#2151 Skrevet November 17, 2006 HAHA:. noe slikt tror jeg vi har sett på forumet før.!! en bil står midt på gulvet (på bukker) og det blir elegant malt rundt bilen... mm noen med en rød/rosa golf 1 (tidligere g60) som kjenner seg igjen?? hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2152 Skrevet November 17, 2006 Jeg hadde noen timer til overs i ettermiddag og telte over antall innlegg i denne tråden, hvem som har postet mest altså. Så, hvem er Værste's offisielle postwhore? Her er topp 5... John-Arne Øverby: 416 innlegg Håkon Sandberg: 392 Endre Dahlen: 234 David Nilsen: 67 Thomas Sandberg: 54 Tenk så mye dere kunne få gjort på Værste i stedenfor å poste i denne tråden!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2153 Skrevet November 17, 2006 Jeg hadde noen timer til overs i ettermiddag og telte over antall innlegg i denne tråden, hvem som har postet mest altså. Så, hvem er Værste's offisielle postwhore? Her er topp 5... John-Arne Øverby: 416 innlegg Håkon Sandberg: 392 Endre Dahlen: 234 David Nilsen: 67 Thomas Sandberg: 54 Tenk så mye dere kunne få gjort på Værste i stedenfor å poste i denne tråden!!! Du har for mye tid til overs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2154 Skrevet November 17, 2006 Neida Oj, der var jeg oppe i 23 innlegg i denne tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2155 Skrevet November 17, 2006 Jeg hadde noen timer til overs i ettermiddag og telte over antall innlegg i denne tråden, hvem som har postet mest altså. Så, hvem er Værste's offisielle postwhore? Her er topp 5... John-Arne Øverby: 416 innlegg Håkon Sandberg: 392 Endre Dahlen: 234 David Nilsen: 67 Thomas Sandberg: 54 Tenk så mye dere kunne få gjort på Værste i stedenfor å poste i denne tråden!!! ..sier gutten med 10331 innleg på forumet! he he.. Jobber du ikke eller? Selv skal jeg legge meg i hardtrening for å stjele førsteplassen fra mannen i kondomdress (John Arne). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2156 Skrevet November 17, 2006 Jeg hadde noen timer til overs i ettermiddag og telte over antall innlegg i denne tråden, hvem som har postet mest altså. Så, hvem er Værste's offisielle postwhore? Her er topp 5... John-Arne Øverby: 416 innlegg Håkon Sandberg: 392 Endre Dahlen: 234 David Nilsen: 67 Thomas Sandberg: 54 Tenk så mye dere kunne få gjort på Værste i stedenfor å poste i denne tråden!!! Faen, henger jo etter jeg... Lakken tørker på vaertse, ser ut som om det funker enkelte plasser, men vi må ha MINST et strøk til... Der tok jeg innpå John Arne med ett innlegg, jihuuuu.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2157 Skrevet November 17, 2006 John-Arne - du har vel ikke noen bilder av deg medden kondomdressen?? : haha : Jeg rakk ikke ta bilder i -94 skjønner du. Kanskje det kommer i filmavisen etterhvert: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2158 Skrevet November 17, 2006 ..sier gutten med 10331 innleg på forumet! he he.. Jobber du ikke eller? Det tok meg ca 1 sekund å telle over tråden Er bare å klikke på tallet hvor totalt antall innlegg i tråden står ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2159 Skrevet November 18, 2006 Da kan jeg gratulere Endre med 2 timers Kunstløp med John-Arne som instruktør, antrekk er kondomdress og bastskjørt... (dere få bli enige om hvem som skal ha hva) Gratulerer... Vi var en snartur på vaerste istad og fikk lagt på et strøk til med lakk... Christian stakk også innom og plukka med seg interiøret som John-Arne hadde tilsalgs. Hyggelig og hilse på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2160 Skrevet November 19, 2006 Endre tippet isdans som er en HELT annen idrett(?) enn kunstløp som jeg ble kretsmester i rundt 1980 Men det er så nærme at det godtar vi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2161 Skrevet November 19, 2006 Oi, der er jeg og jo.. hyggelig å hilse på dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2162 Skrevet November 19, 2006 Oi, der er jeg og jo.. hyggelig å hilse på dere jeg og marius da?? hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2163 Skrevet November 19, 2006 Hmmm.. Det slo meg sånn plutselig, jeg har ikke vært å besøkt deg/dere, Håkon, på Værste altså. Jeg må vel svinge en tur innom og se hvordan dere har det der ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2164 Skrevet November 19, 2006 jeg må bare si at jeg gleder meg skikkelig til de kunstløptimene John Arne! Hvem heiet du på under OL i 94? Nancy Kerrigan eller Tonja Harding? Tror du vi kan øve på å gå slike blomstermønster som du er så god på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2165 Skrevet November 19, 2006 Hvem heiet du på under OL i 94? Nancy Kerrigan eller Tonja Harding? Jeg jobbet i Dagbladet under OL '94 og fikk såklart billetter til kunstløpet på Hamar (det var forresten Oksana Bayohl elns som vant). Min favoritt var Katarina Witt som her er i en "litt" annen setting. Sensurert med hensyn til våre yngre sjåarar.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2166 Skrevet November 19, 2006 Endre! slett innboksen din! Du har ikke plass til flere PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2167 Skrevet November 19, 2006 Die Aller Vaerste goes to....Drammen:o Her er vi på tur og H-con prøver febrilsk å gjemme seg: Målet med turen var å teste denne sjappa: Och vi gir den Fem Rattar för en excellent Babb! I tillegg kjøpte vi en Tweizer borti gata her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2168 Skrevet November 19, 2006 Fett at dere ALLTID har sånne æksjenbilder fra kjøringen når dere skal en plass, det gir tråden skikkelig liv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2169 Skrevet November 19, 2006 Rap... (unnskyld) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2170 Skrevet November 20, 2006 Så ut som at dere koste dere med kebab, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2171 Skrevet November 20, 2006 Så ut som at dere koste dere med kebab, Vi biter ikke, selv om vi var sultne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2172 Skrevet November 20, 2006 Vi biter ikke, selv om vi var sultne... Var litt usikker på det Ps. Det ligger en snappys til i Drammen, Faktisk bedre kebab der, Men parkeringen suger der, Den dere var på har desverre tapt seg litt med årene. Men.. Det sies at det var den første kebabsjappa i Norge, Tror det er 18år i samme lokale.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2173 Skrevet November 20, 2006 Snappys ruler, men ikke nok;) Hva var formålet med besøket, dette er jo i hooden min dette jo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2174 Skrevet November 20, 2006 Hva var formålet med besøket? Hint: Les det med liten skrift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2175 Skrevet November 20, 2006 bilder av bilen da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...