#2801 Skrevet August 25, 2007 Nå er endelig sommeren kommet til Østlandet, og prøveskilt var innleid til Passaten for å få tatt eu-kontroll og tatt noen bilder ved Landbrukshøyskolen i Ås. Her er resultatet... Vi ble venn med en hyggelig gakkgakk også... Og en kompis av meg var sjåfør for et brudepar i farfars gamle bil... (1929 Ford A-modell) Bilen har vært i familiens eie siden ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2802 Skrevet August 25, 2007 Håkon, jeg syns jo du må gi meg litt kred for disse flotte vognene du kjører og får inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2803 Skrevet August 25, 2007 Håkon, jeg syns jo du må gi meg litt kred for disse flotte vognene du kjører og får inn. Japp, spesielt den Courier'n og Polo'n.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2804 Skrevet August 25, 2007 Heter ikke landbruks høyskolen lengre! Universitetet for miljø og Biovitenskap, UMB om du vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2805 Skrevet August 26, 2007 Hva skal man gjøre da, når man blir tryglet om å redde en einser... Får vel adde en einser til på lista... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2806 Skrevet August 26, 2007 Hva skalman gjøre når man møter kjentfolk i trafikken da??? - Kan jo i alle fall hilse når jeg kommer cruisende i Touranen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2807 Skrevet August 26, 2007 Hva skalman gjøre når man møter kjentfolk i trafikken da??? - Kan jo i alle fall hilse når jeg kommer cruisende i Touranen... Det er jo fanimeg 7milllionersekshundreogfirogørti Touraner i Trafikken... Og kjørte jeg Passaten så er et ikke sikkert jeg greide å se så høyt opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2808 Skrevet August 26, 2007 Greit nok... Jeg så i alle fall dere "der nede"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2809 Skrevet August 26, 2007 Greit nok... Jeg så i alle fall dere "der nede"... Hvor møtte du oss, var en A4 som blinka på oss ved Ski Storsenter også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2810 Skrevet August 27, 2007 Først ved Møller Follo, og så ved rondkjøringa ovenfor XXL. Dere hadde stø kurs mot Felleskjøpet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2811 Skrevet August 27, 2007 Sender en tanke til David som blir operert for blindtarmbetennelse nå i natt... Det går nok kjempefint... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2812 Skrevet August 27, 2007 Sender noen gode tanker til David her i fra Abildsø også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2813 Skrevet August 27, 2007 Sender en tanke til David som blir operert for blindtarmbetennelse nå i natt... Det går nok kjempefint... Er med på den gruppeklemmen ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2814 Skrevet August 28, 2007 Sender en tanke til David som blir operert for blindtarmbetennelse nå i natt... Det går nok kjempefint... Henger meg på her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2815 Skrevet August 28, 2007 God bedring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2816 Skrevet August 28, 2007 En hilsen fra Drammen med ønske om god bedring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2817 Skrevet August 28, 2007 God bedring fra meg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2818 Skrevet August 28, 2007 God bedring David! Håper alt har gått bra og at du snart er tilbake i salen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2819 Skrevet August 28, 2007 Da har jeg og H-con akkurat kommet hjem fra besøk på Aker, og kan meddele at alt ser lovende ut. Her er sjuklingen: Jeg måtte jo lage ett kosedyr så han ikke føler seg så alene: Det kom en sykepleier og tok tempen både på David & H-con... Jeg tenkte jeg skulle få fart på rekonvalensen og monterte opp denne David kommer hjem imorgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2820 Skrevet August 28, 2007 Etterpå dro vi til Vaerste avd. Abildsø... Litt andre fasiliteter enn vi er vant til. Andreas fikk ihvertfall fikset endel på Syncro'n ikveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2821 Skrevet August 28, 2007 Abildsø faktisk:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2822 Skrevet August 28, 2007 Abildsø faktisk:p Ja her er det mekking på parkeringsplassen utenfor garasjen min:) Jeg håper nemlig å få med syncroen på Rudskogen... Se egen tråd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2823 Skrevet August 28, 2007 Ja her er det mekking på parkeringsplassen utenfor garasjen min:) Jeg håper nemlig å få med syncroen på Rudskogen... Se egen tråd. Aha! Bor på manglerud så jeg prøvde å se om jeg kjente igjen stedet på bilde, men kan ikke huske å ha sett det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2824 Skrevet August 29, 2007 takk for alle hilsninger, er nå hjemme igjen. i litt roligere tempo en stund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2825 Skrevet August 29, 2007 takk for alle hilsninger, er nå hjemme igjen. i litt roligere tempo en stund. Psht. bare to dager til rudskogen jo. bare stikke på butikken og handle deg pils 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...