Oss på "værste" (garasjen med de rare i)

Anbefalte innlegg

Dette var jo litt av en nyhet : eek : Ønsker deg god bedring om det er en

passende måte å si det på, og håper du finner en måte som hjelper deg. :)

 

men om noen ønsker å slenge en spydig kommentar så får det heller stå til.
Tror ingen med litt i toppetasjen finner noe form for "glede" eller grunn til å

lage noe mer styr ut av dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest utallige poster av deg og ditt pågangsmot Håkon, blir ikke det samme uten dine humoristiske innslag her på forumet. Lykke til, håper du får bukt med dine problemer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til.

 

Tenker noen høye tanker :

 

Om Audien og sammholdet rundt den på verkstedet er en avkobling for deg vil det være dumt å selge bilen å gi opp din autofile side ?

 

Har et lite forslag : 50k som bilen står til / 3000 medlemer er rett over 16 kr pr medlem. Foreslår at VW Audi klubben kjøper ut bilen din og lar deg fortsette å disponere den til treff og sammenkomster.

Ta heller 20 kr ekstra i medlemsavgift til neste år.

En så sjelden bil må da være av innteresse for alle i klubben å eie litt i.

 

Om dette var et forslag som er helt på trynet fjernes det igjen kjapt...

 

 

Igjen - lykke til med å komme deg ut av dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke lenge siden jeg ble medlem, og en person jeg har lagt mye merke til er deg Håkon. Du virker som en stjerne kar og har et flott pågangsmot, og ikke minst omtanke for andre medlemmer. Håper du kommer gjennom denne tunge tiden, og vil ønske deg lykke til ;)

 

Når det gjelder forslaget til Geir her, så er jeg helt for dette, 20 kr er jo ingenting? Og det hadde vært et flott tiltak. Håper flere slenger seg på denne : ja :

 

Lykkte til.

 

Tenker noen høye tanker :

 

Om Audien og sammholdet rundt den på verkstedet er en avkobling for deg vil det være dumt å selge bilen å gi opp din autofile side ?

 

Har et lite forslag : 50k som bilen står til / 3000 medlemer er rett over 16 kr pr medlem. Foreslår at VW Audi klubben kjøper ut bilen din og lar deg fortsette å disponere den til treff og sammenkomster.

Ta heller 20 kr ekstra i medlemsavgift til neste år.

En så sjelden bil må da være av innteresse for alle i klubben å eie litt i.

 

Om dette var et forslag som er helt på trynet fjernes det igjen kjapt...

 

 

Igjen - lykkte til med å komme deg ut av dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes dette var kjempe trist å høre,kjenner ikke Håkon noe spesielt...Men ut ifra alt det han har gjort for andre og ikke minst de råstrøkne og tøffe prosjektene han har hatt,så syns jeg du virker som en veldig hyggelig,trivelig og ikke minst morsom kar...! Og ihvertfall en kar med ett STORT pågangsmot...

 

Ønkser deg lykke til videre Håkon...!

 

M.V.H

Bård Christian Simonsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig tøft av deg å stå frem Håkon! Jeg tar virkelig av meg hatten! Uansett såønsker jeg deg lykke til, og jeg er sikker på at du kommer sterkt tilbake etter at du har kommet deg gjennom dette! For det gjør du garantert!!

 

DITTO! Jeg klarer ikke å få sagt det på en bedre måte selv...

 

Mvh

Kalle

Oslo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff.. leit og høre! Får en tåre i øyekroken min jeg nå.. men jeg veit at du kommer deg igjenom.. Hvis det er noen i klubben/styret jeg har snakket med og lagt merke til er det Håkon.. Du kan få alle til og le føler jeg..

Men gjør du føler er best! Lykket til uansett og håper du kommer tilbake!!

 

Og det med og kjøpe ut bilen.. Er med jeg.. 20kr for en bil er da ikke så ille :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til Håkon, du har gjordt ein strålandes jobb for klubben, og vore ein super ambassadør for VACN!

 

Håper at du kjem deg igjennom dette,

og kjem tilbakes i miljøet!

 

Med litt hjelp, så klarer du dette!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du e en sterk person Håkon, så selv om det virker uutholdende akkurat nu, så vil du komme dæ igjennom den tunge tia.

Vi kan ikke miste dæ, men du treng kanskje et avbrekk fra klubben, t alt har roa seg. Støtte dæ fult ut kompis!

 

Lykke t! Og stå på som alltid.

 

Vi sees snart igjen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter forslaget til Geir FULLT ut... :tilber: Hadde vært kjempefint hvis vi alle kunne fått til dette..!!! Gir gledelig 20kr for denne saken...

 

 

Tenker noen høye tanker :

 

Om Audien og sammholdet rundt den på verkstedet er en avkobling for deg vil det være dumt å selge bilen å gi opp din autofile side ?

 

Har et lite forslag : 50k som bilen står til / 3000 medlemer er rett over 16 kr pr medlem. Foreslår at VW Audi klubben kjøper ut bilen din og lar deg fortsette å disponere den til treff og sammenkomster.

Ta heller 20 kr ekstra i medlemsavgift til neste år.

En så sjelden bil må da være av innteresse for alle i klubben å eie litt i.

 

Om dette var et forslag som er helt på trynet fjernes det igjen kjapt...

 

 

Igjen - lykke til med å komme deg ut av dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg støtter dette. La Håkon få beholde bilen sin. Det er jo den ultimate classic`n. Bare og lage en egen tråd på dette og la flere se forslaget?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres ut som en kjempeflott ide..!!!

 

M.V.H

Bård Christian Simonsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er hvertfall jeg med på å støtte da..20 kr for hver enkelt medlem er jo ingen ting det..Beundrer pågangmotet ditt på prosjektene dine Håkon, og synes bilen burde beholdes hos samme eier ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var utrolig kjip lesing og håper alt ordner seg til det beste Håkon! Håper ikke vi mister deg permanent i det minste...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg skrev i den andre tråden: Tusen takk for alle tilbakemeldinger, jeg blir skikkelig rørt når jeg leser dette... : gråter :

 

Dette gir meg skikkelig insperasjon til å forsøke å komme meg ut av dette "Hølet" jeg har havna i...

 

Men med tanke på at jeg ikke er alene på "værste", og at dette egentlig var ment som en morsom og koselig tråd så tror jeg vi setter en strek, og går tilbake til topic...

 

Så kan om noen har noe mer å komme legge det inn i tråden som ligger HER

 

Men igjen, tusen takk...

 

Hilsen Håkon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK... Vi fortsetter...

 

Var på "værste" noen timer i går, fikk sittet inne i "Michele" litt og tenkt.

Jeg fikk også solgt Polo Classic'n, så nå øyner jg muligheten til å kanskje greie det alikevel...

 

Kommer nok til å være preget av stundens alvor en tid framover, og det er ikke sikkert "Michèle" kommer på flere treff i år... Tiden vil vise.

 

Det som er sikkert er at jeg begynner i ny jobb 25. juli der jeg har mulighet til å gjøre det bra. Så er det bare å krysse fingre og holde seg unna "kassa" så ordner det seg nok.

 

Takk for all støtte og innspill. Jeg vet jeg greier det om jeg vil, jeg MÅ greie det...

 

Hilsen Håkon.

 

Spesiell takk til Arild og John Arne, dere stiller virkelig opp når det trengs... :grouphug:

 

eul_p_428c2c2b78eab.img.0.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK... Vi fortsetter...

 

Var på "værste" noen timer i går, fikk sittet inne i "Michele" litt og tenkt.

Jeg fikk også solgt Polo Classic'n, så nå øyner jg muligheten til å kanskje greie det alikevel...

 

Kommer nok til å være preget av stundens alvor en tid framover, og det er ikke sikkert "Michèle" kommer på flere treff i år... Tiden vil vise.

 

Det som er sikkert er at jeg begynner i ny jobb 25. juli der jeg har mulighet til å gjøre det bra. Så er det bare å krysse fingre og holde seg unna "kassa" så ordner det seg nok.

 

Takk for all støtte og innspill. Jeg vet jeg greier det om jeg vil, jeg MÅ greie det...

 

Hilsen Håkon.

 

eul_p_428c2c2b78eab.img.0.jpg

 

: ja : Bra Håkon, sånn skal det låte. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt sånn hypotetisk og ikke for å se ned på noen grupper mennesker og lidelser her i verden :

 

En ungdom har det kanskje litt tungt i ungdomstiden og tyr til narkotika eller alkohol , denne ungdommen blir hekta og avhengig . Han vokser opp men kommer seg ikke ut av det . Det som vanligvis skjer er at denne ungdommen legger sine krafter til for å komme seg ut av dette , og får massiv støtte av familie og venner . Foreldrene gjør alt i sin makt for å hjelpe denne personen tilbake til det "normale" livet og klarer det etter mye hjelp fra sine nærmeste. Happy ending : vinke :

 

Spilleavhenighet er en sykdom på høyde med slike lidelser. Det går å komme seg ut av dette , men nøkkelordet her er støtte fra sine nærmeste , men hva hjelper det hvis dine nærmeste har den innstillingen : det er jo bare å slutte da, la være å pakke penger på , bare gå rett forbi !!!

 

Det er da ting blir tunge å komme seg igjennom , når ens psyke blir bagatellisert av flertallet i samfunnet , en ballast man ikke blir kvitt så lett .

 

Er vel kanskje eller kanskje ikke den rette til å snakke da Håkon er min fetter , men jeg vet hva han har gått igjennom opp gjennom årene .

 

Håkon du er en mann med MYE bra å gi , ikke minst et humør og en humor som treffer de fleste ..

Og du vet du har støtte fra ihvertfall noen i familien .

 

Stå på videre , du vet hvor du finner meg ( fattig trøst men dog )

 

 

(vet dette skulle være en happy tråd men litt alvor måtte jeg bare tilføre også )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag har jeg og Andreas vært å sett på bil, jeg må sagt være litt kremmer for å få ting på plass... Så dermed er det klart for jakten på

 

NARKO POLO

 

Det ringte meg en kar som skulle selge en "rustfri" 90 Polo for en grei pris, og vi tok turen under fjorden og havna i Tofte...

 

Når han forklarte veien så beklagde han seg at han hadde vært uheldig, og at bilen hadde trillet inn i en stolpe... Og det hadde den... : dum :

 

5264_bilde972.sized.jpeg

 

Fyren som skulle selge denne møtte oss med høye kneløft og beklaget sitasjonen... Det gjorde ikke hu som eide huset... :rolleye: Hu var ikke akkurat imponert over dette, og heller ikke at vedkommende fremdeles var "flying high"...

 

5264_bilde971.sized.jpeg

 

Vi skulle få bilen for 1000,- kr, med cd/spiller og høytalere, selvfølgelig ikke montert... :confused: Men vi sto over...

 

Sa noen rust, neida var ikke så mye rust... Litt, men ikke mye? : rolleyes

 

5264_bilde973.sized.jpeg

 

Vi gav fyren hjelpestart (flatt batteri nemlig), og dro avgårde. Var og kjørte litt rundt omkring og havnet etterhvert nede i Holmsbu... Der sto denne:

 

5264_bilde974.sized.jpeg

 

En GTE Quattro faktisk... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og vi må ikke glemme de andre fasilitetene som mannen med herionist-uniforma (Adidasbukse og sko, samt kledelig svai i knærne) trakk fram: Helt nye setetrekk, Sony CD-spiller og 6" Pioneer-høyttalere (alle inklusive passe lang ledningskveil.....).

 

Jammen bra vi dro fra denne "ungdomsboligen"...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D så det ble ingen handel altså?

1000,- for en Polo med moonroof (eller hva det nå enn kalles) må jo være et bra kjøp.

Solgte han bilen for en "kompis" eller var han bare desperat etter penger? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D så det ble ingen handel altså?

1000,- for en Polo med moonroof (eller hva det nå enn kalles) må jo være et bra kjøp.

Solgte han bilen for en "kompis" eller var han bare desperat etter penger? :D

 

Naj, vi tok ikke sjansen. For alt vi visste kunne jo bilen ha vært stjålet. Dessuten var det ikke mye å ta vare på der, så det hadde blitt å kjørt den rett på dynga... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Broren min hadde en prikk lik Polo, samme farge, soltak og interiør. Det var en kul bil om sommeren :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.