#2801 Skrevet August 26, 2007 Hva skal man gjøre da, når man blir tryglet om å redde en einser... Får vel adde en einser til på lista... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2802 Skrevet August 26, 2007 Hva skalman gjøre når man møter kjentfolk i trafikken da??? - Kan jo i alle fall hilse når jeg kommer cruisende i Touranen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2803 Skrevet August 26, 2007 Hva skalman gjøre når man møter kjentfolk i trafikken da??? - Kan jo i alle fall hilse når jeg kommer cruisende i Touranen... Det er jo fanimeg 7milllionersekshundreogfirogørti Touraner i Trafikken... Og kjørte jeg Passaten så er et ikke sikkert jeg greide å se så høyt opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2804 Skrevet August 26, 2007 Greit nok... Jeg så i alle fall dere "der nede"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2805 Skrevet August 26, 2007 Greit nok... Jeg så i alle fall dere "der nede"... Hvor møtte du oss, var en A4 som blinka på oss ved Ski Storsenter også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2806 Skrevet August 27, 2007 Først ved Møller Follo, og så ved rondkjøringa ovenfor XXL. Dere hadde stø kurs mot Felleskjøpet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2807 Skrevet August 27, 2007 Sender en tanke til David som blir operert for blindtarmbetennelse nå i natt... Det går nok kjempefint... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2808 Skrevet August 27, 2007 Sender noen gode tanker til David her i fra Abildsø også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2809 Skrevet August 27, 2007 Sender en tanke til David som blir operert for blindtarmbetennelse nå i natt... Det går nok kjempefint... Er med på den gruppeklemmen ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2810 Skrevet August 28, 2007 Sender en tanke til David som blir operert for blindtarmbetennelse nå i natt... Det går nok kjempefint... Henger meg på her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2811 Skrevet August 28, 2007 God bedring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2812 Skrevet August 28, 2007 En hilsen fra Drammen med ønske om god bedring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2813 Skrevet August 28, 2007 God bedring fra meg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2814 Skrevet August 28, 2007 God bedring David! Håper alt har gått bra og at du snart er tilbake i salen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2815 Skrevet August 28, 2007 Da har jeg og H-con akkurat kommet hjem fra besøk på Aker, og kan meddele at alt ser lovende ut. Her er sjuklingen: Jeg måtte jo lage ett kosedyr så han ikke føler seg så alene: Det kom en sykepleier og tok tempen både på David & H-con... Jeg tenkte jeg skulle få fart på rekonvalensen og monterte opp denne David kommer hjem imorgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2816 Skrevet August 28, 2007 Etterpå dro vi til Vaerste avd. Abildsø... Litt andre fasiliteter enn vi er vant til. Andreas fikk ihvertfall fikset endel på Syncro'n ikveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2817 Skrevet August 28, 2007 Abildsø faktisk:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2818 Skrevet August 28, 2007 Abildsø faktisk:p Ja her er det mekking på parkeringsplassen utenfor garasjen min:) Jeg håper nemlig å få med syncroen på Rudskogen... Se egen tråd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2819 Skrevet August 28, 2007 Ja her er det mekking på parkeringsplassen utenfor garasjen min:) Jeg håper nemlig å få med syncroen på Rudskogen... Se egen tråd. Aha! Bor på manglerud så jeg prøvde å se om jeg kjente igjen stedet på bilde, men kan ikke huske å ha sett det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2820 Skrevet August 29, 2007 takk for alle hilsninger, er nå hjemme igjen. i litt roligere tempo en stund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2821 Skrevet August 29, 2007 takk for alle hilsninger, er nå hjemme igjen. i litt roligere tempo en stund. Psht. bare to dager til rudskogen jo. bare stikke på butikken og handle deg pils 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2822 Skrevet August 29, 2007 Psht. bare to dager til rudskogen jo. bare stikke på butikken og handle deg pils tror nok ikke det blir noe pilsing på meg. Det er forbeholdt på Bug Run det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2823 Skrevet August 29, 2007 Jeg regner med at dere stiller med flott camp her også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2824 Skrevet August 29, 2007 jeg kommer nok trolig bare nedover på søndagen, hvis forman tillater det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2825 Skrevet August 29, 2007 Og en kompis av meg var sjåfør for et brudepar i farfars gamle bil... (1929 Ford A-modell) Bilen har vært i familiens eie siden ny. Ohhhh, en sånn hadde jeg som russebil faktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...