Oss på "værste" (garasjen med de rare i)

Anbefalte innlegg

Resultatet av Bjørnfrids banekjøring... :P

Bilde_070.jpg

Bilde_071.jpg

Bilde_074.jpg

Bilde_070.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen er det du som har kjøpt denna golfen som driver å durer forbi vinduet/ kontoret mitt her hver dag ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er forumets artigste tråd :tilber: Ingenting overrasker meg her inne lengre : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Resultatet av Bjørnfrids banekjøring... :P

Var det noen bøyde ventiler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det noen bøyde ventiler?

De har slått nedi alle 4 stemplene, så vil tro de er bøyd ja.. Du kan jo titte ikveld;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Die Aller Vaerste fått ett nytt medlem.

34_-589175407.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen, Taipo!

Og gratulerer så mye, Håkon! Han ser så utrolig skjønn ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har slått nedi alle 4 stemplene, så vil tro de er bøyd ja.. Du kan jo titte ikveld;)

Tja, ørlitegrann :P

Har aldri sett før at samtlige ventiler har stått ute : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, ørlitegrann :P

Har aldri sett før at samtlige ventiler har stått ute : klø :

Pent ventilras det der. Heller aldri sett at samtlige har stått ute slik før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med pelsdott med quattro Håkon : smil : Søt "liten" tass! Skulle jeg hatt hund (noe jeg ikke skal) så hadde også mitt valg falt på schäfer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk, han har fått seg en pipeball og har gått bananas her på vaerste nå... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med hund!! Hyggelig med 4-beint selskap da!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med kjempeflott hund Håkon! Godkjent værste medlem dette: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med flott hund Håkon!!! : vinke :

Godt med selskap når det blir lange dager i værste!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Taipo begynner å finne seg til rette og det går stort sett greit, er noen nykker jeg vil ha av ham men venter med dressur til han kjenner meg skikkelig.

Han har ikke vært så veeeldig glad i å sitte baki Transporteren siden det kanskje var litt stort og fremmend for han baki der. Men idag har jeg fått bur baki og der ser det ut som om trives bra.

Her er han hjemme hos de tidligere eierne og aner nok ikke helt hva som skal skje...

Bilde_002.jpg

På tur oppover fikk Taipo lov til å sitte framme sammen med meg slik at kunne bli litt bedre kjent og sånn... Men til å være 7 mnd'er så er han ganske stor og jeg måtte stoppe å kjøpe en bruskasse slik at jeg fikk bygget ut setet i Transporteren så han kunne legge seg...

Bilde_005.jpg

Bilde_006.jpg

Han er veldig flink å gå ved siden av når jeg går tur, og i går dro jeg innom en kompis for la han få hilse på Labrador-valpen hans som var 2-3 mnd gammel. Det gikk IKKE så bra, Taipo var overraskende hissig på den andre valpen selv om den var veldig liten. Vi valgte å avbryte og fant ut at vi kanskje hadde gjort dette litt feil, ny plass, fremmend territorium og litt trangt.

Litt bedre gikk det når han fikk møte "Sita", Labrador-tispa til Sverre som vi leier hos.

Hun satte han raskt på plass og det var ikke vanskelig å se hvem som var sjefen der... :P

Bilde_007.jpg

Bilde_013.jpg

Bilde_015.jpg

Bilde_025.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk jo veldig bra med Taipo og Sita idag syns jeg, bare sundt at han blir satt litt på plass!

Er jo som du sa litt viktig at de går godt sammen så Sita kan komme like ofte på besøk og han slippe å stå i bånd hele tiden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.