#2226 Skrevet November 27, 2006 Viktig med vater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2227 Skrevet November 27, 2006 Rett skal være rett: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2228 Skrevet November 28, 2006 Driver å rydder på kontoret da dette beistet dukket opp. Skikkelig Åld skuul. Kjøp Høsten '94 for ca 3500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2229 Skrevet November 28, 2006 Det ble en kjapp tur innom Vaerste ikveld også etter først lokallagstreff og deretter garasjebesøk hos Robin (se egen tråd). Thorbjørn er nå offisiellt medlem av Die Aller Vaerste og fikk da egen nøkkel som matcher Ævdin hans. Tydelig stolt...det han ikke vet er det må gå 2 mnd før han får koden til alarmen Ellers så har Endre lagd sin maskuline versjon av verktøytavle... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2230 Skrevet November 28, 2006 Tenkte at det var på tide å få opp testorteronet litt på værste! Har blitt litt mye isdans og flower power i det siste:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2231 Skrevet November 29, 2006 Tenkte at det var på tide å få opp testorteronet litt på værste! Har blitt litt mye isdans og flower power i det siste:p Bra Endre... kansje denne slutter å blinke nå?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2232 Skrevet November 29, 2006 Må si at det var på tide endre.. SOm du har sett i hallen skal et ekte verksted har både plakater av biler og halvnakne damer... Det ser du hvis du stikker innom et litt slitent bakgårdsverksted som holder på å miste konsesjonen på å ta EU kontroll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2233 Skrevet November 29, 2006 Det ser du hvis du stikker innom et litt slitent bakgårdsverksted som holder på å miste konsesjonen på å ta EU kontroll Du... et sånnt skulle jeg gjerne visst om... (selvfølgelig for å se alle plakatene) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2234 Skrevet November 29, 2006 Skal du se på damer drar du på byen eller på Gatebil.. Har jeg hørt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2235 Skrevet November 29, 2006 Jaja, mye mas på dere... Ikke stress, det er faktisk veldig godt å sove på vaerste... Ble tre timer idag og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2236 Skrevet November 29, 2006 Gjør som Terje, besøk hjemmesia vår du og... http://www.dav.no Kan ta litt tid å laste den ned, går litt treigt med mange bilder... DAAAAAVIIIIID 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2237 Skrevet November 29, 2006 Fin Nexans jakke du hadde slik har jeg å. Er i maritime innstallasjon avdeling en av CAPJET gutta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2238 Skrevet November 29, 2006 Gjør som Terje, besøk hjemmesia vår du og... http://www.dav.no Kan ta litt tid å laste den ned, går litt treigt med mange bilder... DAAAAAVIIIIID Går treigt med photobucket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2239 Skrevet November 29, 2006 Fin Nexans jakke du hadde slik har jeg å.Er i maritime innstallasjon avdeling en av CAPJET gutta. Kjempefin. Jeg og Thorbjørn jobber på Langhusfabrikken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2240 Skrevet Desember 2, 2006 Denne uka gikk vederstyggelig fort... Men det har jo hendt en del ting underveis, jeg var innom Vikers Bildeler i Spydeberg og henta farga ruter til Rabbiten hans... Der sto denne 78 Golf GTi, veeeeldig rusten men dog... Disse felgene har jeg aldri sett før, ser ut som de er i magnesium. Noen som har info om disse? Igår trodde jeg ikke mine egne øyne da jeg så en DIGER veps som drev og angrep lampene i taket på Vaeste, idag hadde lampene kverka den... Også har jeg vært flink og ryddet på benken, se så mye bedre det ble... (bukkene og jekkene er satt opp pga maling i morgen) Også pyntet jeg litt rundt plassen min... Og da skulle det meste være klappet og klart for maling i morgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2241 Skrevet Desember 2, 2006 Og da var gulvet malt "all over"! Ble en liten session på Håkon og meg med kosting, støvsuging og maling! Og til desert hadde vi kromkaker som Håkon handlet inn:) tar jeg ikke feil kommer det noen bilder litt senere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2242 Skrevet Desember 2, 2006 Snakk om sola, så ble det regn sa bergenseren mens han spytta en skrå og malte gulvet på vaerste... Her er dagens bilder... Det første vi gjorde var å få bytta pærene til utelysa så vi slipper å famle rundt i mørket når det er mørkt... Sverre komme med traktoren og var lift, selv er jeg ikke noe glad i høye høyder, men det gikk greit for det... Etter første lampa ble traktoren til Sverre sliten av å meg i skuffen, og da måket den opp Endre i stedet.. SE hvor høyt det er... Så ble det lys i mørket også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2243 Skrevet Desember 2, 2006 I dag fikk vi besøk av Trond Viggo (Skody på bilforumet) som skulle på familiemiddag (grøt) i Oslo, han hadde kjørt helt fra Brumunddal i denne flotte opal'n... Her har vi han og broren... Hyggelig at dere tok turen... (Skody til høyre) Før de dro måtte de selvfølgelig gjøre litt nytte for seg... Og da var det bare en ting som gjensto... Etter å ha testet den nye stikksage seff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2244 Skrevet Desember 2, 2006 Ført litt støvsuging og en liten skvett av "BærtDYTen" jeg har kjøpt... Å vi maler... Ååååååååå maler... Ferdig, begynn å tørk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2245 Skrevet Desember 2, 2006 Så flinke dere har vært Tenker jeg og Thorbjørn stikker innom og tar neste strøk imorgen kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2246 Skrevet Desember 2, 2006 Hey.. veit ikke om dere så det når dere malte, men dere overså en flekk; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2247 Skrevet Desember 2, 2006 Hey.. veit ikke om dere så det når dere malte, men dere overså en flekk; Kanskje du burde lese litt lenger fram i tråden, kan jo hende at det er malt der tidligere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2248 Skrevet Desember 2, 2006 Ja bra dere står på gutter Hva er det egentli dere smører gulvet med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2249 Skrevet Desember 2, 2006 Kanskje du burde lese litt lenger fram i tråden, kan jo hende at det er malt der tidligere? Lese? Nei, her i gården holder det i massevis med å se på bildene takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2250 Skrevet Desember 2, 2006 Dere har virkelig stått på! dere er flinke:) . Satser på at det er klart for strøk to i morgen kveld.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...