#3076 Skrevet November 24, 2007 he he he.. Flott annonse Håkon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3077 Skrevet November 24, 2007 genial annonse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3078 Skrevet November 24, 2007 Hadde høyt lesning her i går fra annonsen, folk gliste rimelig bra her. morsom annonse. burde få denna unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3079 Skrevet November 25, 2007 Kun et bilde fra kjøringa i går... Einser med skikkelig anlegg... Været er mildt sagt varierende om dagen, først regner det, så frost for deretter å øsepøseregne som det har gjort idag... Golf LS'n fikk sove ute for første gang i natt, og da var det seff frost... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3080 Skrevet November 30, 2007 Vi har jo som de fleste vet tre stk Nordlænninga på Vaerste. Tenkte derfor at denne kunne være nyttig ved eventuell kommunikasjon.... Komplett ordbok for å kunne kommunisere med en Nordlending: Ne-snya - en person som ikke er oppdatert Ståkk dom - heller ikke spesielt lur person Ska æ je dæ en åver øuan - skal jeg slå deg ned? Ska æ LUGG hjernerystels på dæ - en trussel Ska æ påfør dæ whiplash i lillehjern - også en trussel Satan óg - huff Dæven han steiki - dobbelt huff Dæven han røkksalte i d svartsvidde hælvette - fytti katta Ta tellfart å håpp t hælvette - dra dit pepper'n gror Mordi e en mainn, ser ut som en hæst å heite kurt - skal vi slåss? Sett no hær som ett lass me møkker- slapper av, sliten Gamlingan - eldre foreldre Morsan, farsan, brorsan - mamma, pappa og bror Strik / gluint - gutt Vekje / pi - jente Koffør - hvorfor Katti - når tid Kæm - hvem Kor - hvor Ka - hva Shønna - skjønner Schnakkes - farvel, hade Schmukka / Schnuppa - ei snelle Lamme - sammen med Lægg inn åran - gi opp Parkér tøfflan - også å gi opp Pittelitn - bitteliten På fetthåre - med liten margin På et kløvvent fetthår - med svært liten margin Fettnøye - ikke særlig viktig Sprængt i haue - en ulur person Peislæst / Hæstpeis - tulling / dust Gomslorsk - lite flatterende (manns)person Gårrhys - også lite flatterende person (dame) Gidd ikkje - orker ikke Ka du kuka me? - hva driver du med? Sæme - bruke lang tid Bonjævel - folk som sier 'ikkje' (negativt) Bontjuv - en som har flyttet hit Bønner - folk utenfra Sveittpeis - mannsperson som går i arbeidsklær 24/7 Jåsspeis - tullebukk Ei tægning - spesiell person Rullator mafia - pensjonister i byen Klinkanes klart - helt klart Kakkel-høns - damer som prater MYE Kjæft-øus - damer som kjefter mye Ørt'n - mange Ørtåfjørti - svært mange Bais'n - full Grøfte kanyle - drit full Snyblind - dritings Sjarkhore - kvinne med tvilsom merittliste Ei tøtta - ei jente Kjærring-lørv - dama di Ikkje så pesstrængt - ganske pen Den reima - veldig pen jente Mainnebein - attraktivt hankjønn Han/ho va djævelskt grei - pulbar, men ikke særlig pen gutt/jente Like intelligænt som ei bøtta møkker - ikke særlig lur person Tarzanloft - treningssenter Fåkk & råkk - dårlig vintervær inklusiv snø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3081 Skrevet November 30, 2007 Vi har jo som de fleste vet tre stk Nordlænninga på Vaerste.Tenkte derfor at denne kunne være nyttig ved eventuell kommunikasjon.... Komplett ordbok for å kunne kommunisere med en Nordlending: Æ flirt gått når æ så den hær, er halvt nordlenning hørt de fleste av disse uttrykkene ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3082 Skrevet November 30, 2007 Dæven han steiki... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3083 Skrevet November 30, 2007 Haha! GENIAL ordliste! Har faktisk hørt MANGE av disse fra en nordlending jeg kjenner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3084 Skrevet November 30, 2007 He he.. Mye go-gloser her ja! "Han/ho va djævelskt grei - pulbar, men ikke særlig pen gutt/jente " I bergen sier vi "sympatisk".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3085 Skrevet November 30, 2007 Fette bra:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3086 Skrevet Desember 3, 2007 En liten quiz: "X35 d33N I hUJOH O5 W,I 35V37d 3W d73H" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3087 Skrevet Desember 3, 2007 på norsk eller engelsk?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3088 Skrevet Desember 3, 2007 En liten quiz: "X35 d33N I hUJOH O5 W,I 35V37d 3W d73H" din kåte lille gris;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3089 Skrevet Desember 3, 2007 En liten quiz: "X35 d33N I hUJOH O5 W,I 35V37d 3W d73H" trur den ikkje passer å skrive her på forumet. har du ikkje kone????:p: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3090 Skrevet Desember 3, 2007 din kåte lille gris;) trur den ikkje passer å skrive her på forumet. har du ikkje kone????:p: rolleyes Tihi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3091 Skrevet Desember 3, 2007 Har det ikke nettop vært "Fredan"??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3092 Skrevet Desember 5, 2007 jeg leste forumet opp ned her om dagen og plutselig gav koden til JA mening.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3093 Skrevet Desember 5, 2007 Her er Agnar innom en tur før den skal flytte sørover. Ser ut til at Agnar har det bedre enn broren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3094 Skrevet Desember 6, 2007 For meg som er litt over middels interessert i teknikk så digger jeg kunst som dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3095 Skrevet Desember 6, 2007 Kooool Er det rendret på `putern eller er det faktiske figurer som er satt opp under fresen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3096 Skrevet Desember 6, 2007 Kooool Er det rendret på `putern eller er det faktiske figurer som er satt opp under fresen? This is the real thing. Han kunstneren brukte ca 1 år på den første figuren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3097 Skrevet Desember 6, 2007 This is the real thing.Han kunstneren brukte ca 1 år på den første figuren hvis alle delene er maskinert og håndlaget så tror jeg på det altså, de er jo fantastisk detaljert>=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3098 Skrevet Desember 6, 2007 hvis alle delene er maskinert og håndlaget så tror jeg på det altså, de er jo fantastisk detaljert>=) Litt mere info: Høyde: 43cm Vekt: 6kg Antall deler: 920 og 101 bare i en hånd Antall bevegelige deler: 85 Materiale: Bronse og rustfritt stål Byggetid: 6mnd Pris: 475.000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3099 Skrevet Desember 6, 2007 da veit jeg hva jeg ønsker meg jul ihvertfall;) skulle også gjerne hatt noen bilder i hi def. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3100 Skrevet Desember 6, 2007 da veit jeg hva jeg ønsker meg jul ihvertfall;) du tar 2 tenker jeg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...