#2026 Skrevet Oktober 21, 2006 Mange biler som "forsvinner" fra værste i det siste.. Bra vi får inn noen også da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2027 Skrevet Oktober 21, 2006 Når jeg var på standen vår så var det ingen der. Jeg venta en stund for jeg ville kjøpe en av klubbvideone, men ingen kom. Orket ikke vente lenger da rustad fyrte opp FXX'n! Ellers var messa utrolig liten iforhold til når det var på varemessa. Var liksom så halveis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2028 Skrevet Oktober 22, 2006 Da er jeg tilbake etter en liten tur til det store utland! Det ble en fin tur med et variert innhold! Pølse, død grevling og en lengre prat med politiet var noen av ingrediensene.. Og det jeg dro for åffkårs: Et stykk raddo G60 med 140` på tellern.. Mye småplukk som må gjøres og bilen er full av deler som må monteres. Har noen småbulker og en skjerm som må skiftes, men ellers i grei stand: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2029 Skrevet Oktober 22, 2006 Grevlingpølse? Kjøpte du med gaver? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2030 Skrevet Oktober 22, 2006 'Rado er kult, gratulerer med ny bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2031 Skrevet Oktober 22, 2006 Tøffe felger... Si fra visst du vil kvitte deg med de...For jeg trenger nemlig ett sett til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2032 Skrevet Oktober 22, 2006 Grevlingen var like død som en pølse, men jeg hadde desverre ikke tid til å stoppe og ta den med.. Dermed ble det ikke noen presanger på denne turen Håkon! Men jeg kommer sterkere tilbake neste gang;) Felgene trengte kanskje selgeren selv, men hvis ikke så kan jeg gi beskjed. Gleder meg skikkelig til å teste bilen! Blir vel ikke noen oppstart før neste uke grunnet jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2033 Skrevet Oktober 22, 2006 Synes du skal ta den G60 motoren ut og sette i einseren din jeg.... (Dersom du synes det blir litt mye jobb kan du ta motoren ut og gi den til meg, så skal jeg sette den i min einser) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2034 Skrevet Oktober 23, 2006 Da er jeg tilbake etter en liten tur til det store utland! Det ble en fin tur med et variert innhold! Pølse, død grevling og en lengre prat med politiet var noen av ingrediensene.. Og det jeg dro for åffkårs: Hva skjedde med den bilen ved siden av din.... Voldsomme breddere der Er dette ny bruksbil eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2035 Skrevet Oktober 23, 2006 Er dette ny bruksbil eller? Jeg tipper banebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2036 Skrevet Oktober 23, 2006 Dette blir i første omgang en banebil ja.. Skulle egentlig bare kjøpe motor, kasse og ledninigsnett, men siden jeg er så grei fikk jeg hele bilen for en billig penge: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2037 Skrevet Oktober 23, 2006 Igår hadde vi hyggelig besøk av Dan Inge som var innom for og hente betar til GTien sin hos oss... Å få av blekket i framkant av frontruta er en del jobb, ikke sant Dan Inge... Alt omtrent måtte demonteres på fronten for å komme til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2038 Skrevet Oktober 23, 2006 Da er jeg tilbake etter en liten tur til det store utland! Det ble en fin tur med et variert innhold! Pølse, død grevling og en lengre prat med politiet var noen av ingrediensene.. Og det jeg dro for åffkårs: Et stykk raddo G60 med 140` på tellern.. Mye småplukk som må gjøres og bilen er full av deler som må monteres. Har noen småbulker og en skjerm som må skiftes, men ellers i grei stand: rock : YEEEIII! Grattis med brabil! Jeg vil sitte på til sommern på rudskogen! Det blir sikkert en knall banebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2039 Skrevet Oktober 23, 2006 Var hyggelig å komme seg nedover dit en tur;) 1 gang blir sikkert flere.. hehe,hadde ikke trodd det var så mye som måtte gjøres.det tok jo bare 3 timer:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2040 Skrevet Oktober 23, 2006 Er det vårmønstring på værste til neste år også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2041 Skrevet Oktober 23, 2006 Det blir det helt sikkert! Bare å begynne å klargjøre bilen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2042 Skrevet Oktober 24, 2006 Skulle egentlig bare kjøpe motor, kasse og ledninigsnett, men siden jeg er så grei fikk jeg hele bilen for en billig penge: rock : Synes akkurat det det hørtes litt kjent ut! Samme skjedde meg... Skulle "bare" ha en "delebil" Til Vento'n... Men Får Gratulere deg som Corrado eier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2043 Skrevet Oktober 24, 2006 Takker og bukker! Synes den er lækker, på tross av at den mangler det meste av deler.. He he.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2044 Skrevet Oktober 24, 2006 Er det vårmønstring på værste til neste år også? Håkon sa så skal prøve å komme meg dit da. det blir første treff med egen bil og lappen edit:så ikke det Endre hadde skrevet:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2045 Skrevet Oktober 24, 2006 Hvem er Erlend? Og er det ikke litt tidlig å tenke på vårmønstring nå? Vi har jo en hel vinter med skruing og venstrebremsing foran oss;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2046 Skrevet Oktober 24, 2006 Hvem er Erlend? Og er det ikke litt tidlig å tenke på vårmønstring nå? Vi har jo en hel vinter med skruing og venstrebremsing foran oss;) Greit å ha ett mål når man skal være ferdig vel Erlend? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2047 Skrevet Oktober 24, 2006 Hvem er Erlend? Og er det ikke litt tidlig å tenke på vårmønstring nå? Vi har jo en hel vinter med skruing og venstrebremsing foran oss;) sorry,feil navn:D det er rettet på nå.. aldri for tidlig;) siden det er mitt første mulige treff så sikter jeg meg på det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2048 Skrevet Oktober 24, 2006 Joda, fint å ha et mål! Må jo si at også jeg allerede gleder meg til neste sommersessong;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2049 Skrevet Oktober 29, 2006 skjer det noe her fortida da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2050 Skrevet Oktober 29, 2006 skjer det noe her fortida da? Jeg er fremdeles barnevakt men blir vel en tur mot slutten av uka. Har fått altfor mange ideer når jeg har vært hjemme i snart fire uker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...