#3001 Skrevet Oktober 11, 2007 David trenger betar slik at Audi 50'n hans oppnår den standarden han ønsker, derfor gikk turen idag til Horten og Bamse Metall og sånn for å hente en strøkent Polo LS interiør. Framkomstmiddel var en VW Taro som japsene har kopiert og kalt Toyota Hi-Lux... Etter å ha tatt en særdeles trang ferge over sundet, møtte dette synet oss... Etter en halvtime så var bilen rensket... Så var det bare å surre lasten, og det er ikke lett med 743 meter lange jekkestopper... (merk stilig lue for anledningen) Men omsider kom vi da i mål... Vel hjemme dro David på jobb, og jeg fikk hjelp av Ted til å gjøre klar et par biler for salg. Han spurte om jeg gidda og dra innom Witex å kjøpe han en lue siden det var blitt kaldt ute... Og det gjorde jeg... Og til slutt et bilde av favoritthunden, Bonzo som var sovende assistent i dag også. (legg merke til at bildekvaliteten er blitt MYE bedre, Canon Powershot S70-power) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3002 Skrevet Oktober 11, 2007 Mye vag på den skroten ser jeg! Får vel ta en tur og titte der en dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3003 Skrevet Oktober 11, 2007 Står det en vw scirocco oppe på den grønne containeren eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3004 Skrevet Oktober 11, 2007 Står det en vw scirocco oppe på den grønne containeren eller? Ja, stemmer det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3005 Skrevet Oktober 11, 2007 Nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3006 Skrevet Oktober 12, 2007 Rart ingen har lagt merke til at vi har blitt kjendiser....... Løp & Kjøp siste Gatebil Magazine og slå opp på side 52-54 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3007 Skrevet Oktober 12, 2007 Camilla som var hos dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3008 Skrevet Oktober 12, 2007 Camilla som var hos dere? Japp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3009 Skrevet Oktober 12, 2007 H-con og jeg hadde ett knøttlite (om det går an) styremøte onsdag kveld. Tenkte på litt aktiviteter fremover og ideèn om litt kjøring dukket opp. Så forslaget er Go-Kart kjøring på Harald Huysmann, torsdag om ca 2 uker...dvs 25 okt ca kl 18.00. Vel møtt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3010 Skrevet Oktober 12, 2007 dere får kose dere. jeg sitter i bulgaria da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3011 Skrevet Oktober 12, 2007 Flott repotasje i gatebil magazine gutter Stolt av dere Stå på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3012 Skrevet Oktober 12, 2007 H-con og jeg hadde ett knøttlite (om det går an) styremøte onsdag kveld.Tenkte på litt aktiviteter fremover og ideèn om litt kjøring dukket opp. Så forslaget er Go-Kart kjøring på Harald Huysmann, torsdag om ca 2 uker...dvs 25 okt ca kl 18.00. Vel møtt! I`m in. And I`ll: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3013 Skrevet Oktober 12, 2007 Jeg må vel ha 2 karter jeg da, en til hver fot... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3014 Skrevet Oktober 14, 2007 Kul repotasje i Gatebilbladet! Moro at de har litt annet enn plastikk og glassfiber, og damer Jammen var Spar'n på plass og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3015 Skrevet Oktober 14, 2007 Også lest reportasjen, meget bra gutter. Men det var vel ett par skrive-leifer som hadde lurt seg inn. Dere har vel ingen rallye? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3016 Skrevet Oktober 15, 2007 Også lest reportasjen, meget bra gutter. Men det var vel ett par skrive-leifer som hadde lurt seg inn. Dere har vel ingen rallye? hehe Det var mange feil der ja, Die Aller Vearste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3017 Skrevet Oktober 17, 2007 Mine kjære kollegaer har tydelig blitt oppmerksom på min bil interesse og er da flinke til å si fra når det dukker opp fine biler på jobben. Som regel er de på besøk hos meg, men idag var det ett lite unntak. Må si jeg fikk litt høyere puls når jeg så denne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3018 Skrevet Oktober 17, 2007 Og tre til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3019 Skrevet Oktober 17, 2007 er detta en hilmann minx? md rally stuk å greier;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3020 Skrevet Oktober 17, 2007 er detta en hilmann minx? md rally stuk å greier;) Hallo! Må vel se at det er en Fåård Anglia...rimelig karakteristisk den bakruta: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3021 Skrevet Oktober 17, 2007 Den tror jeg stod parkert nedi gata her om dagen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3022 Skrevet Oktober 17, 2007 viste jo det da;) præhæh, burde jo vist det egentlig men=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3023 Skrevet Oktober 17, 2007 viste jo det da;) præhæh, burde jo vist det egentlig men=) Du burde det ja...er jo nesten Ford sitt svar på bobla dette her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3024 Skrevet Oktober 17, 2007 Vær så vennlig å ikke dra bobla inn i dette da!.... Og så sammenligne med en Ford, noe man bare får eksem av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3025 Skrevet Oktober 17, 2007 Anglia er bare helt sjef. Denne var jo et biff eksemplar av arten. Gromt med bredda orginalfelger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...