Oss på "værste" (garasjen med de rare i)

Anbefalte innlegg

Man skal jo trives i bilen selv om det er en bruksbil vell.. Ikke noe digg å kruse rundt med kjekkssmuler til opp over leggen ;)

 

Håkon: Jeg tok noen jobbebilder av John-Arne med kameraet ditt.. Disse må du legge ut! Det ligger i sofaen på Værste.. Eller hva sier du John-Arne? Ikke noe tvil om hvor man kan sette skrutrekkeren i hvertfall : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe tvil om hvor man kan sette skrutrekkeren i hvertfall : rolleyes

er vi TJENT med å få se dette? : klø :: smil :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig ikke.. : eek : Men morro er det jo!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde 250 mil jeg, uten å ha mer enn ett par tomme emballasje biter i bilen, ei jente på 7(stedatter) og sønnen på snart to.... (pluss en strikt far/stefar da)

 

Fryktet det verste, men det gikk flott gitt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får få deg sånt baksete som noen politibiler har. Glassfiber og med sluk i gulvet slik at det bare kan spyles rent! : smil : Skilleveggen er ekstrautstyr ;)

 

mondeo_celle3.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.. genialt..

 

Hvor langt ligger egentlig follo fra Oslo ?

 

: haha : "Die aller vaerste" HAHA.. genialt

 

Tøff tråd forresten, hiv inn noen bilder av hele verste med alle bilene som dere har da, skjønner liksom ikke helt hvor stort det er + antall biler.

 

Har dere bare "einsere" ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.. genialt..

 

Hvor langt ligger egentlig follo fra Oslo ?

 

: haha : "Die aller vaerste" HAHA.. genialt

 

Tøff tråd forresten, hiv inn noen bilder av hele verste med alle bilene som dere har da, skjønner liksom ikke helt hvor stort det er + antall biler.

 

Har dere bare "einsere" ?

 

Skal du ha adressen også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Endre var og så på en Passat som jeg vurderte for videresalg, den var ikke noe særlig... Men denne derimot, som stod i gata var det... : ja :

 

Her er annonsen, drømmepris men han var smart nok til å si hva han hadde gitt for bilen... Så er noen intressert i denne bilen, så send meg en PM.

 

Her er annonsen på auto.db: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=815087&username=

 

Veri Nais...

 

Bilde_402.sized.jpgBilde_403.sized.jpgBilde_404.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.. genialt..

 

Hvor langt ligger egentlig follo fra Oslo ?

 

: haha : "Die aller vaerste" HAHA.. genialt

 

Tøff tråd forresten, hiv inn noen bilder av hele verste med alle bilene som dere har da, skjønner liksom ikke helt hvor stort det er + antall biler.

 

Har dere bare "einsere" ?

 

tråden har faktisk flere sider enn denne.. og JØSS, utrolig hva man finner ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Endre var og så på en Passat som jeg vurderte for videresalg, den var ikke noe særlig... Men denne derimot, som stod i gata var det... : ja :

 

Veri Nais...

 

 

Meget najs ja! Den store turtelleren...betyr den at det er noe litt større enn standard i "bagasjerommet"? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håkon: Jeg tok noen jobbebilder av John-Arne med kameraet ditt.. Disse må du legge ut! Det ligger i sofaen på Værste.. Eller hva sier du John-Arne? Ikke noe tvil om hvor man kan sette skrutrekkeren i hvertfall : rolleyes

 

Uææææææææ... : eek :

 

Bilde_414.sized.jpg

 

Har ordna ei cd-plate slik at barna holder seg roligere og ikke smuler så mye jeg... :P

 

Bilde_416.sized.jpg

 

Et par bilder av Lars som bytter fanger bak, igjen... Ja du kan godt se overrasket ut Lars... :nana:

 

Bilde_413.sized.jpgBilde_412.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uææææææææ... : eek :

 

Bilde_414.sized.jpg

 

Jeg fant jo f**n ikke igjen boksen med crack sparkle :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg er blitt blind... He he.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget najs ja! Den store turtelleren...betyr den at det er noe litt større enn standard i "bagasjerommet"? : klø :

 

Tvilsomt siden han har satt nåla på 4800 omdr - omtrent der en standardmotoren mister orken. Men bilen var nice og du bygger fort en morro 1915 ccm motor som er istand til å skremme noen og enhver. :)

 

Mvh

Karl - M

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tvilsomt siden han har satt nåla på 4800 omdr - omtrent der en standardmotoren mister orken. Men bilen var nice og du bygger fort en morro 1915 ccm motor som er istand til å skremme noen og enhver. :)

 

Mvh

Karl - M

 

 

Tror eiern sa det var en 1,5 i den..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag har jeg og Lars vært på rundtur i Moss og omegn...

Først fikk vi tatt bilder av noen flotte Opel Calibraer... :P

 

Bilde_418.sized.jpgBilde_419.sized.jpg

 

Og til slutt havna vi på Knapsted rett utenfor Spydeberg, og da ble Lars glad for vi fant DENNE... : eek :

 

Bilde_420.sized.jpgBilde_421.sized.jpg

 

Og ekstra glad ble han da det sto et slikt merke på bagasjeluke, det har vi aldri sett før... : klø :

 

Bilde_423.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er forresten utbyttet til John Arne etter vask av konebil... :P

 

Bilde_422.sized.jpg

 

Og Lars sjekker ALL-Road cabben til Thomas for rust i hjulbuene... : haha :

 

Bilde_417.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

John Arne monterer GTi-spoiler på bruksbilen... : bråk :: bh :: bråk :: haha :

 

faen.sized.jpg

 

Mens Lars panter flasker... :P

 

Bilde_438.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det ble bra etter litt knoting da...

 

a-stolpe2.jpg

 

 

Takket være hjelp fra Kaia...før hu måtte skiftes på.

 

Kaia.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dere på "værste" interessert i å overta mitt "delelager" som stammer fra min 85-modell Audi 80 som måtte på skroten for en par-tre år siden? Har starter, forgasser, topp, en frontlykt, releer, muligens en radiator etc. etc.

 

Jeg har forgjeves forsøkt å selge det, men innser nå at det må gis bort om jeg skal bli kvitt det. Interessert? :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dere på "værste" interessert i å overta mitt "delelager" som stammer fra min 85-modell Audi 80 som måtte på skroten for en par-tre år siden? Har starter, forgasser, topp, en frontlykt, releer, muligens en radiator etc. etc.

 

Jeg har forgjeves forsøkt å selge det, men innser nå at det må gis bort om jeg skal bli kvitt det. Interessert? :tilber:

 

Jeg tror ikke det er aktuelt for oss å ta vare på dette, og John Arne har så masse deler liggende fra før.. : haha :

 

Men takk for tilbudet... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens vidreverdigheter... :P

 

Idag har jeg blitt med John Arne på jobb... Han har fått i oppdrag av NASA og plassere den første Golfen på månen... :P

 

Og da måtte vi dra SINTEF for å få tilgang til det rigtige utstyret... Jeg fant derimot en breeeeeed Pårsje... :o

 

Bilde_445.sized.jpgBilde_446.sized.jpg

 

Etterpå dro vi på mandagstreff, der vi kom, titta, så de andre spiste og dro...

Ja jeg vet, dere er lei av å se hvilke folk å biler som var på mandagstreffet derfor har jeg tatt bilde av..... Neeei, ikke ånden i lampen, meeeeen hunden i lampeskjermen... :P

 

Bilde_448.sized.jpg

 

]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

John Arne har misforstått dette med kjørebilder...

 

Bilde_447.sized.jpg

Bilde_453.sized.jpg

 

Også fant vi en bil til Lars, en "old-school" Taijåtta...

 

Bilde_449.sized.jpgBilde_450.sized.jpg

 

Håper ikke dette er en i klubben, for makan az... : eek :

 

Bilde_451.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilbake på Værste...

 

Da vi kom på tilbake til "værste" tok Endre imot oss med såre knoker... :P

 

Bilde_455.sized.jpg

 

Ny nøkkel som han stolt viste fram...

 

Bilde_454.sized.jpg

 

Oppdrag bytte skiver... Disse var festa med SIKA bakom... Så vi ga faen... : dum :

 

Bilde_459.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.