#2051 Skrevet November 2, 2006 JEJE, mye rart skal man være med på Jeg ble invitert av TESS til noe de kaller Industriens Motemesse idag.... Lar bildene tale for seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2052 Skrevet November 2, 2006 Trøbbel med å finne pent kledde kvinns hos tess eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2053 Skrevet November 2, 2006 Jeg blir helt flau.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2054 Skrevet November 2, 2006 Jeg blir helt flau.. m'm, men er ikke hver dag man ser Kathrine Søland støvsuge da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2055 Skrevet November 3, 2006 Die Aller Vaerste er 2 år idag, det var omtrent på denne tiden for 2 år siden at John Arne ramlet inn på Vaerste i Kråkstad for første gang... Mye har skjedd på disse to årene gitt... Hvem har kake? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2056 Skrevet November 3, 2006 Die Aller Vaerste er 2 år idag, det var omtrent på denne tiden for 2 år siden at John Arne ramlet inn på Vaerste i Kråkstad for første gang... Mye har skjedd på disse to årene gitt... Hvem har kake? verten står for kake selv vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2057 Skrevet November 3, 2006 Gratulerer så mye med jubileumet! Foreslår at dere kjøper/lager en fin jubileums einser i forbindelse med jubileet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2058 Skrevet November 3, 2006 Jeg foreslår at vi tar en skikkelig fest! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2059 Skrevet November 4, 2006 Noen som vet hvor man kan leie verkstedplass eller ta del i mekkefelleskap ?! Noen som har plass til meg ?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2060 Skrevet November 4, 2006 Noen som vet hvor man kan leie verkstedplass eller ta del i mekkefelleskap ?!Noen som har plass til meg ?! Du får gjøre som vi gjorde, sett inn annonse i lokalavisene for det aktuelle området. Har faktisk annonse inne for en kompis nå og det er masse bønder som ringer og tilbyr plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2061 Skrevet November 4, 2006 Kjøpte meg en '74 LS Marinogelb denne uka. Helt strøken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2062 Skrevet November 5, 2006 Og hvilket format er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2063 Skrevet November 5, 2006 1:18 sikkert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2064 Skrevet November 5, 2006 Og hvilket format er det? Er jo såklart 1:1 Leker jo ikke med Einsere: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2065 Skrevet November 5, 2006 Bare speil på den ene siden jo, og swallowtail, har den det? Kan vel modifiseres disse diecast-modellene andre hjul og sånn, eller?? Uansett, tøff bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2066 Skrevet November 5, 2006 Litt fakta fra verden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2067 Skrevet November 7, 2006 Jeg var en svipptur innom Vaerste idag med noen deler jeg har maskinert.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2068 Skrevet November 7, 2006 Jeg var en svipptur innom Vaerste idag med noen deler jeg har maskinert.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2069 Skrevet November 7, 2006 ....og hva finner jeg i bilen som står parkert utenfor: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2070 Skrevet November 7, 2006 ....og hva finner jeg i bilen som står parkert utenfor: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2071 Skrevet November 7, 2006 hmm.. slike skiver så kjente ut.. er det 2 stk av dem kanskje?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2072 Skrevet November 7, 2006 hmm.. slike skiver så kjente ut.. er det 2 stk av dem kanskje?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2073 Skrevet November 7, 2006 hmm.. slike skiver så kjente ut.. er det 2 stk av dem kanskje?? Det ble faktisk en hel haug...men litt misforståelser ang de små skivene du og Rolf skal ha. Det øverste bildet er caliperbrakket for å montere Wilwood Superlite 6stempla på orginal Granada(!) spindel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2074 Skrevet November 7, 2006 hmm.. slike skiver så kjente ut.. er det 2 stk av dem kanskje?? Det ble faktisk en hel haug...men litt misforståelser ang de små skivene du og Rolf skal ha. Det øverste bildet er caliperbrakket for å montere Wilwood Superlite 6stempla på orginal Granada(!) spindel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2075 Skrevet November 7, 2006 Det ble faktisk en hel haug...men litt misforståelser ang de små skivene du og Rolf skal ha. QUOTE] øh? små?? er jo en av verdens minste biler de skal på da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...