITT UTEN OPPSYN ! ! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...