#4201 Skrevet September 17, 2009 vil også ha t-skjorte;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4202 Skrevet September 17, 2009 Hadde vel hjulpet med et tlf.nr sammen med den lappen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4203 Skrevet September 17, 2009 Hadde vel hjulpet med et tlf.nr sammen med den lappen også Stod ved siden av, men måtte rømme inn pga alt for mange tilbud... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4204 Skrevet September 18, 2009 Jeg tar også en sånn t-skjorte og stickers Mr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4205 Skrevet September 18, 2009 Nå kommer P&R collection... Endelig får jeg t-skjorter. Vad tycks? Så er jeg på sjekker'n... Rett ved der Ted skrur er det et ballettverksted og mange alenemødre... *snip* Jeg synes begge ideène var gode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4206 Skrevet September 20, 2009 Vel, nå har vi sett det også... Jetta 1 Variant... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4207 Skrevet September 20, 2009 Vel, nå har vi sett det også... Jetta 1 Variant... wiiiiiiiiiiiii 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4208 Skrevet September 20, 2009 Er oppdatert endel på hjemmesiden vår både fra inn og utland. http://www.dav.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4209 Skrevet September 20, 2009 Vel, nå har vi sett det også... Jetta 1 Variant... OMFG link til mere bilder eller tråd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4210 Skrevet September 20, 2009 ligger på vwvortex under golf 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4211 Skrevet September 20, 2009 Det så utrolig tøft ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4212 Skrevet September 25, 2009 Tok et par bilder av den forsvunnede Transporter... Håvard Johnsen, god bekjent av John-Arne stakk innom med en svart matt spraybokslakkert Porsche 944 og hunden sin i går... (glemte å ta bilde av pårsjen) Og siden Taipo er nominert til Landslaget i hundefotball er det greit at han har noe å trene med... Her blir det litt ball... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4213 Skrevet September 25, 2009 Vel, nå har vi sett det også... Jetta 1 Variant... Jeg ser din Jetta 1 Variant og Høyner med en luftavkjølt Golf 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4214 Skrevet September 25, 2009 Det er vel det råeste bygget jeg har sett. Utrolig kult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4215 Skrevet September 25, 2009 Det er vel det råeste bygget jeg har sett. Utrolig kult! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1772466#post1772466 Med video 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4216 Skrevet September 25, 2009 TAIPOOOOOOO ! ! ! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4217 Skrevet September 25, 2009 TAIPOOOOOOO ! ! ! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4218 Skrevet September 26, 2009 TAIPOOOOOOO ! ! ! ! Hehe. Skal vedde på at han har hatt det morro: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4219 Skrevet September 30, 2009 (endret) Nå er det like før... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4220 Skrevet September 30, 2009 Blir bra detta Håkon. Stå på videre !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4221 Skrevet September 30, 2009 Vel, nå har vi sett det også... Jetta 1 Variant... gal gal man 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4222 Skrevet Oktober 1, 2009 Det blir enormt bra det. Får håpe får tatt en tur på besøk der snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4223 Skrevet Oktober 11, 2009 Første preview av de nye lokalene som er litt forsinket på grunn av forrige leietaker... Oppe på hemsen... Skal legges tarkett først, noen som vet hvor man får slikt rimelig? John-Arne hjalp meg med å sette opp glassmonter som jeg var på Ikea og kjøpte i går... Eh, vi glemte en liten detalj her... David dukka også opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4224 Skrevet Oktober 11, 2009 Mens jeg... Operasjon "Fussball"... David som er fotball dommer holder foredrag om reglene... Straks ferdig... Game on... Ble litt papp til overs også... Håvard Johnsen og Lars Christian var også innom å hjalp til, vi avsluttet med et spill til ti der jeg og John-Arne tapte hårfint pga skadet spiller og John-Arne Riise som målvakt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4225 Skrevet Oktober 11, 2009 Dette blir bra Håkon! Er det på samme sted som før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...