#226 Skrevet Juni 18, 2005 Flinke gutter det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet Juni 18, 2005 Vi, Ola L og jeg var innom og fikk omvisning av (en litt trøtt) Håkon på værste i dag. mye spennende prosjekter på gang der i gården. Gleder meg til å følge med på utviklingen av "det gode selskab" Tusen takk for titten Håkon. Lykke til videre Mvh Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet Juni 18, 2005 og takk til Lars for prøving av bil! og blondiner er bedre enn pizzaen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet Juni 19, 2005 Synes den ble tøff jeg... MED SCOOOP... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet Juni 19, 2005 Neste år blir det kjøring for Olerud Racing på meg... Eneste er at teamet nå bytter reklamebyrå, for her drikkes det visst litt for mye på jobb.... Kunne ha satt det bedre på ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet Juni 19, 2005 Godt å se at noen tar vare på x'en! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet Juni 19, 2005 Bredda stålfelg fra en Opel skal testes i morgen... Her har du jo slicks, jo! Hva skal de luftinntakene hjelpe for? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet Juni 21, 2005 Værsågod Nina Marie!! Her er nøkkelen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet Juni 21, 2005 Ååååååh Heste-nøkkel joooo!! Tuuusen takk altså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet Juni 21, 2005 Værsågod Nina Marie!!Her er nøkkelen din Er den til å starte hesten med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet Juni 21, 2005 så rir vi ned i solnedgangen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet Juni 27, 2005 Og det var liv.... Etter litt kobling og feilsøking fikk jeg gnist på Det Gode Selskap. Men det viste seg at bensinpumpa var gåen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet Juni 27, 2005 Hadde også besøk av alle gutta fra Hallen ikveld.... alle kosa seg i strøkne og ryddige lokaler takket være Håkon's innsats når han venta forgjeves på meg igår! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet Juni 27, 2005 Hadde også besøk av alle gutta fra Hallen ikveld....alle kosa seg i strøkne og ryddige lokaler takket være Håkon's innsats når han venta forgjeves på meg igår! Hva spiser Ole C...??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet Juni 27, 2005 Hva spiser Ole C...??? Ole C feilernærte seg på godteri. Men Snyltehånda dukket opp, etter at falafelen var spist opp, så jeg hjalp ham med å redusere det ugunstige sukkerinntaket..... Det gikk med et par gele-Schnappi'er, gitt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet Juni 28, 2005 Og det var liv.... Etter litt kobling og feilsøking fikk jeg gnist på Det Gode Selskap. Men det viste seg at bensinpumpa var gåen... Men J-A trodde du var mekaniker ikke rørlegger! (øverste bildet) Skrutrekkern kan ikke være langt unna! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet Juni 28, 2005 Det var ett vellykket lokallagstreff på Værste idag. Takk spesiellt til Arild for underholdning Det var også hyggelig å hilse på Luis og Anne Mette fra Hadeland(?) Regner med at Håkon slenger ut noen bilder også............. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet Juni 28, 2005 Før gjestene kom idag, var det vasking av "Michèle"... Så ble det prat og langveisfra besøk fikk vi også... Fullt på parkeringsplassen... Nam nam, gidder ikke ta flere bilder for nå er maten ferdig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet Juni 28, 2005 Håkon: Prøver du å ta opp konkurransen med "bilvask-babsen" på gatebil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet Juni 28, 2005 et lite dumt spm: teiper dere kryss i front-lykta for å bevare den lengre/eller mot stein-sprut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet Juni 29, 2005 et lite dumt spm: teiper dere kryss i front-lykta for å bevare den lengre/eller mot stein-sprut Ja, hadde ikke skruer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet Juni 29, 2005 Mokkel... jeg misset en happening ja Ble ikke ferdig i tide med poleringen av Outlanderen...! (Som ble utrolig bra!!! Takker og bukker til Torgrim for "überbra" hjelp!!!) Nå bærer det til Møller på takst kl. 10...og får jeg det jeg vil ha for "Jappashitaen" så blir det Touran på meg istedet PS! Kæbben er forøverig "fredet" Ittno salg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet Juni 29, 2005 Tilbake til Topic... Idag har det også aktivitet, bortsett fra og rydde litt etter igår... (hvorfor er det alltid jeg som skal rydde ) så ble det litt mekking på diverse biler idag, en gammel 80, Lusa, GT'n og sølvgolfen til John Arne... Jeg har ordnet et fiiiiin søndagsaktivitet, vi skal lære å lage mosaikk... Demonterte bakvinduene til John Arne orntli, da er de lettere å ta ut... Også ble det litt grilling idag også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet Juni 29, 2005 Jeg har ordnet et fiiiiin søndagsaktivitet, vi skal lære å lage mosaikk... Demonterte bakvinduene til John Arne orntli, da er de lettere å ta ut... WTF!! Håkon hva har du gjort???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet Juni 29, 2005 WTF!! Håkon hva har du gjort???? Hihi... Bare tulla... Men mosaikk, hadde det vært no? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...