#1926 Skrevet September 27, 2006 hadde 220 på einser 1.6 automat på meteret, virkelig fart tipper jeg 140 150. er noe feil med det speedometeret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1927 Skrevet September 27, 2006 Dårlige nær/fjern lys er det ivertfall: smil : (Ser slik ut på bildet ivertfall:rolleye: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1928 Skrevet September 27, 2006 gratulerer David, deg også H-Con! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1929 Skrevet September 27, 2006 Her er det noe snusk. 16v med 220 km/t-speedo? kremt. ja. her er det noe muffins. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1930 Skrevet September 27, 2006 Her var det forferdelig mye synsing da... Så ikke det 16v merket før nå, det satt i tillegg ett på baken som jeg fjerna med engang Det er en 8v som gikk riktig bra og der kjører jeg på lukka bane(holder alltid fartsgrensa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1931 Skrevet September 27, 2006 Passe stygg vinterbil. En bil man ikke trenger å være redd for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1932 Skrevet September 27, 2006 sjekk råneposisjonen på førersetet på siste bilde: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1933 Skrevet September 27, 2006 sjekk råneposisjonen på førersetet på siste bilde: haha : Ja der sa du noe...førersetet er 10cm lavere enn passasjesetet, skal det være sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1934 Skrevet September 27, 2006 er motsatt på DGS2 så ikke vet jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1935 Skrevet September 27, 2006 corrado-stoler er jo lavere, men det er vel kanskje ikke tilfelle at det er en sånn stol som er satt inn eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1936 Skrevet September 27, 2006 Tipper det er John-Arne som liker å "keep it low". Jamfør et bilde postet tidligere i tråden der han sitter på gulvet i sølvgrå einser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1937 Skrevet September 28, 2006 er motsatt på DGS2 så ikke vet jeg.... DGS2 er en Einser MED bøttestoler så hva pokker har den med dette å gjøre: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1938 Skrevet September 28, 2006 bare glem det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1939 Skrevet September 28, 2006 Det er en 8v som gikk riktig bra og der kjører jeg på lukka bane(holder alltid fartsgrensa Har du alltid en bærbar PC på panseret når du er ute på lukkede baner? Sjåførstolen på Golf 2 er høydejusterbar. Er en spak foran der om du leter litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1940 Skrevet September 28, 2006 Har du alltid en bærbar PC på panseret når du er ute på lukkede baner? Sjåførstolen på Golf 2 er høydejusterbar. Er en spak foran der om du leter litt. Fant spaken idag ja. Fy så stygg bilen er i dagslys...er det mulig å få en Zweier til å se bra ut: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1941 Skrevet September 28, 2006 Fant spaken idag ja.Fy så stygg bilen er i dagslys...er det mulig å få en Zweier til å se bra ut: klø : Lett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1942 Skrevet September 28, 2006 Lett.. Hmmm...dette er utgangspunktet da: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1943 Skrevet September 28, 2006 som de sier på Pimp My Ride; Take it back! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1944 Skrevet September 28, 2006 Da var dagen kommet og jeg måtte si farvel med automaten. Det var litt trist å se den humpe avgårde, men på den andre siden så ble det penger tilbake i kassen og jeg nådde vårt "måltall" med kun en bil pr. snute utenfor værste. Håper dennye eieren tar godt vare på auTomaten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1945 Skrevet September 28, 2006 Da var dagen kommet og jeg måtte si farvel med automaten. Det var litt trist å se den humpe avgårde, men på den andre siden så ble det penger tilbake i kassen og jeg nådde vårt "måltall" med kun en bil pr. snute utenfor værste. Håper dennye eieren tar godt vare på auTomaten! du kan få kjøre min når savnet er for stort (altså einser med automat gir) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1946 Skrevet September 29, 2006 Bra det er noen som liker oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1947 Skrevet September 29, 2006 Haha! Konge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1948 Skrevet September 29, 2006 Bra det er noen som liker oss Leste det tidligere i dag og måtte le, kule greier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1949 Skrevet Oktober 1, 2006 Litt aktivitet på vaerste idag, jeg tok av gewinden på Joppe og Lars tok en rask vask på Jettaen. John Arne, Joachim, Stian, Henning, Erik Karlsen var det hyggelig og hilse på. Etterhvert dukka David også opp... Så det var ganske folksomt her i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1950 Skrevet Oktober 1, 2006 Fikk gjort litt av hvert idag ja. Først hjalp Kaia meg med shining av RaTweizeren: Etter det var jeg på Foppalkamp: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...