#2676 Skrevet Mai 28, 2007 Vi kuler oss på kanten, sand i skoa av en eller annen grunn... Torbjørn skremmer bort sola... Og John-Arne? Navbytte... Startsnora på Lavvoen testes... ...mens vi sporter litt... Partybildene fra kvelden har jeg en mistanke om at John-Arne har tatt seg av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2677 Skrevet Mai 28, 2007 Agnar i vaskekø... Dan Henning's Polo... Vidar's Polo... Kult at importøren stillte med den helt nye Audi S5, nam bil og prisen deretter... Om 30 år bygger vi kustom med disse, limer på kråmfangere og blodsenker... Passat med bærehåndtak foran... (kjekt når skal parkere på trange steder) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2678 Skrevet Mai 28, 2007 Kule detaljer, og grunning som lakk? En av årets nykommere... Mange skikkelig fine Tweizere på dette treffet... (ja, jeg vet at den siste er en Jetta) Grytten sin Caddy... Rostfrei... Cato's einser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2679 Skrevet Mai 28, 2007 Ruffrodden var på plass... Vaerste's bidrag til utstillinga i år, David's fine Cab som han fikk prøvd på bane og... Polo'ban'dolo... Thor Inge's Derby... Kjørebilde fra hjemturen, David dro litt før oss andre... Kommer flere bilder litt senere, de står bare litt på hodet akkurat nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2680 Skrevet Mai 28, 2007 Da er vi også omsider tilbake fra Hovedtreffet, eksosanlegget takket for seg på siste runden, og turen hjemover har vært høylydt for å si det mildt... Vi kommer tilbake med fyldige reportasjer både i vaerste-tråden og på hjemmesiden i løpet av morgendagen... Det var et kjempetreff og vi hadde det kjempehyggelig MED strøm. Mange kjente og nye fjes var det også, takk for laget alle sammen... Om noen har bedre bilder, evt akkurat når dette skjer så ville vi vært takknemlig... Så under rødflaggrunden at dere sto rimelig nære muren etter å ha dratt av. Om jeg hadde vært passasjer der hadde jeg nok ansett det som en god vurdering å ha gått på do før jeg satte meg inn i den bilen:D. Litt spissere vinkel ut i sanda så hadde dere hatt problemer med hjul som subba igjen;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2681 Skrevet Mai 28, 2007 Så under rødflaggrunden at dere sto rimelig nære muren etter å ha dratt av. Om jeg hadde vært passasjer der hadde jeg nok ansett det som en god vurdering å ha gått på do før jeg satte meg inn i den bilen:D. Litt spissere vinkel ut i sanda så hadde dere hatt problemer med hjul som subba igjen;). Tror det var ca. 20 cm til autovernet ja... Jeg vet ikke ang. det siste, synes ikke det lukta no spes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2682 Skrevet Mai 28, 2007 Fant disse bildene fra Charlotte Næss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2683 Skrevet Mai 28, 2007 Må takke for en super helg sammen med dere gutter! Veldig hyggelig å hilse på dere face to face. Å måten dere omgås med andre, jeg kunne sette meg ned å drøse i vei å dere tilbake som om vi hadde kjent værandre lenge, selv om det er bare gjennom forumet! Vil igjen takke for en super-helg, å medlemsskapet hos dere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2684 Skrevet Mai 28, 2007 Må takke for en super helg sammen med dere gutter! I like måte! Skal sende over ei flaske Bacardi jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2685 Skrevet Mai 28, 2007 Litt hummer og kanari... Kjell Slettmo... Mye koole detaljer i år... Tommy... Der schnelles Derby führer... Kluge, dagen derpå... Redaktøren selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2686 Skrevet Mai 28, 2007 Får vel lage en lite repotasje jeg også da. Ble litt frem og tilbake på lørdagsmorgenen da jeg måtte ned på Vaerste å ta med deler fra banebilen (og de var skrudd fast). Men vi kom oss avgårde rundt 0900. Agnar i farta: Da vi ankom rundt 12 så hadde Andreas allerede rukket noen runder Og H-Con Og jaggu min favorittbergenser også Venting var det ikke mye av iår Så går vi rett på det sosiale H-Con var fornøyd med dagens innsats Tor-Arne kjøpte seg en Ævdi100 usett i fylla da han ble mildt sagt inspirert av miljøet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2687 Skrevet Mai 28, 2007 Dere fikk ikke brukt eksosklemma mi på DSG2 og en halv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2688 Skrevet Mai 28, 2007 I like måte!Skal sende over ei flaske Bacardi jeg... Hehe, ikke tenk på det du, vi hadde det jo uuutroolig morro! Gjerne like greit du "lånte" resten, slik at jeg vertfall klarte gå hjem til teltet på mårraen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2689 Skrevet Mai 28, 2007 Anders sovna midt i samtalen.. Joachim viste oss alle fasiliteter på Rostfrei GT. Cash og Ørjan i siget Så husker jeg ikke så mye mere.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2690 Skrevet Mai 28, 2007 Her har jeg også 2 bilder fra kvelden. Ett fra Die aller værste campen å ett borte hos Joachim Næss, Rudi å gjengen. Husker du dette da John-Arne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2691 Skrevet Mai 28, 2007 Christer la om dekk på ÅLrådden...de var minst sagt slitt På desidert siste runde greide vi å kjøre av hele eksosanlegget. Takk til John-Arild for eksosklemme, Christer for jekk og ikke minst de som driver Trafikksenteret for rør og lån av verksted Andreas er sjefsmekker Det bråka som ett h***te så H-Con er vel ør i hue ennå. Siste bildet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2692 Skrevet Mai 28, 2007 Så er det min tur: Her et lite stemningsbilde fra "Die Aller Vaerste Campen" på lørdagen Og her et lite bilde fra en liten camp rep av dgs 2 og en halv: Et bilde av litt generell bilprat vi fikk MYE av:) Her er mine gamle dekk fra allroaden, som desverre var blitt utslitt, og noen runder på banen ga ikke mere mønster. Her et med nye dekk, takk til Christer og de andre gutta fra Dekkskift.no for hjelp til å skifte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2693 Skrevet Mai 28, 2007 Her et bilde av en annen allroad jeg synes var drit kul, tror jeg også må skifte til en slik RS6 front på min:) Søndag formiddag var det Torbjørn sin tur til å skru, under veiledning av John Arne med skallebank og 0,9 i promille:nana: Et stemningsbilde fra litt banekjørings kø John Arne og Torbjørn klarte å sikre seg en plass hver i demobilene Og Nina Marie i godbilen S5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2694 Skrevet Mai 28, 2007 Det var en topp helg! Sikkert flere enn John-Arne som har litt problemer med å huske slutten på lørdagens fest:o Vi får ta en ny runde med go-kart mesterskap neste gang.. Tror nok at det var det at jeg skippet frokosten som gav meg en liten edge lørdagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2695 Skrevet Mai 28, 2007 Ute på banen Så var det tilbake å pakke ned campen, Håkon og John Arne, "de to gode naboer"? Så et bilde når camp die aller vaerste er pakket ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2696 Skrevet Mai 28, 2007 Til slutt et par kjørebilder fra hjemturen, ikke lett å ta bilde å kjøre samtidig, men,men: Men Håkon synes det var nok fotografering og begynte å gestikulere, så jeg måtte kjøre å innhente racerkjøreren John Arne Siste fra innhenting av John Arne Takk for en kjempetur ALLE SAMMEN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2697 Skrevet Mai 28, 2007 Du glemte å legge til lyden... BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHOSTHOSTPANGBRØØØØØØØØØØL og sånn... og jeg er syk idag, influensa altså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2698 Skrevet Mai 29, 2007 Gratulerer Håkon du har klart det utrolige: 5000 poster i dette forumet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2699 Skrevet Mai 29, 2007 John Arne og Torbjørn klarte å sikre seg en plass hver i demobilene Tar jeg ikke mye feil, så er det samme bilen som var på utstilling under Bodø AutoShow tidligere i mai... Frekk bil, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2700 Skrevet Mai 29, 2007 I kveld var jeg alene på Vaerste, fant ingen nøkkel til DGS 2,5, så det ble ingen svieising av eksosanlegget som røk siste runde 16:35 på banen. jeg benyttet istedet anledningen til å rydde litt. Har desverre ikke fått tatt noen bilder i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...