#4276 Skrevet November 5, 2009 John-Arne hva jobber du med hos Nexans? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4277 Skrevet November 5, 2009 John-Arne hva jobber du med hos Nexans? Vedlikeholdsjef på Langhusfabrikken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4278 Skrevet November 5, 2009 Ok slik å forstå. For lurte bare på om du kanskje var en av dem eg hadde snakket med på Nexans sitt kundeservice. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4279 Skrevet November 5, 2009 Var litt kult å finne dette i klasserommet til Kaia: B=Bil=Golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4280 Skrevet November 5, 2009 hahah! Nice Golf : learning about them in early age from since 1974 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4281 Skrevet November 16, 2009 Skal si det var trafikk i sjappa til Håkon i går kveld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4282 Skrevet November 16, 2009 Skal si det var trafikk i sjappa til Håkon i går kveld! [ATTACH]135401[/ATTACH] J-A!!! LEXUS!!!!!!!!!!!!!!!111 wtf: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4283 Skrevet November 16, 2009 Hehehe vi vedda på hvem som oppdaga det raskest! haha tyyypisk J-A å putte lexus lamper på golf1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4284 Skrevet November 16, 2009 Hehehe vi vedda på hvem som oppdaga det raskest!haha tyyypisk J-A å putte lexus lamper på golf1 Jeg så han sneik seg inn igjen etter at vi dro - Regner med han skulle ha noen diodelamper til fronten også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4285 Skrevet November 16, 2009 Hehehe vi vedda på hvem som oppdaga det raskest!haha tyyypisk J-A å putte lexus lamper på golf1 *SJOKKERT!* Hvem vant veddemålet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4286 Skrevet November 16, 2009 Jeg så han sneik seg inn igjen etter at vi dro - Regner med han skulle ha noen diodelamper til fronten også hoho ja vi vet jo at han også er superfan av disse Audi diodefrontlyktene *SJOKKERT!* Hvem vant veddemålet? Det var vel mer at vi snakket om det enn et reelt veddemål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4287 Skrevet November 17, 2009 WTF ! ! ! http://sendables.jibjab.com/view/wXikkeeBGhkdMOcP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4288 Skrevet November 17, 2009 hahahhaha noen som virkelig har fått med seg hva som skjer på ny sjappa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4289 Skrevet November 17, 2009 LOL! kongevideo:P digger showrommet! mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4290 Skrevet November 17, 2009 hahahahahahah fyy fan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4291 Skrevet November 17, 2009 Nice Så ut som om David var litt mer fornøyd med koreografien enn Thomas... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4292 Skrevet November 17, 2009 Ser ut som Jon Arne har trent seg greit opp etter de bildene jeg tok på lokallagstreffet for et par uker siden!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4293 Skrevet November 17, 2009 Dårligste koreografien EVER ass!!!! Siste gang jeg stiller for shit`n`dales!!!! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4294 Skrevet November 17, 2009 Skal si det var trafikk i sjappa til Håkon i går kveld! [ATTACH]135401[/ATTACH] Jeg må si til mitt forsvar at dette er konstruert og David står med en gønner inni pappesken Må LED/Lexus brenne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4295 Skrevet November 17, 2009 WTF ! ! ! http://sendables.jibjab.com/view/wXikkeeBGhkdMOcP Herregud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4296 Skrevet November 17, 2009 WTF ! ! ! http://sendables.jibjab.com/view/wXikkeeBGhkdMOcP Genialt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4297 Skrevet November 19, 2009 Ja, har ikke ord for denna tråden. Har sitti her to dager i strekk og blitt glad og lei meg, som om denna tråden var et levende liv med oppturer og nedturer...Forstår enda hvorfor jeg ikke har oppdaget denne før nå. Må bare si at dere lever en drøm gutta^^ Er helt nydelig det dere har gjort, å fått til. Neste tur til Oslo må jeg prøve å komme en tur innom dere:) Dette er garantert den beste tråden jeg har lest Kommer til å følge nøye med her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4298 Skrevet November 19, 2009 WTF ! ! ! http://sendables.jibjab.com/view/wXikkeeBGhkdMOcP Håkon! Har du slanket deg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4299 Skrevet November 21, 2009 Enig med deg Thomas! Koreografien var bare såå 90`talls.. Alle vet jo at det er pole-dancing som er the shizzle nå om dagen! Eneste som er bra med 90 tallsdansen er at man får flotte magemuskler.. Da møtes vi til dansetrening førstkommende tirsdag kl 17.00 som vanlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4300 Skrevet November 21, 2009 Ut på tur igjen, det liker jeg (ref Nydalen). Skulle hatt ett bilde her fra bilturen (Håkon!) Fullsatt hall, 16 tusen motorhuer: Noen firmaer hadde fått kvantumsrabatt: Jeg og Håkon sikla på BBS'ene til Arne: Greit at Fiestan er liten men å krympe den enda mere... Morsom trio i juryen: Henning i lufta: Kenneth Moen med rosa(!) dekkrøyk Fredric Aasbø er alltid showmann Gamle Grønholm kan kunstene fortsatt Henning på signingsferd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...