#2501 Skrevet Mars 28, 2007 Litt vemodig dag igår da jeg solgte GTI'n min....men, men bonden trengte plassen. Håper Anders Moen får nytte av delene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2502 Skrevet Mars 28, 2007 hmm lurer på hvorfor vi lo så jeg takk for handelen John-Arne.. Skal finne ut av delene som mangler til helgen tenker jeg, så kan jeg sende deg en pm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2503 Skrevet Mars 29, 2007 Ikke vet jeg, men nå er jeg i hvertfall tilbake på forumet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2504 Skrevet Mars 29, 2007 Det hender vi får inn noen utenlandske maskiner hvor vi må oversette advarsler ihht norsk regelverk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2505 Skrevet Mars 29, 2007 Vi fikk dag enda en sponsor, Mekonomen i Ski sponser oss med Castrol Racing olje og Castrol Racing bremseveske denne sesongen... Tusen takk... Må også takke Nexans som sponser standen vår å¨motorfestivalen... Helt topp... Eller så skjer det jo litt annet og i tillegg til prosjektene, delebilen ble ferdig høgd i helga og kjørt til Erik's på Nesodden... Litt småplukk med Kermit også, setene går på rensing i morgen og det aller meste andre er klart. Bilen skal på eu-kontroll mandag eller tirsdag så det blir jo litt spennende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2506 Skrevet Mars 29, 2007 Jippi! 27.706,- i restskatt..... Og jeg som syns jeg betaler nok skatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2507 Skrevet Mars 29, 2007 den er lei. har enda ikke fått min selvangivelse. men håper på andre tall en det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2508 Skrevet Mars 29, 2007 kjipern! Jeg fikk litt igjen, men regner med at det øker på ettersom de ikke har fått med seg at jeg "eier" 50% av et kjempelån.. Eneste gangen det er gøy å skylde penger er ved selvangivelsen/gjeldsfradag på skatten! he he.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2509 Skrevet Mars 29, 2007 Kult at dere har over 2500 svar her nå Jeg skriver 2501 faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2510 Skrevet Mars 29, 2007 og 200 002 visninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2511 Skrevet Mars 30, 2007 Sverre, bonden vi leier av tok seg en tur på veteran-traktoren sin... Tor Andre's GTi, nyeste medlem som vi skal bli bedre kjent med etterhvert. Og her er han... Det er ikke så lett å få åpna bakluka når åpneren er fjerna, og man må over to bøttestoler og igjennom et bur for å få den opp... Ikke noe for lørdags-shopping på IKEA... Her er et ønske om en fin påske til dere fra oss... Først noen påskekyllinger... HVA ! ! ! Og en påskehare til slutt... en liten en... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2512 Skrevet Mars 30, 2007 God påske! og som jeg har nevnt tidligere - alltid en fornøyelse å følge med i denne tråden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2513 Skrevet Mars 31, 2007 Da er det påske igjen, og da reiser matfar Ted til Bulgaria... Så da må jeg være hos Håkon i noen dager... Det er fint for der får jeg gjøre som jeg vil, sove leeeeeeeeenge og får masse kos... Også får jeg Frölic, og det er det beste jeg vet... Eneste er jo at det skjer så mye rart når jeg er der, lurer på hva som skjer denne gangen? Hilsen Bonzo. Jeg lurer på hva matfar Ted gliser så fælt av jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2514 Skrevet April 1, 2007 hmm lurer på hvorfor vi lo så jeg takk for handelen John-Arne.. Skal finne ut av delene som mangler til helgen tenker jeg, så kan jeg sende deg en pm.. Mulig det det var en noe klønete fotograf: klø : God Påske til alle. Jeg skal ha fri fra jobben i påsken og jobbe litt med DGS2 prosjektet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2515 Skrevet April 4, 2007 Jeg er ikke så god å få øye på, men hvis du så ekstremt godt etter så la du muligens merke til han på oppimot 2 meter og 110 kg som kledde på seg en gullfarget 998-kubikk Yaris og forsvant, etter å ha tatt med seg 1. stk. blå Polo... Det var lettere å få øye på deg idag i den fine røde RS4'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2516 Skrevet April 4, 2007 David var også innom idag.....aner ikke hva slags oppussing dette er men: klø : Ellers er buret ferdig tilpasset og nestet fast i DGS2, sjekk egen prosjekttråd: DGS2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2517 Skrevet April 5, 2007 Skal dere noe ned på verksted idag? (les torsdag) Er i "nabolaget" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2518 Skrevet April 5, 2007 Skal dere noe ned på verksted idag? (les torsdag)Er i "nabolaget" Japp, er der vi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2519 Skrevet April 7, 2007 Jååååh! Endelig litt mindre trøtt etter gårsdagens strabaser. Bilsport Custom & Motorshow er blitt en tradisjon hver påske! Kl 05.30 sto Andreas med Allroaden klar utenfor meg....deretter kjørte vi til Thorbjørn som ville være sjåfør med Black Pearl hele dagen. Der hadde tydeligvis naboen fyllekjørt noen timer tidligere: En liten Pitstop for frokost på McDee Så var vi fremme etter ca 400km og litt over 4 timer. Noen bilder fra showet: En av mine favoritter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2520 Skrevet April 7, 2007 Enda en jeg likte meget godt: En lekker bubbla: Lastebil med artig interiør: Drøy flammelakkering og billet grill: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2521 Skrevet April 7, 2007 Noen "godbiter" i kreativitet: Prøv å gjett hva slags bil som er ødelagt her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2522 Skrevet April 7, 2007 Litt slitne etter å ha trasket rundt noen timer snublet vi over messens høydepunkt som var verdt hele turen alene: Disse kan kjøpes ferdig med enten MC-motor eller Honda V-tec motor og da er det bare å slenge over ett Mini karroseri (eller Einser). Mere info her: http://www.zcars.org.uk/ Vi snakker rundt 500kg og 250hk..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2523 Skrevet April 7, 2007 Skikkelig Custom gulv i den rodden her: Denne kjører man ikke i saltlakan om vinteren: Kul farge på carbonet: En fyr som har modda en MTB bittelittegranne: MC H-con poserer foran forbildet sitt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2524 Skrevet April 7, 2007 Prøv å gjett hva slags bil som er ødelagt her? TVR? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2525 Skrevet April 7, 2007 En meget pen Pfümzer Artig detalj på denne Fine stag (kjekt med litt inspirasjon Dette showet dekker jo alle aspekter av bilhobbyen men det her skjønte jeg ikke hva som er kult med...dB-drag. 2 biler som står å brummer (hvorfor ikke spille musikk?) i 20 sec..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...