#4476 Skrevet August 22, 2010 Fant ett kult spill hvor man kjørte Einser GTI i Cote D'Azur Dette spillet finnes faktisk for nedlastning til PS3'n!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4477 Skrevet August 22, 2010 Dette spillet finnes faktisk for nedlastning til PS3'n!! Og hva heter spillet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4478 Skrevet August 22, 2010 GTI CLUB? i hvertfall det som står på maskinen.. og noe med rally cote dazur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4479 Skrevet August 22, 2010 da skal jeg sjekke om jeg finner det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4480 Skrevet August 25, 2010 En av nabobarna har fått seg nytt kjæledyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4481 Skrevet August 25, 2010 En av nabobarna har fått seg nytt kjæledyr ÆSJ! Så utrolig ekkel og diger snegle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4482 Skrevet August 25, 2010 Å fy å fisj! Den blir bad å ha i bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4483 Skrevet August 25, 2010 Seriøst...???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4484 Skrevet August 25, 2010 Ntåh, så søt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4485 Skrevet August 30, 2010 Da får man takke for en knallhelg med mye kjøring og sosialt med hyggelige klubbkolleger. En spesiell takk til Cato og Corrado-gjengen for en tørr sengeplass bak i bussen Her er rampene vi sov på. Ser også at Andreas glemte igjen lampa si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4486 Skrevet August 30, 2010 Og en av dere glemte et godt brukt par sorte Intersport-sokker. Vi lot de gå til resirkulasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4487 Skrevet August 30, 2010 Da får man takke for en knallhelg med mye kjøring og sosialt med hyggelige klubbkolleger.En spesiell takk til Cato og Corrado-gjengen for en tørr sengeplass bak i bussen Her er rampene vi sov på. Ser også at Andreas glemte igjen lampa si. Takk fra meg også, kjørerampa var meget bra å sove på, men smøregrava var noe ubehagelig;) Er jeg heldig får jeg kanskje igjen lampa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4488 Skrevet August 30, 2010 Lampa er visstnok lokalisert og ligger inne på Torp Auto (nede) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4489 Skrevet August 30, 2010 Jürgen fylte 40 nå i helga... Han fikk bursdagshjul i 40 års gave... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4490 Skrevet August 30, 2010 God ferie, Håkon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4491 Skrevet August 31, 2010 Gladnyheter. Terje som er vår verkstedkollega på Låven, fikk godkjent sin BMW ombygd til M5 igår uten anmerkninger. Terje M5.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4492 Skrevet August 31, 2010 Nytt kamera! Nå i HD! Men måtte få meg ny PC for å redigere helvete og med nytt program. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4493 Skrevet August 31, 2010 Naaaaaais, kom med resten av filmene da??????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4494 Skrevet August 31, 2010 Hehe, artig! Ny pc er vel ikke det verste man kan anskaffe seg, J-A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4495 Skrevet September 1, 2010 Ser jo rimelig lovende ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4496 Skrevet September 1, 2010 Nytt kamera! Nå i HD! Men måtte få meg ny PC for å redigere helvete og med nytt program. Hahahaha. Beste filmen jeg har sett på lenge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4497 Skrevet September 1, 2010 Naaaaaais, kom med resten av filmene da??????? Det kommer mere. Har akkurat fått ny PC med nytt program så må lære meg litt først. Har endel bra, men mye i tåka fra lørdagen pga dugg i kamerahuset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4498 Skrevet September 1, 2010 Med den "introen", fargene og teksten "Gutta tester kamera", så må jeg si at jeg var noget skeptisk til hva jeg nå var i ferd med å se på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4499 Skrevet September 1, 2010 Nytt kamera! Nå i HD! Men måtte få meg ny PC for å redigere helvete og med nytt program. En av de bedre filmene fra Tuben: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4500 Skrevet September 1, 2010 hahaha, beste på lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...