#4026 Skrevet Mai 13, 2009 Åhh jeg har også en DSG! Fantastiske hunder! Hvilken kennel er dette? Jeg har også DSG..... i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4027 Skrevet Mai 17, 2009 Gratulerer med dagen og seier i MGP fra oss på Vaerste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4028 Skrevet Mai 17, 2009 Tok noen bilder av den nylakka Beameren til Christian i går også: Også fikk vi besøk av Garden i Ski på fredag. Imponerende å se på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4029 Skrevet Mai 20, 2009 Håkon driver å leter felger om dagen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4030 Skrevet Mai 21, 2009 Håkon sikler i dope shizzz tråden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4031 Skrevet Mai 21, 2009 Hvorfor skal jeg beststandig få skylden for dine fetisher John-Arne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4032 Skrevet Mai 27, 2009 Var så heldig og få kose litt med bilen til David denne uka, resultatet kan ses her: http://www.detailersclub.no/forum/index.php?showtopic=3116&st=0&gopid=64716entry64716 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4033 Skrevet Mai 29, 2009 Andrew var innom med sin helt nye Mazda... Aktivitet på Vaerste... Dakar DGS2... Jeg prøver jo å få tatt bilder av de som stikker innom, ikke like lett bestanding det... HAH ! ! ! Trives i Golfen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4034 Skrevet Mai 30, 2009 Og herved erklærer jeg årets bade (og softis) sesong for åpnet. Prøvde litt i går og mye idag. Deilig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4035 Skrevet Mai 30, 2009 Og herved erklærer jeg årets bade (og softis) sesong for åpnet.Prøvde litt i går og mye idag. Deilig! Du er nøts az..,. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4036 Skrevet Mai 30, 2009 (endret) Da er det klart for reisebrevet vårt fra denne ukas tur til Stuttgart... Et par vanlige hendelser først, som bestandig oppstår når vi er på tur... Så en liten reklamepause... Om du er sliten eller trøtt, har kjørt langt fordi du er trøtt... Glem dop og koffein, bruk TIC TAC så blir du fin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4037 Skrevet Mai 30, 2009 (endret) Vel altså, vi starta nedover på søndag og dro oppom Christer som hadde vært så snill å låne oss henger... For å gjøre en lang fergetur kort og en kjedelig veistrekning lang kom vi fram mandag ettermiddag til stedet vi skulle hente BBS RMene... Her var det litt snadder... Juergen hadde fyrt opp grillen da vi rullet inn plassen hans i 8 tia på kvelden, her sammen med Mauritz the cat og Lenny the dog. Ikke helt trygt nabolag dette som dere kanskje skjønner... Mange skjeldne og merkelige buskvekster i nabolaget til Juergen, her det sjeldne tyske egg-treet. Mannen med hatt er en kjent Didgeridoo artist i Tyskland, han både spiller og lager Didgeridoo'er så om noen er intressert i et par så kan jeg formidle kontakt. (om noen ønsker at jeg skal legge det ut under tilbud, send PM) Hva en Didgeridoo er? Jo, det er en sånn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4038 Skrevet Mai 30, 2009 Hvor mye tar han for en sånn kar da? Duger han til å rydde og lage mat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4039 Skrevet Mai 30, 2009 (endret) Prosjekt FÅBILENPÅHENGEROGFYFAENDETBEGYNNERÅREGNE: Vel, tidlig opp var vi tirsdag's morgen og vi reste rett til Renault forhandleren der Juergen jobbet og hentet Ronal felgene jeg hadde bestilt. Om noen er intressert i en potent banebil med gode kjøreegenskaper, som ikke er vag, meeeeen ja du gjettet riktig, en Renault Megane Sport så gi beskjed. Denne hadde 240 turbohester og hadde gått 20 000 km. (3år) Pris? 11000 euro om jeg husker feil... Er en sånn som dette (samme farge også) : Vi tok farvel med Juergen og dro til FK for å hente bilen... Etter å ha byttet batteri så startet den jaggu også... Ikke så mye klaring å gå på for å si det sånn... Etter mye om og men så fikk vi den ut fra utstilling fra FK og nå var det jo BARE å få den opp på hengeren. Det viste seg å ikke bli helt enkelt... (og så begynte det og regne) Men etter en våt pålasting der vi til slutt ikke hadde annet valg enn å ta av fangeren for å få bilen oppå hengeren var vi omsider klar for 1550 km kjøretur hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4040 Skrevet Mai 30, 2009 (endret) Alle hater kø, tyskerne også. Spesielt når det er arbeid på veien som er grunnen... Tyskerne har noen gode idèer også, se bare her: Etter maaaaange mil, og veeeeeeenting på tollen ved Svinesund begynte vi å nærme oss hjemlige trakter, selvfølgelig var ikke Follotunnelen ferdig fikset enda... Og etter 2400 km med bil og henger kom vi endelig fram til Vaerste, takk til Christer for lån av henger og for at David orka å bli med nedover... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4041 Skrevet Mai 30, 2009 Hvor mye tar han for en sånn kar da? Duger han til å rydde og lage mat? Du får dem i denne utgaven og da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4042 Skrevet Juni 1, 2009 Juergen er ankommet, I've got a presang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4043 Skrevet Juni 1, 2009 Haha, det gikk noen pakker tic tac på vår tur også.. Bilen ser helt konge ut Håkon, her trengs det ikke endres på noenting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4044 Skrevet Juni 4, 2009 Grillings på Vaerste i går også, Veronica er Chef og vet å bruke de riktig verktøyene: Grillsett fra FK Automotive... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4045 Skrevet Juni 4, 2009 Grillings på Vaerste i går også, Veronica er Chef og vet å bruke de riktig verktøyene: Grillsett fra FK Automotive... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4046 Skrevet Juni 4, 2009 Ser mer ut som en plastgaffel hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4047 Skrevet Juni 4, 2009 Ser mer ut som en plastgaffel hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4048 Skrevet Juni 5, 2009 Etter en natt med barnehagen på overnattingstur i skogen, er jeg skikkelig klar for BugRun Nå har jeg ihvertfall treninga inne på å ha det kaldt og vått..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4049 Skrevet Juni 8, 2009 Den værste duringa i huet har gitt seg så da er det på tide å takke alle i Die Aller Vaerste... og andre klubbmedlemmer for ett strålende treff herved kalt 3.990 tour 2009 Kommer full reportasje her og på DAV.no når jeg har gått igjennom mine og Andreas sine bilder. Her er en teaser: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4050 Skrevet Juni 8, 2009 Da har jeg såvidt begynt å sortere mine hundrevis av bilder.... Men takk for et kjempetreff, duringa begynner å forsvinne nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...