#3201 Skrevet Desember 23, 2007 Du har ikke vært så mye i Drammen eller andre muslimske land skjønner jeg..heh.. Enig med deg der. Det er ikke solfilm, men en moderne form for "burka" ps. dette er ikke ment som hets på noe vis, så ikke noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3202 Skrevet Desember 23, 2007 Du har ikke vært så mye i Drammen eller andre muslimske land skjønner jeg..heh.. Enig med deg der. Det er ikke solfilm, men en moderne form for "burka" Seriøst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3203 Skrevet Desember 23, 2007 Om det er solfilm eller ikke veit ikke jeg, men uansett, har i Drammen finner man mange slike "familiebiler" (som regel Caravelle, Hi Ace og denne Crysleren) som da er dekorert med like mye juggel og drit som man finner i en suvernirbutikk samt GARDINER! Haha, herregud jeg har sett mye rart her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3204 Skrevet Desember 25, 2007 God jul til Dere alle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3205 Skrevet Desember 27, 2007 Plukka opp denne på Youtube fra Hovedtreffet på Våler... Starring Andreas Fossheim og Jon Blom... http://video.google.com/videoplay?docid=-707520094694054896&q=vacn+v%C3%A5ler&total=9&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3206 Skrevet Desember 28, 2007 hoho,, kjempemoro: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3207 Skrevet Desember 28, 2007 Skal sies at anders også rocket hardt på dansefoten litt senere:p http://www.youtube.com/watch?v=fzcMEkOEIXY 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3208 Skrevet Desember 29, 2007 SILENCE!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3209 Skrevet Desember 29, 2007 Dæsken den der dgs 2,5 ser jo utrolig flott ut etter shining! Legg gjerne ut flere bilder av den H-con.... (sjekk http://www.dav.no) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3210 Skrevet Desember 30, 2007 Idag fikk jeg endelig tid til å kjøre ut Tweizeren min på låven også. Ble litt ør av oljetrykkbuzzeren på veien ut så denne motoren er klar for litt TLC. Litt trangt om plassen ennå men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3211 Skrevet Desember 30, 2007 Skal sies at anders også rocket hardt på dansefoten litt senere:phttp://www.youtube.com/watch?v=fzcMEkOEIXY Det var myyyyye senere det da. det var på rudskogen det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3212 Skrevet Desember 30, 2007 Jeg ser tydelig jeg må "dressere" gutta på Gartneriet litt, skal vi ha det like strøkent som på låven hos dere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3213 Skrevet Desember 30, 2007 En av gutta på Låven er Christian som har ett ganske omfattende BMW prosjekt på gang. Han begynte med denne E30'n når han var 15 og fikk i vår lappen. Dere kan lese mer om muslimen hans her: Proskjekttråd på Bilforumet Det har derfor vært litt erting med VAG vs BMW (sitat Terje): Vi deler verksted med noen innbitte VAG folk fra Die aller vaerste. Disse bildene viser hva de egentlig drømmer om når de tror ingen ser dem..... Og krangelen fortsetter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3214 Skrevet Desember 30, 2007 Og mens gutta på låven pynter bilene sine med Bmw-merker, så har vi blitt insperert av japanske biler nede på Vaerste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3215 Skrevet Desember 30, 2007 Huffåhuff. Mindre Fanta på deg, Håkon! (ser sixpacken baki der er tom... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3216 Skrevet Desember 31, 2007 Ønsker alle medlemmer av Vaerste og alle medlemmer av VACN et riktig godt nytt år... Nå skal det jaggu bli godt med hverdag igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3217 Skrevet Desember 31, 2007 Ønsker alle medlemmer av Vaerste og alle medlemmer av VACN et riktig godt nytt år... Nå skal det jaggu bli godt med hverdag igjen... Godt nytt år ja til alle dere på Vaerste: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3218 Skrevet Januar 1, 2008 Takk for det gamle og velkommen til det nye året for alle i klubben! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3219 Skrevet Januar 1, 2008 Godt nyttår til alle i Varste og resten av folka som måtte finne på lese dette;) Edit: Glemte jo selvsagt av nyttårsraketten: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3220 Skrevet Januar 6, 2008 Tilbake til hverdagen etter jul og nyttår har jeg begynt litt delesamling til 16V Tweizeren. Jeg og H-con tok turen til Gøran for å hente rattet mitt: Najs: Deretter stakk vi innom verkstedet hvor Kamei Golfen står: Men se hver...hva deler denne plassen med: Kanskje vi skulle begynne med litt større biler.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3221 Skrevet Januar 6, 2008 Sweet! Skal man begynne med slike biler tror jeg man trenger større garasje! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3222 Skrevet Januar 7, 2008 Jåååå, drar i morgen tidlig til London for å delta på Retro-Rides Awards og drikke te med Dronning Elisabeth... Så blir det vel et besøk til Top Gear og en par runder på banen dems i Suzuki Liana... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3223 Skrevet Januar 7, 2008 Kjører dem i Chevy nå da??? lol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3224 Skrevet Januar 7, 2008 Jåååå, drar i morgen tidlig til London for å delta på Retro-Rides Awards og drikke te med Dronning Elisabeth... Så blir det vel et besøk til Top Gear og en par runder på banen dems i Suzuki Liana... God tur, hils dronninga fra meg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3225 Skrevet Januar 7, 2008 Kos deg i Lånndånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...