#351 Skrevet Juli 25, 2005 Halleluja!!!!!!!!!!!!!! Da er jeg klar til å innta "værste" igjen etter noen uker "fri" fra alt som heter bil. Solbrun og opparbeidet vaskeball/ølbrett ankommer jeg katedralen etter helgen. See ya! Hvor var du idag da jeg endelig trengte litt hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#352 Skrevet Juli 25, 2005 ADVARSEL!!!! Ikke legg kameraet så Håkon finner det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#353 Skrevet Juli 26, 2005 Ser ut som om Håkon har kost seg godt der ja.. Du får være glad han tok bilde av ansiktet og ikke andre ting! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#354 Skrevet Juli 26, 2005 My ass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#355 Skrevet Juli 26, 2005 hahaha! *flire så jeg faller av stolen* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#356 Skrevet Juli 26, 2005 Kjempeartig tråd det her!! har lest igjennom hele tråden nå.. Har flirt høyt mange ganger! stå på folkens!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#357 Skrevet Juli 27, 2005 And i give you: Håkon med hår! P.S Jeg synes du var riktig så søt! Men stort søtere enn på billedserien over tror jeg ikke du kan bli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#358 Skrevet Juli 27, 2005 Ser jo ut som han er nær slektning av David Toska jo Håkon, hvor var du under Stavanger ranet ifjor?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#359 Skrevet Juli 27, 2005 Halleluja!!!!!!!!!!!!!! Da er jeg klar til å innta "værste" igjen etter noen uker "fri" fra alt som heter bil. Solbrun og opparbeidet vaskeball/ølbrett ankommer jeg katedralen etter helgen. See ya! Hvor var du idag da jeg endelig trengte litt hjelp Ikke noen Thomas igår heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#360 Skrevet Juli 27, 2005 Ser jo ut som han er nær slektning av David Toska jo Håkon, hvor var du under Stavanger ranet ifjor?? Du har jaggu rett.. han ligner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#361 Skrevet Juli 27, 2005 Ikke noen Thomas igår heller Tror ikke det kommer noen i dag heller... men kænskje kænskje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#362 Skrevet Juli 27, 2005 And i give you: Håkon med hår! P.S Jeg synes du var riktig så søt! Men stort søtere enn på billedserien over tror jeg ikke du kan bli Faen, hvor fant du det... Jeg har leita etter d... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#363 Skrevet Juli 27, 2005 Jeg fikk det av en "venn" i vegvesenet.. Eller var det politiet? Neida, det ligger på bordet i Værste! Må ikke la slikt ligge å slenge, blir for stor fristelse vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#364 Skrevet Juli 27, 2005 Idag har jeg vært og fisket... Fisketur er gøy, men fikk ikke noe fisk.. Meeen, nesten jeg fikk en svane... Svanen (Heretter kjent som Svanert) var skikkelig nærgående, og jeg fikk knipset noen bra bilder av fuglen... Er disse gode å spise tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#365 Skrevet Juli 27, 2005 Idag har jeg vært og fisket... Fisketur er gøy, men fikk ikke noe fisk.. Meeen, nesten jeg fikk en svane... Svanen (Heretter kjent som Svanert) var skikkelig nærgående, og jeg fikk knipset noen bra bilder av fuglen... Er disse gode å spise tro? okai. NOEN spander et måltid på denne mannen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#366 Skrevet Juli 28, 2005 hehehe.. Du kan da prøve og spise en svane ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#367 Skrevet Juli 28, 2005 Du får si ifra Håkon! Jeg har gevær og godt humør! De låra må jo være snadder å hive på grillen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#368 Skrevet Juli 28, 2005 Hei Håkon! Må virkelig si at du har BALLER!Det står stor respekt av det du legger frem her.Håper at alt ordner seg for deg.Vi har vært mye uenige eg og du siden eg kom inn i klubben,men har virkelig respekt for de bila du har laget til, og for den fargeklatten du er i klubben.STÅ PÅ!Vi er mange bak deg.(over 3000 visstnok).Lykke til med ny jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#369 Skrevet Juli 28, 2005 du håkon! Det gode selskab! hva er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#370 Skrevet Juli 28, 2005 du håkon!Det gode selskab! hva er det? Her er "det gode selskab"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#371 Skrevet Juli 28, 2005 hehe! blir det ikke fanger på den der? hva er dens plan igrun? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#372 Skrevet Juli 28, 2005 hehe! blir det ikke fanger på den der?hva er dens plan igrun? Det er baneprosjektet til "værste", skal være en budsjett-racer, men akkurat nå har vi ikke råd til budsjettet engang... Ikke mye gromt du får for 2.50 og en knapp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#373 Skrevet Juli 28, 2005 Det er baneprosjektet til "værste", skal være en budsjett-racer, men akkurat nå har vi ikke råd til budsjettet engang... Ikke mye gromt du får for 2.50 og en knapp... send meg knappen så skal du få 20 kroner for den så er budjettet plutselig 22 kroner og 50 øre! kjøp så ei kasse med limefrukt! press de og selg det i en bod utenfor værste! og øk budjettet til 300 kroner! Ta de 300 kronene og fyll opp den 80 gt`n! kjør runtdt på strøket og finn rånere og tilby dragrace mot michelle mot pinkslips! (vognkort). Selg gevinstene (i dette tilfelle kansje et par a4, eller a3). så sitter dere plutselig igjen med 200 000! dette er jo ingen sak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#374 Skrevet Juli 29, 2005 Da har naturfotografen vært ute igjen, og fått til det John Arne forsøkte i 4 timer å få bilde av... Her er selvelste snurpetrutten, inne og mater barna... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#375 Skrevet Juli 31, 2005 Resultater fra Rudskogen... Nina Marie fikk "værste"s eneste pokkis denne gang med sin fine A4... Ellers var både John Arne, Andreas, Lars og Arild der med sine biler... Her på rekke og rad... (bortsett for den ytterste) Andreas på bane klokka inn til 1.15.5 to runder på rad på slutten av søndagen, meget bra tid med tanke på forutsetningen... Meg og Thomas var fraværende med våre biler, men vi kommer sterkere tilbake... Kanskje ikke i år, men garantert til neste sesong... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...