#1501 Skrevet Mai 31, 2006 Haha. Se fyren kjører frisørbil, a. Ble det dyrt? Å sette på parklys når man står stille ved siden av veien hadde han ikke lært seg. Bør ikke dere da gi han en bot på 2000 kr for feil lysbruk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1502 Skrevet Mai 31, 2006 Smekk på pungen John-Arne? Hi hi.. Det der er ikke lenge etter at vi var i Drøbakk og spiste is og snakket om hvor mye sivilt politi det er på veien om dagen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1503 Skrevet Mai 31, 2006 Smekk på pungen John-Arne? Hi hi.. Det der er ikke lenge etter at vi var i Drøbakk og spiste is og snakket om hvor mye sivilt politi det er på veien om dagen:p 6.500,- og 2 prikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1504 Skrevet Mai 31, 2006 oops! Bra at ikke lappen flagret.. Og hva sa onkel om mål fart osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1505 Skrevet Mai 31, 2006 oops! Bra at ikke lappen flagret.. Og hva sa onkel om mål fart osv? Ri rolig videre sa han..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1506 Skrevet Mai 31, 2006 Ri rolig videre sa han..... ...og det har vi gjort idag Håkon greide å bli stoppet idag og nye 1.250,- for å opprettholde arbeidsplassene i Brønnøysund: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1507 Skrevet Mai 31, 2006 Det ble litt delesanking i dag også. Først gikk turen til Stian og DekkCompaniet for påføring av dekor. Vi måtte jo ha bilde av De Gode... Så bar det til Kollevold for innkjøp av ratt?!? Så nå er det bare å få dette på bilen så er vi klare til helga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1508 Skrevet Mai 31, 2006 Da var bilen til Leif Egil nede fra bukker, og ute av garasjen for første gang siden lakkering. Først en vask Så litt Show off Da er det bare å få på listene, og justere litt småting, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1509 Skrevet Mai 31, 2006 Det ble litt delesanking i dag også. Først gikk turen til Stian og DekkCompaniet for påføring av dekor. http://www.dieallervaerste.no/PIC/DGS2/Img_5119.jpg Vi måtte jo ha bilde av De Gode... http://www.dieallervaerste.no/PIC/DGS2/Img_5121.jpg Så bar det til Kollevold for innkjøp av ratt?!? http://www.dieallervaerste.no/PIC/DGS2/Img_5123.jpg http://www.dieallervaerste.no/PIC/DGS2/IMG_5124.JPG Så nå er det bare å få dette på bilen så er vi klare til helga! Hørte av bekjente at DGS 2 var observert i Lierbakkene i dag ja;) Satt forresten på med en bil i dag og han fikk bot også.. 2600,- men ingen prikker;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1510 Skrevet Mai 31, 2006 Fartsbot i Lierbakkene? Aldri hørt om... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1511 Skrevet Mai 31, 2006 selvsagt ikke... Umulig å få bot der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1512 Skrevet Juni 1, 2006 Fikk hjelp av den snille naboen idag å legge folie på banneren vår: Ble ganske bra synes nå jeg.... Beklager dårlige mobilbilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1513 Skrevet Juni 1, 2006 Morsomt for Leif Egil å endelig få bilen på veien! Har vært mange timer med banning på verkstedet for å få skrudd den sammen! Gleder meg til og sitte og polere felgene hele helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1514 Skrevet Juni 2, 2006 Ble ikke tid til å få inn bur men det meste andre. Jeg og Håkon hadde test med nye slicks og kan skrive under på at det sitter dårlig før de er varme. Hadde skikkelig drift gjennom svingene mot Drøbak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1515 Skrevet Juni 2, 2006 Men når de ble litt varmere derimot... Æ glær mæ... : rb : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1516 Skrevet Juni 2, 2006 Var ute og testa slicks idag jeg og... Blir artig til helga.. selv om jeg regner med at dere kjører fra meg nå som dere har bygd ras(er)bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1517 Skrevet Juni 2, 2006 Gleder meg til å se dere i aksjon på bana på lørdag!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1518 Skrevet Juni 2, 2006 Bare pass dere for Pizzaræceren! (Caddy VR6) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1519 Skrevet Juni 4, 2006 Bare pass dere for Pizzaræceren! (Caddy VR6) Var ikke no pizza baki der, jeg sjekka... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1520 Skrevet Juni 4, 2006 Da er vi tilbake fra treff, et meget bra et... DSG2 fungerte meget bra etter at vi fikk skikk på bremsene... Denne helga var faktisk både min og John Arne sin debut på banen, og det ga mersmak... VI kommer tilbake med bilder og oppsummering litt senere... Nå er det natta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1521 Skrevet Juni 4, 2006 Blir artig til helga.. selv om jeg regner med at dere kjører fra meg nå som dere har bygd ras(er)bil Det gjorde vi jo ikke da...du har mere trening en oss, men vi matcha nesten tida di på slutten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1522 Skrevet Juni 4, 2006 Det gjorde vi jo ikke da...du har mere trening en oss, men vi matcha nesten tida di på slutten! Nei, dere gjorde ikke det gitt.. Overraskende nok.. det ser vi jo bare av reaksjonen når vi fikk høre det Må være vektforskjellen Du var forøvrig i god form inatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1523 Skrevet Juni 4, 2006 vaerstegjengen før avreise til våler. sto å ventet på noen nye klær. Man er ikke på treff med einser uten å skru. kjendisbilen til tommy, med dekal trimming Diverse banekjøring Ole trodde han var med på brisladd konkuransen på gatebil..... tror han bommet med noen dager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1524 Skrevet Juni 4, 2006 Joachim brukte sin strøkne golf på bane (grisekjøring) for så å vaske bilen til utstilling (måtte jo kjøre etterpå også da) PÅ kveldene ble det jo grilling med Marius som grillmester Så var det bremser etter helgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1525 Skrevet Juni 4, 2006 Jeg må si DGS2 dro godt da vi var utpå...Var ikke tjangs å ta dere igjen... Hva var det med bakstillinga på lørdagen da? Så den var plukka ned... Hyggelig å hilse på noen av dere også! *hosthharkfyllebriller....* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...