#2576 Skrevet April 19, 2007 Jeg stiller vet du.. Men en liten ting: dere har glemt plastdekselet over muttern på vindusviskeren;) Nei det har vi ikke...må spare vekt vettu: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2577 Skrevet April 19, 2007 Da ville jeg heller ha klippet håret! He he.. Gjør man det samt setter på det lille plastikkdekselet så har man jo gjort 2 ting som hjelper på utseende, en på bilen og en på sjåføren:p Og totalvekten burde bli noenlunde den samme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2578 Skrevet April 19, 2007 Det dere ikke tar hensyn til er reduksjonen i luftmotstand med plastdekselene. Dere er vel interessert i få fart på bilen, ikke bare en lett bil (Vektreduksjon etter klystermetoden kan fungerer for korte løp ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2579 Skrevet April 19, 2007 Da ville jeg heller ha klippet håret! He he.. Gjør man det samt setter på det lille plastikkdekselet så har man jo gjort 2 ting som hjelper på utseende, en på bilen og en på sjåføren:p Og totalvekten burde bli noenlunde den samme! Slapp av, jeg er fullstendig klar over det lokket. Men jeg fant ingen idet jeg montertede på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2580 Skrevet April 19, 2007 Slapp av, jeg er fullstendig klar over det lokket. Men jeg fant ingen idet jeg montertede på... bra håkon, ta ansvaret det liker vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2581 Skrevet April 19, 2007 Da har vi fått rigget standen og ser fram til mange hyggelig besøk Det blir kjøring med Einser såklart Sånn ser det ut Vi tok en liten runde ikveld for å kikke litt. Denne standen greide vi ikke å sette fyr på Dette gjorde litt vondt Håper vi ser mange av dere på festivalen Standen til klubben er også veldig bra i år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2582 Skrevet April 20, 2007 Ser bra ut Jeg kommer og hilser på i løpet av helga Lykke til i helga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2583 Skrevet April 20, 2007 Hvilken bil er det som står bakerst på det gruppebildet med to einsere på? Passat el? Var ihvertfall griseporr. Standen dåkkers ser meget bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2584 Skrevet April 20, 2007 Hvilken bil er det som står bakerst på det gruppebildet med to einsere på? Passat el? Var ihvertfall griseporr. Standen dåkkers ser meget bra ut! Det er denne: Ligger en prosjekttråd her på forumet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2585 Skrevet April 20, 2007 Det var stille og rolig idag med forholdsvis lite folk. Men mange hyggelige folk stakk innom for en prat og grisekjøring med Einser. Dagens beste (utenom Andreas & H-con) var Ørjan: Tidlig krøkes som god Einser kjører skal bli... Andreas fikk klemt seg ned i en Formel Basic: Er ganske slækk nå så det kommer mere imorra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2586 Skrevet April 21, 2007 Det er denne: Ligger en prosjekttråd her på forumet også Gratulere med kjempe tøff TS Håkon! Dette ble MEGET bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2587 Skrevet April 21, 2007 Flott jobbing med standen kara og ikke minst lekre biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2588 Skrevet April 22, 2007 Gratulere med kjempe tøff TS Håkon!Dette ble MEGET bra Må si meg enig her Tøff brakke! Også positivt overasket over DGS også. Helt rå farge! Om jeg liker fronten er jeg usikker på, men dere skal ha masse cred for å finne på noe nytt. Stå på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2589 Skrevet April 22, 2007 Det var mange som benyttet anledningen til å få testa einser på bane, litt unormalt med 6 gear og NOS men det var likt for alle. Håper dere hadde det morro hos oss og at de som vant har lyst til å være med oss en tur i banebilen. Vinnerne blir kontaktet slik at vi får sendt velfortjente t-skjorter. Her er resultatene fra Fredag: 1. Ørjan Andreassen TID: 1.42.554 2. Lars Enoksen TID: 1.44.684 3. Anders Djervsjømo TID: 1.45.902 Lørdag: 1. Jostein Lillbø TID: 1.34.691 2. Jon Sørensen TID: 1.40.806 3. Arne Solheim TID: 1.41.562 Søndag: 1. Jon Sørensen TID: 1.37.611 2. Marius Grefstad TID: 1.39.737 3. Alexander Lind TID: 1.53.345 Gratulerer alle sammen. Vaerste-cup. 1. Andreas Haugland TID: 1.35.814 2. Håkon Sandberg TID: |.36.595 3. David Nilsen TID: 1.37.537 4. Torbjørn Ramsvik TID: 1.41.981 5. Ole Ch. Wold TID: 1.44.581 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2590 Skrevet April 23, 2007 Dette var bra gjennomført gutter!! Bra stand, og brae biler, det ble vel ikke jobbet noe særlig med å få bilene klar? Hehe... Grattis med god gjennomført stand, den skal dere være fornøyd med, med tanke på midler og medlemmer dere har... Slenger med ett bilde til av denne karen (han var flink, eller hva David?? ) Litt dålig bildekvalitet, men legg merke til at gutten ser gjennom rattet og faren gasset og bremset, dette var Teamwork.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2591 Skrevet April 26, 2007 Etter at 3 biler har blitt pusset og slipt på vaerste, samt montert sammen så var det på tide med en skikkelig opprydding før vårmønstringa... Før: Men etter noen timers rydding, så det litt bedre ut... David drar eller skyver vannet bort... En stolt gjeng etter dagens innsats... Nå er vi snart klare for å ta imot besøk på søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2592 Skrevet April 26, 2007 Duottro'n lever enda... Nå står den tilsalgs oppe i Ramsvika i Nordland... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2593 Skrevet April 26, 2007 Svingte en tur innom dere,men var ingen der ca 1830. Får komme innom på søndag.Da regner jeg med at det er stinn brakke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2594 Skrevet April 26, 2007 Det er en rolig uke på vaerste denne uka, ble litt vel mye før og under Motorfestivalen, kommer sterkere tilbake etter vårmøntringen. Ja vi regner fult hus på søndag, bare å komme innom:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2595 Skrevet April 26, 2007 Jepp var innom dere i dag jeg også ca 1915,da sto det en kar der som ikke snakket norsk,men kommer tilbake på søndag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2596 Skrevet April 26, 2007 Jepp var innom dere i dag jeg også ca 1915,da sto det en kar der som ikke snakket norsk,men kommer tilbake på søndag... var andrew det. jeg var der fra ca 19,30 og utover enstund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2597 Skrevet April 29, 2007 Da har vi hatt en meget velykket vårmønstring på Die Aller Vaerste, vi er meget fornøyd med oppmøte, og glad for at så mange kom innom for en god bilprat med litt kaffe og vaffel til:) Her ser dere noen bilder fra dagens arrangement: Her var mange einzere: En einzer med bare 29000km, orginal lakk og orginale dekk, dvs alt orginalt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2598 Skrevet April 29, 2007 En god blanding av gammelt og nytt: En samling corradoer: Og en kvinnelig reporter fra det nye konseptet "rånereren" var innom og tok bilder og interjuet oss. Kom i en rosa corrado: Vi hadde også besøk av en liten mini: Og kopperud var innom med sin Scirocco med bare 100000 kjørte km.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2599 Skrevet April 29, 2007 Og til slutt et bilde fra kaffekokingen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2600 Skrevet April 29, 2007 Må bare få si at Andreas var en "jævel" bak vaffeljernet i dag! Snadder vaffler og et flott oppmøte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...