Oss på "værste" (garasjen med de rare i)

Anbefalte innlegg

jeg benyttet istedet anledningen til å rydde litt. Har desverre ikke fått tatt noen bilder i dag.

Og det ble kjempefint :glad:

DSC00119.JPG

Jeg fikk tømt mobilen for bilder idag.

Her er ett av Thorbjørn fra fredagen når han klargjør Agnar...

DSC00116.JPG

Og H-Con når vi rydder campen på Våler...

DSC00117.JPG

Og her er en ekte racemeitemark fra sandfella på Våler...den datt ned med masse sand når jeg begynte med eksosen ikveld...

DSC00120.JPG

Den drifta rundt på gulvet mellom sveiseperlene : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er min periode på Vaerste over, håper de andre fortsetter og lage liv i denne tråden. Men jeg har fått nok av samlebestilinger, kermitter og at ting aldri blir ferdig til tross for at jeg har lagt mest ressurser for å få dette til...

Jeg har brukt masse penger og energi for å få vaerste dit det er kommet pr. idag, men nå er det stopp...

De gjenværende har fått et tilbud om å kjøpe DGS2 for halvparten av det den faktisk har kostet meg...

Fristen går ut onsdag, da blir bilen lagt ut for salg enten komplett eller i deler...

Jeg er så nedkjørt både i forbindelse med ting rundt vaerste og på det personlige plan

Takk for meg !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt dette Håkon, men jeg håper virkelig at du kommer sterkere tilbake! Lykke til videre med hva du en måtte finne på. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, synd at ting skal ta en sånn vending. Lykke til videre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:( Kjipt at du trekker deg ut Håkon. Blir liksom ikke helt det samme med Classic`s uten deg liksom..

Håper du kommer tilbake med friskt mot og nye krefter etter litt pause :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trist å se at forlater vaerste håkon. Lykke til med hva enn du blir å gjøre fremover :)

Takk for innsatsen.. håper vi får se mer til deg her på forumet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par timer nå, så er han nok tilbake.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og med at Håkon velger å trekke seg ut fra værste så ser ikke jeg og Andreas noen grunn til å fortsette heller.

Håkon har alltid vært den som har drivi prosjekter fremover og tilrettelagt for at vi kommer i mål.

Vi har alle stått på i vinter/vår for å vise frem hva vi står for blant annet på Motorfestivalen og kan vel kalle det en suksess.

Det har vært kjempegøy på værste med noen nedturer innimellom når tida ikke strekker til.

For min egen del blir det mindre og mindre tid da jeg har to små barn som trenger oppfølging, og i tillegg en ganske krevende jobb. Hovedtreffet er det eneste treffet jeg virkelig jobba for å få med meg for alle helger er i utgangspunktet satt av til familien.

Jeg kommer til å fortsette med kustom deler, og å hjelpe folk når jeg har tid.

Hva som skjer i fremtiden aner jeg ikke men jeg prøver å finne egnet lokale å lagre prosjektet mitt + deler....

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det sikkert noen som sitter og venter på at DGS2 skal komme tilsalgs enten hel eller i deler. Men jeg tror vi avventer salg med denne om det ikke blir helt nødvendig...

Kanskje finne en mørk og kald garasje som den kan få stå i til lysta melder seg igjen for alle parter. Vi ville aldri fått igjen det som er lagt ned i penger og arbeid uansett. Det samme gjelder Passaten min, den skal på verksted denne uken i håp om at det kun er gearoljen som må byttes.

Det er viktig for oss å få frem at det er ingen som har blitt uvenner pga dette og at vi kanskje en gang i framtiden tar opp tråden igjen når vi føler at lyst, tid og det økonomiske er på plass...

Men akkurat nå er det best at vi avvikler og får ting litt på avstand. Jeg kommer etterhvert til å ta en pause fra forumet og prioritere andre ting. Men jeg kommer til å følge opp samlebestillingen på gewinde uansett, da det er viktig for meg at den kommer i havn uten at noen som har bestillinger inne kommer til å lide tap for dette.

Selv om det kan komme til å ta litt tid.

Så håper jeg at det er ting av det vi har lagt ut for salg dere trenger så vi får tømt vaerste...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette her var UTROLIG lei lesning! Men frykta at hele værste kom til å bli lagt ned dersom Håkon trakk seg ut! MEn håper dere fortsatt kommer til å være medlemmer av klubben å komme på treff dersom dere har tid!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare si meg enig i at dette er veldig leit, det blir helt klart ikke det samme uten gutta på vaerste. Dere kommer til å bli savnet. Forhåpentligvis er dere snart tilbake.

Uansett lykke til videre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg står som trådstarter på denne tråden så kan denne herved stenges.

Takk for oss.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må vi medele våre faste sjåare at vi har bestemt oss for å fortsett etter en liten pause og lange forhandlinger om hvordan Vaerste skal framstå i tiden framover...

Vi kommer til å flytte ut av de lokalene vi har pr. idag, og er på jakt etter nye. Så om noen vet om noe, gi beskjed. På det nye Die Aller Vaerste blir det kun hobby og egne prosjekter... (og mer galskap)

DAV-ressurs som H-con og David styrer vil det bli bygd opp et lager av deler for Golf 1, både nye og brukte. DAV-ressurs kommer også til å etterhvert kunne tilby Youngtimers for salg, ikke bare Golf men også andre merker og modeller.

DAV-ressurs flytter kun to porter lengre bort, så det vil finnes på samme sted som før.

Her er vi samla i DAV-ressurs sine nye lokaler...

Bilde_994.jpg

Bilde_995.jpg

Endre har fått flyttet på sitt evighets prosjekt "Formel E" og er nå trygt inlosjert på sitt nye sted.

Bilde_988.jpg

Endre satser på enda mindre hjul på "Formel E", 2 x 4 et -2694 Platic-wheels neste sesong...

Bilde_992.jpg

Foran har han tenkt ut en "trike" versjon for mindre luftmotstand, den blå dingsen som sitter på hjula er konstruert for å lage mest mulig downforce og kjøling i coupèen...

Bilde_991.jpg

Masse besøk har vi også hatt, her Jon Olav Blom med Fru.Monica og svigerfar...

Bilde_993.jpg

En fin caddy var innom og henta deler også...

Bilde_989.jpg

Bilde_990.jpg

Ellers så regner det endel, dette tatt ved Liertoppen igår...

Bilde_997.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oh glede! :klapp::glad:

Helsing fast sjåar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra!!

Har vært veldig stilt på follo sine sider den siste mnd..Så da blir det vel noen morsomme storys å lese på igjen!

Triller nok innom igjen en dag...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig!! Dette har jeg venta på gutter: vinke :

Gleder meg til å se ferdig stillelse å videre jobbing på noen av prosjektene deres!: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planlegger en liten ferietur til Tyskland for å få pratet med Marc og forhåpentligvis få med seg noen gewinder oppover, hente felger i Hannover for så å stikke innom Volkswarenhaus og hente betar.

Send meg eller David en PM om det er noe dere ønsker der... : vinke :

http://www.volkswarenhaus.de

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar du en eller annen ferje over?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar du en eller annen ferje over?

Jaaaaa, ene veien kanskje? Det hadde vært deilig, digger koltboret der... Hummer, laks, reker, kreps, biff... jaaaaaaa.... : flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hihi, skjønner... Kan ordne deg ok pris m/bil på Kronprins Harald. Send Pm!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Håkon sier har vi blitt enig i hvordan videre drift skal være.

Vi har finni ut at det er veldig fornuftig å skille hobby og business så da deler vi opp dette i to forskjellige lokaler.

Vi trenger først og fremst plass til DGS2 men også plass til våre andre prosjekter.

Motivasjonen for å skru er fremdeles langt unna så vi bruker ferien på å flytte og finne lokaler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så over til litt reportasjer.

Hadde en liten kustom økt på jobben og det var jaggu mye dyreliv der.

Først denne Rabbiten som prøvde å gjemme seg mellom containerne våre:

DSC00223.JPG

Så senere på kvelden snublet jeg over dette pinnsvinet...

DSC00226.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg driver å hjelper en kompis med å selge bilen hans og den trengte da litt oppshining.

Varmluftpistol er konge på gammel plast.

Før:

DSCN0020.JPG

Etter:

DSCN0022.JPG

Her er nevøen min i full sving:

DSCN0017.JPG

Så måtte vi en liten tur på Vaerste for å hjelpe David med ett indre drivledd:

DSCN0047.JPG

Bonzo har full oversikt:

DSCN0046.JPG

Her blir det nye DAV-ressurs senteret:

DSCN0049.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.