#2201 Skrevet November 23, 2006 Også hele 22 år da gitt Grattis!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2202 Skrevet November 23, 2006 gratulerer med dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2203 Skrevet November 23, 2006 Grattis herfra også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2204 Skrevet November 23, 2006 grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2205 Skrevet November 23, 2006 Grattis !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2206 Skrevet November 23, 2006 Gratulerer med dagen Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2207 Skrevet November 23, 2006 HUrra for Lars som fyller 22 år, ja deg vil graulere... Alle i ring irundt deg de står, og kake kan du servere... KAKE ! ! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2208 Skrevet November 23, 2006 Gratulere me dagen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2209 Skrevet November 23, 2006 Gratulerer med dagen! Kake med 22 lys må være drømmen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2210 Skrevet November 23, 2006 Tusen takk alle sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2211 Skrevet November 24, 2006 Tusen takk alle sammen Glemte jaggu å gi deg en klem når du var på vaerste, jaja vi får ta den siden... Gårsdagens vidreumuligheter... I dag sto "fikse" caddyen på programmet og litt rust-sveising i gulvet. Her er John-Arne (med bindestrek) i velkjent positur... Torbjørn fikk også prøve seg... Ikke verst for å være første gang... Så stakk Andrei innom og sa hei... Litt grunning må til.. Mens jeg retter opp helhets-inntrykket med vaerste-fargene... Og til slutt ble gasser'n (forhåpentligvis) fikset... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2212 Skrevet November 24, 2006 Torbjørn fikk også prøve seg... Ikke verst for å være første gang... Han har jo mere sveiseteori/materiallære (siv.ing.) en oss alle tilsammen så det skulle bare mangle. Er jo ikke det letteste å starte med rustsveising så det ble overraskende bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2213 Skrevet November 24, 2006 Var jammen meg flott målbånd du hadde der John-Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2214 Skrevet November 24, 2006 Var jammen meg flott målbånd du hadde der John-Arne Målbandet er overaskende bra, jeg vil også ha;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2215 Skrevet November 24, 2006 en tur på Tema... og du har 2 stk for den nette sum av 11.90 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2216 Skrevet November 24, 2006 Han har jo mere sveiseteori/materiallære (siv.ing.) en oss alle tilsammen så det skulle bare mangle.Er jo ikke det letteste å starte med rustsveising så det ble overraskende bra Nå skal det jo sies at det var bra metall der jeg sveiset, ble ikke fult så bra der det var rust: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2217 Skrevet November 24, 2006 en tur på Tema... og du har 2 stk for den nette sum av 11.90 Tror nok jeg får gjøre det, alltid noe nyttig å finne på tema:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2218 Skrevet November 24, 2006 Thorbjørn er forresten blitt tatt opp som medlem av Die aller Vaerste, velkommen om bord. Har vært på vaerste idag og jeg, fått satt inn interiøret på Caddyen. Den ble en smule stillere inni med noen ekstra asfaltmatter og GTi-tepper. Salgs-Golfen ble polert og er ferdig til visning i morgen formiddag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2219 Skrevet November 24, 2006 Dette oppsummerer de siste 14 dagene.....selv om H-con ikke drikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2220 Skrevet November 25, 2006 slikt et ratt har jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2221 Skrevet November 25, 2006 Det er en ære å få bli medlem i die aller vaerste:tilber: Utrolig artig å bli kjent med så trivelige folk i et godt miljø I morgen er det gatebil, gleder meg allerede! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2222 Skrevet November 26, 2006 JEJE, da var Gatebil/Hjem&Hobby messa unnagjort. Ble litt slow start idag da jeg satt og bøtta nedpå rødvin til kl 04 inatt Det første som møtte var denne kreasjonen som sto parkert utenfor. Djiisus Jeg møtte Thorbjørn, h_Con og Andrew inne på messa og vi satte igang i vanlig stil med å lage en liten repotasje: Testing av stoler (noen litt trangere enn andre) Veeel Sigmund hadde montert vater på Viper'n sin i tilfelle han må sjekke om garasjeporten er rett. Håkon og Mr. Rallycross i en liten nordnorsk samtale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2223 Skrevet November 26, 2006 Noen fine damer var det der også De på Gasolin mente at denne jekken var perfekt for oss Einser eiere Så bar det inn på Hjem&Hobby avdelingen Håkon studerer om bildet henger rett elns Jeg fikk spille Warhammer mot Jr. som knuste dvergene mine Alt i alt en fin messe for store og små! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2224 Skrevet November 27, 2006 Det var da en usedvanlig raff Transporter!!! Eller??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2225 Skrevet November 27, 2006 hmm.ikke helt min smak... Er det seiers dans for Sebastian man skimter eller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...