#1651 Skrevet Juni 24, 2006 A few more. Ser ut som golfen blir litt sinket av alle som slædder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1652 Skrevet Juni 24, 2006 Denne hadde vel vært noe for Håkon?... Har en sånn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1653 Skrevet Juni 24, 2006 Jeg holdt jaggu på å glemme det, men nå er jeg enda innenfor tidsfristen... Siden han har familietid i helgene så får jeg finne på noe faenskap til uka... GRATULERE SÅ MYE ! ! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1654 Skrevet Juni 24, 2006 Gratulerer med dagen gamle ørn! Hvordan føles det å bikke 25? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1655 Skrevet Juni 24, 2006 Grattis herfra også! Selv etter mange forsøk så ser du ikke en dag yngre ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1656 Skrevet Juni 24, 2006 Var på rudskogen i dag. Der var seffern Håkon utpå. Knipsa noen shots. Var kjempegøy på Rudskogen igår, står mer om det på hjemmesia vår... (Lånte bildene til Robin og Ole jeg... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1657 Skrevet Juni 24, 2006 grattis med dagen mrKøstum:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1658 Skrevet Juni 24, 2006 grattis med gårdagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1659 Skrevet Juni 24, 2006 Var kjempegøy på Rudskogen igår, står mer om det på hjemmesia vår... (Lånte bildene til Robin og Ole jeg... ) Har forresten noen bilder av deg og bursdagsbarnet fra hoved treffet også. kan slenge dem ut her når jeg får rota dem fram!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1660 Skrevet Juni 24, 2006 Gratulerer med dagen på etterskudd herfra også Øverby! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1661 Skrevet Juni 24, 2006 Gratulerer med dagen på etterskudd herfra også Øverby! Takker & bukker alle sammen! Grattis med dagen til deg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1662 Skrevet Juni 24, 2006 Laaaars... Dubmodder har lagt til cabriolet i samlinga si og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1663 Skrevet Juni 25, 2006 Grattis med dagen Joachim! Så bilen din i går (på beste vestkant).. He he.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1664 Skrevet Juni 25, 2006 Grattis med dagen Joachim! Så bilen din i går (på beste vestkant).. He he.. Takk takk... Vi var innom polet og handla litt frogner-godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1665 Skrevet Juni 26, 2006 Idag har det vært full fart på vaerste... Jeg leverte cabben som stod på nastycabben, og vi har gjort en innsats både på nastycabben og Rabbitt'n til David idag... Oppdaterer det i de respektive trådene... Endre var også og jobbet videre på "Formel E", kleening av motorrom er på programmet og vi måtte stoppe han idet han var igang med å kleene hullet frontruta også... Jeg tilkalte de o'store insperasjons-gudene... Som sagt så jobbet David med Rabbiten sin... Hvem sin matpakke er dette? Klokka 01.27 kom Endre tilbake etter å ha henta den nye boble-motoren sin... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1666 Skrevet Juni 26, 2006 ..og gjett om jeg gleder meg til å prøve motoren! Skal bare fikse bremsene først så er det "all systems go, go, go!" for motorbytte! "Frontrute? Øh.. Jeg skal ha noe customgreier der.. " 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1667 Skrevet Juni 27, 2006 Har fått tilbud om denne i Sverige for 1700,- SEK, hva skal vi gjøre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1668 Skrevet Juni 27, 2006 nydelige seter: rolleyes kjøp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1669 Skrevet Juni 27, 2006 nydelige seter: rolleyes kjøp! Men hvor i huleste skal man plassere den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1670 Skrevet Juni 27, 2006 ilag med de 47(?) andre? hehe noen som har ringt på "joppe" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1671 Skrevet Juni 27, 2006 jeg vil haaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1672 Skrevet Juni 27, 2006 Swallowtail og greier..namme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1673 Skrevet Juni 27, 2006 Etter fargen å dømme blir dette DGSIII.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1674 Skrevet Juni 27, 2006 Etter fargen å dømme blir dette DGSIII.... Etter hvilket skilt denne har i .se må den jo hete Kongen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1675 Skrevet Juni 27, 2006 Den golfen der var jo nesten identisk med den som vi hadde innom oss på lokalagstreffet for halvannen mnd siden. Samme farge på lakken, samme seter, svalerøv og strøken som bare fy Er jo bare å kjøpe den jo. Dere har ikke vurdert å leie inn en låve til og kalle den "Die bortsettings stched" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...