#1851 Skrevet August 21, 2006 Et par til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1852 Skrevet August 21, 2006 rart at ingen har funnet en kur mot eiser syken ennå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1853 Skrevet August 21, 2006 Hva skjer da? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=61184 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1854 Skrevet August 22, 2006 rart at ingen har funnet en kur mot eiser syken ennå... Den finnes ikke... har leita i mange år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1855 Skrevet August 22, 2006 Den finnes ikke... har leita i mange år Jeg tror jeg er på sporet etter en kur... Tror det kalles Drivledd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1856 Skrevet August 22, 2006 Jeg tror jeg er på sporet etter en kur... Tror det kalles Drivledd.. Beklager med drivledd er kun et placebo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1857 Skrevet August 22, 2006 Fikk pratet med bonden ikveld og kan si at Die Aller Vaerste... består! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1858 Skrevet August 22, 2006 Fikk pratet med bonden ikveld og kan si at Die Aller Vaerste... består! Hurra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1859 Skrevet August 23, 2006 Et par til... Sånne felger har jeg og, bare gullakkerte. fant forresten DGS som cab http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1190784 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1860 Skrevet August 23, 2006 Da har jeg fått mekket litt på hjemmesida mi ikveld: KUSTOMs.no Sjekk under eksempler for å se hva og hvilke biler jeg har lagd deler til.... gi meg beskjed hvis noen mangler:o Kom også med innspill om hva som ikke funker, ser ræva ut osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1861 Skrevet August 23, 2006 Da har jeg fått mekket litt på hjemmesida mi ikveld: KUSTOMs.no Sjekk under eksempler for å se hva og hvilke biler jeg har lagd deler til.... gi meg beskjed hvis noen mangler:o Kom også med innspill om hva som ikke funker, ser ræva ut osv.. Sånn rent bortsett fra copyrighten på noen av bildene der så.... Veldig fin side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1862 Skrevet August 25, 2006 Hadde en liten sjau på GTien idag og fikk vasket den litt innvendig.. Bilen trenger en rens av seter (som er hele) og litt bytte av plåt samt lakk for å bli helt som ny igjen... Her er bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1863 Skrevet August 25, 2006 Som det står på plakaten foran bilen på et av bildene, denne er FREEEEEEEESH! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1864 Skrevet August 25, 2006 Har du driti i sæte hæll ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1865 Skrevet August 26, 2006 Sikkert cheesburgeren MED ost som henger i fortsatt, magen var ikke helt god på 'skogen heller:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1866 Skrevet August 26, 2006 Da har jeg akkurat dumpet inn døra etter 2 dager på Gardermoen. Mye kule biler og spesiellt kule bobler. Veldig mye vann er en dårlig combo hvis man skal kjøre fort rett frem... Her er noen bilder fra igår. Joppe med gamle venner JR.dragster med (litt modda) gressklippermotor Tror Joppe fikk seg en kjæreste også hmm Namme felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1867 Skrevet August 26, 2006 Hvor i all verden er det man sitter på denne? Regner med det ikke er noe behagelig å få svidd pung.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1868 Skrevet August 26, 2006 Svidd pung er det vel ingen som ønsker seg.. Du sitter i setet vel.. Under buret du ser foran motoren.. De gikk som rakkern disse bilene her! Hadde jeg ikke hatt så brede hofter kunne det vært gøy med en prøvetur! Mye fine biler på Gardermoen i dag! Synd med den våte banen, ble litt mye venting.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1869 Skrevet August 26, 2006 Fant ut idag at vi skulle ta et par timer og flekk opp GTien slik at den så litt mer skapelig ut selv om den skal helrestaureres neste mnd. Denne bilen blir til salgs, bare så det er sagt. Men ikke før den er i 100% orginal stand. Tilbake til makeover'n... Fant desverre litt mere rust, bilen har ikke hatt lokari-skjermer så innerskjermen på venstre side var ganske hardt angrepet. Men det ser heldigvis ut som om A-stolpene har klart seg... Men slik ble den da, etter litt shining... Skal ta frontplata i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1870 Skrevet August 26, 2006 Stemmer det Endre sier at det var vått og mye venting. Her er de faktisk igang med å tørke banen manuellt med filler! Ellers var dette min favoritt: Her var en som har vært på stripa før 10 sekunders boble kæbb Kalle var først ute av boblene men det bare spant så det ble dårlig tid Litt varming av dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1871 Skrevet August 27, 2006 Da har jeg vært ute på ekspedisjon i regnværet! Var ute hos Henning for å hente en liten godbit. Noen som ser hva det er? Stor takk til Henning for tipset og hjelpen med å få det hjem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1872 Skrevet August 27, 2006 Da har jeg vært ute på ekspedisjon i regnværet! Var ute hos Henning for å hente en liten godbit. Noen som ser hva det er? Stor takk til Henning for tipset og hjelpen med å få det hjem! Det er en fiiiin kombi camp. Hvor fant du denne, og hva måtte du gi... Sånn vil jeg også ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1873 Skrevet August 27, 2006 Tror faktisk jeg har liggende et nesten helt nytt fortelt med stenger, samt et helt nytt reservehjul til en slik combicamp........ Dog ligger det i Trondheim da: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1874 Skrevet August 27, 2006 Det er en fiiiin kombi camp. Hvor fant du denne, og hva måtte du gi... Sånn vil jeg også ha Og hvor skal den stå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1875 Skrevet August 27, 2006 Det er en fiiiin kombi camp. Hvor fant du denne, og hva måtte du gi... Sånn vil jeg også ha Du kan få den om du drar og henter den med en gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...