#3051 Skrevet November 16, 2007 Nye Fiat 500 er ihvertfall større og bortimot like tøff som forgjengeren Var også en heftig Abarth der Aner egentlig ikke hva jeg gjør inne i denne men.....like blid:) Må si jeg sliter med å velge bilder her, bare 490 stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3052 Skrevet November 16, 2007 En liten reklamepause for å vise frem VW's beste produkter: Min nyervervede Tweizer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3053 Skrevet November 16, 2007 Har du noen bilder av den sølvfargede Passat Sedanen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3054 Skrevet November 16, 2007 Ups, glemte det gøyeste med Tweizeren: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3055 Skrevet November 16, 2007 rustent motorrom er da ikke gøy :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3056 Skrevet November 17, 2007 H-con & David henta plukka meg opp i dag så jeg fikk kjørt hjem 16V'n. Vi stussa litt når vi så denne kæbben sto parkert litt rart: Forbanna kjeltringpakk!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3057 Skrevet November 17, 2007 Fikk idag hjem Tweizeren og begynt på litt pyssel. Før: Etter: Fant ut at det var ganske pen farge...lillaskjær. Noen som vet hvilken farge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3058 Skrevet November 17, 2007 Kan være originalfarge, heter visst LY9Y, har samme på 90n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3059 Skrevet November 18, 2007 Kan detta være en Wolfsburg edition? vet den fargen ble levert på de i hvertfall. har ikke sett den på andre modeller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3060 Skrevet November 18, 2007 Men altså, nå er jeg lei av å høre på pausemusikk... Dette er jo verre en TVN som har reklame, nyheter og været samt matpause før filmen fortsetter.... Resten av reportasjen takk ! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3061 Skrevet November 18, 2007 Men altså, nå er jeg lei av å høre på pausemusikk... Dette er jo verre en TVN som har reklame, nyheter og været samt matpause før filmen fortsetter.... Resten av reportasjen takk ! ! Har blitt inspirert av TVN ja Her har vi fått følge av RolfGolf Denne Opæln hadde dritrå lakk...silkematt metalic. Ganske tøfft eksteriør men interiøret sto ikke helt i stil Også slik en Hånda Accord Opel Speedster Litt tvilsom test dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3062 Skrevet November 18, 2007 En av mine drømmebiler En stor og en liten beamer Morsom visning av lakk på SAAB standen Denne pugen var kul utvendig, men hvitt interiør med mørkt furuhelvete?!? Og skjøteledning Messas dyreste bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3063 Skrevet November 18, 2007 Vi fikk en hyggelig prat med Roger Sandberg som forklarte alt på Audien. Tja.. Litt store bling felger Endre sjekker potter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3064 Skrevet November 18, 2007 Dette dekket passer nok bling felgen DTM Audi Så møtte vi lederen for DAV; avdeling Hadeland Tøff konseptbil fra Ford En sliten gjeng etter en lang dag Selveste redatøren for vårt eminente klubb-blad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3065 Skrevet November 22, 2007 Etter tips fra Håkon satte jeg og Torbjørn kursen mot Nesodden da han hadde sett broren til Agnar på vei til de evige jaktmarker. Vi hadde håpet på å finne en hel høyre bakdør, men denne var desverre spist opp av jernormen. Men vi fikk med oss en masse kromlister hjem. Og jeg fikk en god kopp kaffe av Torbjørns bedre halvdel, samt at jeg fikk prøvd meg på "Guitar Hero":) Må nok trene litt her... Her er broren til Agnar: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3066 Skrevet November 22, 2007 Etter tips fra Håkon satte jeg og Torbjørn kursen mot Nesodden da han hadde sett broren til Agnar på vei til de evige jaktmarker. Så ut som han veldig slitne broren som flytta sørover på 80-tallet og havnet i litt hardt miljø på det sentrale østland... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3067 Skrevet November 22, 2007 Dakar broder Blå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3068 Skrevet November 22, 2007 Den så jo mye bedre ut når den passerte meg på Vikingbilen ved Hydro Vinterbro... Må jo ha rusta no hinsides mye oppover Nesoddenbakkene... Borrettslaget til John Arne er vel en av de få bilvennlige borrettslag i Norge, her tester John-Arne den nye utendørs smøregrava... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3069 Skrevet November 22, 2007 den håndplasseringen på låret til Endre var litt Men Endre ser ikke ut til å hate det. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3070 Skrevet November 22, 2007 den håndplasseringen på låret til Endre var litt Men Endre ser ikke ut til å hate det. hehe Helt uoffisielt gikk det rykter om at John-Arne ble med Endre hjem etter messa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3071 Skrevet November 22, 2007 den håndplasseringen på låret til Endre var litt Men Endre ser ikke ut til å hate det. hehe Ups! Det skulle vel ikke havnet på trykk Ta godt vare på godgutten oppe på Skedsmo da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3072 Skrevet November 22, 2007 Den golfen kunne likne litt på den fargen jeg hadde på fire&ice golfen min...lakken heter i så fall ly5v hvis jeg ikke husker helt feil da...ser ut som originale fire&ice felger også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3073 Skrevet November 23, 2007 Gratulere med dagen da Lars... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3074 Skrevet November 23, 2007 Borrettslaget til John Arne er vel en av de få bilvennlige borrettslag i Norge, her tester John-Arne den nye utendørs smøregrava... Det skulle jo være en hemlighet at jeg kjører beamer..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3075 Skrevet November 23, 2007 Helt uoffisielt gikk det rykter om at John-Arne ble med Endre hjem etter messa... Ups! Det skulle vel ikke havnet på trykk Ta godt vare på godgutten oppe på Skedsmo da..... Ja det var mye "hånd på låret" på messa! Etter messa hadde vi mer enn nok med å holde halvliteren horisontalt:p EDIT: Grattis med dagen Lars! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...