#2526 Skrevet April 7, 2007 Denne M3'n var utrolig gjennomført og kledde hvitfargen perfekt! Så også 3-4 biler med matt-metalic lakk...en ny trend? Kommer mere når de andre har tømt kamerane sine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2527 Skrevet April 7, 2007 TVR? Nope....er nok lagd på fastlandet i Europa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2528 Skrevet April 7, 2007 Vill tippe fiat, eller en skropel calibra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2529 Skrevet April 7, 2007 Vill tippe fiat, eller en skropel calibra. Den her har bakhjulstrekk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2530 Skrevet April 7, 2007 Da har jeg fått tilgang til to kameraer til. Ingen kommentar til det her En fin Ghia Verdens råeste SAAB. Sjekk plassering av motoren Prøving av hjelm før sesongen starter Thorbjørn vurderte å kjøpe med denne (han blir pappa til sommeren). Vi digger Mickey! Japansk campingbil med Wok i bagasjerommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2531 Skrevet April 7, 2007 Det foregikk også endel på utsiden av hallene. Han her hopper og shower litt med en Trail (!) sykkel. Det var også oppvisning av verdensmesteren i lukeparkering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2532 Skrevet April 7, 2007 Den her har bakhjulstrekk.... BMW?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2533 Skrevet April 7, 2007 Tror ikke heller han her karen synes vitsen med dette Han ser jo livredd ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2534 Skrevet April 7, 2007 Da har jeg fått tilgang til to kameraer til. Ingen kommentar til det her Jeg er veldig våryr om dagen... At damer går kledd sånn på messa gjorde ikke saken noe bedre... På tilbaketuren fikk vi god mat av en dame i tjenestepike-uniform og pisk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2535 Skrevet April 8, 2007 Flere bilder her. http://vagner.jeje.je/bilder/Elmia07 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2536 Skrevet April 8, 2007 Fire trøtte typer på vei til Elmia 06:00 6/4-07 Her et par bilder av en strøken vw buss som har blitt pickup En strøken og meget gjennomført amazon En normann stilte ut sine shelbyer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2537 Skrevet April 8, 2007 den bussen som har blitt ombygd til pickup vant 3 pokaler på bugrun, absolutt fineste bilen på hele treffet. verdt turen i seg selv å se den live 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2538 Skrevet April 8, 2007 Vi kom jo også selvfølgelig over en del gale svensker og deres doninger En eksostrimma 4-er En svensk konebil:) Og noen raggare Disse to Raggarne sto da og tutet på hverandre i 5 min og lagde køøøø På veien hjem kom vi over dette forlatte kjøretøyet..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2539 Skrevet April 8, 2007 Så var det på tide med hjemreise i Torbjørns A4 Middag: Svenska Kjøttbullar Undertegnede og Håkon var litt trøtte etter dagens lange gange så vi tok en liten høneblund Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2540 Skrevet April 8, 2007 Flere bilder her. http://vagner.jeje.je/bilder/Elmia07 Nesten så man må smile litt når man ser disse bildene..De bildene som handler om damer er sett flest ganger:) Var det kun jeg som likte bildene av bil?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2541 Skrevet April 9, 2007 Da blir det endelig litt einserkos på meg igjen også. Cab-en er tilbake fra vinterdvale og har fått nye felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2542 Skrevet April 9, 2007 Da blir det endelig litt einserkos på meg igjen også. Cab-en er tilbake fra vinterdvale og har fått nye felger Den cabben der var bare nydelig:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2543 Skrevet April 9, 2007 Nydelig bil Lars! Artige reisebrev gutta! keeep it up! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2544 Skrevet April 9, 2007 Fikk se Kæbben til Lars live ikveld men han dro med engang når jeg nevnte at det snødde ute.... Pga av snøen har de begynt å salte=interessant patina på Einseren til David Fikk også gjort ferdig alt det elektriske på Kermit, nå er det bare småpiss igjen så er den klar. Tror eieren må ta seg en tur å trekke litt stereo også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2545 Skrevet April 11, 2007 Idag hadde Jeg, Andreas & Håkon en kosestund på jobben og vi møttes på Easy24 hvor Håkon hadde årets parkering Han møtte også en sulten Tysk jakt-terrier...som hadde instinktent for Pizza ihvertfall.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2546 Skrevet April 11, 2007 Da har jeg vært å kjøpt min første Einser, en GTD, så da har jeg fått mitt lille sommer prosjekt+++ Ikke fått hentet den, men henter den iløpet av få dager Jeg fant denne anonnsert og måtte bare rive meg løs fra sykesenga. Blir spennende og se hva som dukker opp av rust, men foreløpig så den ganske bra ut, men det er gjort en skikkelig dårlig lakkjobb en gang i tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2547 Skrevet April 11, 2007 grattis med einser da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2548 Skrevet April 11, 2007 hadde koselig besøk på værste idag. Nina-Marie var innom i sin GSX R 750. Rå sykkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2549 Skrevet April 12, 2007 Da har jeg vært å kjøpt min første Einser, en GTD, så da har jeg fått mitt lille sommer prosjekt+++Ikke fått hentet den, men henter den iløpet av få dager Jeg fant denne anonnsert og måtte bare rive meg løs fra sykesenga. Blir spennende og se hva som dukker opp av rust, men foreløpig så den ganske bra ut, men det er gjort en skikkelig dårlig lakkjobb en gang i tiden http://vagner.jeje.je/filmer/john-arne.overby/20070411%20DAV%20Bur%20og%20bilder%20av%20GTD%20web/IMG_0008.JPG http://vagner.jeje.je/filmer/john-arne.overby/20070411%20DAV%20Bur%20og%20bilder%20av%20GTD%20web/IMG_0014.JPG http://vagner.jeje.je/filmer/john-arne.overby/20070411%20DAV%20Bur%20og%20bilder%20av%20GTD%20web/IMG_0009.JPG Såpass dårlig lakkjobb at de har glemt å lakkere bakluka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2550 Skrevet April 12, 2007 Såpass dårlig lakkjobb at de har glemt å lakkere bakluka Ja det er en de "små" feilene:) Får også med panser i samme farge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...