#4451 Skrevet Juli 21, 2010 Luftfilteret var skikkelig møkkete selv om bilen bare har gått 10.000 siden forrige service...ikke bra. Ikke noe slark her: Her var noe slark: Også lurte vi på når disse trommene ble brukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4452 Skrevet Juli 21, 2010 Det er jo så populært med How-To's og DIY så i kveld har Håkon og undertegnede laget en for test av Transporter T5 Akkurat passe bred: Bilen, døråpningen eller Hammerfestværingen...? Grei takhøyde: Og det finnes en komfortvegg til disse som lar en justere setet litt mer. Ser nakkestøtta er klint inntil plexiglasset nå, og det kan jo være ønskelig med mer justering av setet en gang i blant. Greit å variere sittestilling litt på langturer, og det får vel denne evt. nok av etter hvert? Så jo pen ut den der. 130 eller 174 hk? Regner med at "villmarkens sønn i fra nord" har saumfart Martins forum for å finne alt av eventuelle problemer andre har erfart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4453 Skrevet Juli 21, 2010 Tror det er komfortvegg på den der, bare jeg som tar litt plass. Var i allefall god plass for meg i den. Er en TDI altså 174 hk med massehjulstrekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4454 Skrevet Juli 21, 2010 det der er nok ikke comfort veggen, håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4455 Skrevet Juli 21, 2010 det der er nok ikke comfort veggen, håkon Joooooo... var masse komfort synes jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4456 Skrevet Juli 21, 2010 Jøss...skal si du er rask.. Trodde det var ønsketenkning når vi satt å snuste på Mobile igår Så bra ut, løyp å kjøyp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4457 Skrevet Juli 23, 2010 Får vel ta med bildene fra første testbilen som ble i minste laget å transportere deler i... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4458 Skrevet Juli 23, 2010 I serien John-Arne gjør ting han ikke kan har det kommet til lakking av Truck. Før: Etter sliping med vinkelsliper: Er ikke lett å male med billakk men det ble greit: Går vel ikke mange månedene før det ser like jævlig ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4459 Skrevet Juli 23, 2010 Du kinne jo cleanet hekken for Toyota logoen når du først var i gang, så hadde det sett enda bedre ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4460 Skrevet Juli 23, 2010 Det er første gangen jeg har sett noen som har tatt vare på en truck... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4461 Skrevet Juli 23, 2010 Håkon, din hermegås! Grattis med flott vare-Transporter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4462 Skrevet Juli 23, 2010 Du kinne jo cleanet hekken for Toyota logoen når du først var i gang, så hadde det sett enda bedre ut... Hmm, får sikkert flere muligheter. Det er første gangen jeg har sett noen som har tatt vare på en truck... Med så fin fabrikk som vi har, må alt shines opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4463 Skrevet Juli 23, 2010 Lokallagstreff der da med full omvisning. Hadde vært moro å sett hvor alle milene med kabel jeg har banka blir lagd og hvordan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4464 Skrevet Juli 23, 2010 Lokallagstreff der da med full omvisning. Hadde vært moro å sett hvor alle milene med kabel jeg har banka blir lagd og hvordan. Kan ordne en eksklusiv omvisning for de som er interessert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4465 Skrevet Juli 23, 2010 Ooh! Tar du firmaer med kombinert julebord? Hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4466 Skrevet Juli 24, 2010 Ble litt inspirert i stad når jeg lagde mat. Asymetriske felger by Överby Kustom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4467 Skrevet Juli 24, 2010 Vel, skyld på det når du smugspiser de fire stykkene først... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4468 Skrevet Juli 28, 2010 Da har man tatt litt velfortjent ferie igjen Var innom Fossila istad og kunne ikke motstå fristelsen å ta bobla til mutteren på en luftetur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4469 Skrevet Juli 28, 2010 Da har man tatt litt velfortjent ferie igjen Var innom Fossila istad og kunne ikke motstå fristelsen å ta bobla til mutteren på en luftetur Så strøken ut den "balja" der Ha en fortsatt god og velfortjent ferie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4470 Skrevet Juli 29, 2010 Ferie...? *klø* Tydeligvis noe alle andre har siden det har vært ikke mindre enn 2534 gjester ombord fra Kiel i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4471 Skrevet August 21, 2010 Fikk klemt inn en siste feriedag med fammen igår før skolestart på mandag. En svipptur til Liseberg ble til 670 km i en Citroen Berlingo Men nok om det. Balder var morsom (sjekk de hvite knokene mine) Kjempefin utsikt over G.borg i regnet Fant ett kult spill hvor man kjørte Einser GTI i Cote D'Azur Skikkelig Ompa-underholdning på Tyrolen hvor vi spiste Alt i alt en fin men slitsom tur pga bilvalg, dårlig vær og gjenglemt veske som medførte 15 mil ekstra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4472 Skrevet August 21, 2010 I like ompa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4473 Skrevet August 21, 2010 I like ompa... hehe, såg jo kjekt ut det der da ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4474 Skrevet August 22, 2010 Det var Lederhosen det var meningen å få med på bildet eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4475 Skrevet August 22, 2010 idag er det fint vær her på liseberg hehe.. flaks vi ikke kom en dag før da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...