Oss på "værste" (garasjen med de rare i)

Anbefalte innlegg

Shitt.. Hadde jeg våkna og sett den der hadde jeg dratt langt vekk en plass,og aldri nerma meg igjen. Denne er i liga med den jeg og en kompis fant,og slo ihjel med en spade. Turte ikke nerme oss,den var stygg og ikke minst stooor.

 

Araknofobia tror jeg det heter ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg eller ser den edderkoppen litt juks ut : klø :: smil :

Skaff deg en slik elektrisk-insektsjager-sak;)

 

Btw.. Veldig morsom tråd folkens : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veps om sommeren, edderkopper om høsten Håkon?

 

Vet AKKURAT hva du snakker om, hvit himling og første natt i nye hybelen,

med info om at det KAN dukke opp edderkopper, så snur jeg meg rundt i

sengen, dritsliten og klar for å sove, og ser DEN sorte jæveln henge rett

over ansiktet mitt. Man blir litt utilpass da ja hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel ingenting slår spindelvev i nesa! Satte meg inn i bilen en vakker morgen og startet motoren, da henger det en liten terrorist rett ved ansiktet mitt : bråk : Graver opp ligtheren fra lomma og forvandler den til glemte minner :evil:

 

Så starter ferden til jobben og jeg kommer ikke lengere en ned i gata før den løste tråden finner veien opp i nesa mi når jeg bøyer meg for å skifte kanal på spillern, FY FAEN det kilte og jeg bråbremsa. Hvem har ikke fått en tråd i panna når man går i skogen eller lignedne, men dette var panikkkløe : gråter :

 

:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DEN STORE MOTORBYTTE DAGEN!

 

Thor Inge & co kom den lange veien fra Kristiansand med donormotor til JetSet'n.....

De kom rundt kl 21.30 og etter at hilserunden og omvisninga på Værste var overstått bretta vi opp ermene og startet operasjon motorbytte.

Dette har gutta gjort før....1t23min var motor ute og kløyvd.

De skal bruke 5 trinnskassa og endel annet stasj på den som satt i.

 

Jeg regner med de er ferdige når jeg stikker innom i morra (selv om de hadde med seg mye fjortisbrus) : rolleyes

IMG_2856-2.jpg

IMG_2858.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var coooool.

Når jeg dro fra værste kl 0215 hadde de ennå ikke fått motoren nede p.g.a. litt småproblemer men det kan de fortelle om selv.

 

PS: Skål

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe stilig film Håkon! Da har omsider damen min også fått blitt med noe

VACN film da : smil :: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rå film håkon. må skaffe meg det programmet selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Agdergutta ble ferdig med Jetta'n såpass tidlig idag så jeg fikk ikke sagt hade engang : gråter :

 

Jeg tok med familyn på tur til Oscarsborg hvor jeg satt vakt å så etter noen skumle båter.....

 

Eneste var denne blå og hvite (finsk kanskje) her men jeg lot den passere :P

IMG_2869.jpg

IMG_2884.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann folkens!

 

Motor byttet gikk rimelig greit, noen motganger ble det på oss da, men det ordnet seg. Thor Inge kan fortelle mer om den biten da jeg hovedsaklig holdt på med bremsene. Måtte bytte klosser. Utrolig hva du har liggende Håkon ;)

 

Når det gjelder den Fjortis drikken John-Arne Snakker om her så skal det sies at JEG drakk det real thing (CB Øl) senere på kvelden etter at J-A hadde reist og at fjortis drikken (TeeZer eller noe sånt) tilhørte Thor Inge og lillebroren.

Måtte bare ha det sagt : smil :

 

Jeg vil uansett takke for en hyggelig helg og takk for at vi fikk sove over i værste.

 

Til slutt kan jeg jo si at vi omsider kom oss trygt hjem.

 

Takk!

EDIT: Knall bra film du lagte. Skulle tro du hadde gjort dette noen gang?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann folkens!

 

Motor byttet gikk rimelig greit, noen motganger ble det på oss da, men det ordnet seg. Thor Inge kan fortelle mer om den biten da jeg hovedsaklig holdt på med bremsene. Måtte bytte klosser. Utrolig hva du har liggende Håkon ;)

 

Når det gjelder den Fjortis drikken John-Arne Snakker om her så skal det sies at JEG drakk det real thing (CB Øl) senere på kvelden etter at J-A hadde reist og at fjortis drikken (TeeZer eller noe sånt) tilhørte Thor Inge og lillebroren.

Måtte bare ha det sagt : smil :

 

Jeg vil uansett takke for en hyggelig helg og takk for at vi fikk sove over i værste.

 

Til slutt kan jeg jo si at vi omsider kom oss trygt hjem.

 

Takk!

EDIT: Knall bra film du lagte. Skulle tro du hadde gjort dette noen gang?!

 

Hyggelig å hilse på dere igjen og at dere kom velberget fram... : ja :

 

BTW: Du må bytte bilde i avataren din, det er noe som ikke stemmer der... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det må jeg få gjort noe med. : rolleyes

 

Likte det slik det ble nå. Takk for at du er så frampå med å selge ting :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er tre bilder fra lørdag..

 

Bare man er mange nok går det som en lek...

motorute.jpg

 

Motoren er ute og Håkon lager pølser.. Og det kunne den "illsinte" vakthunden også tenke seg en smak av!

plse.jpg

 

"Men hva skal jeg ha på?" lurer Håkon på..

IMG_1103.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hade på etter-skudd da john arne :) gikk forresten ikke som en lek det motorbyttet.. la oss klokken halv 5 på morgenen og fortsatte skruingen halv ni på morgenen :)

 

john arne: hvis du lurer på hvor det har blitt av el nettet til dynamoen på gti en din, så er det borte :) manglet på jettan fant meg og håkon ut neste morgen..

 

kom oss nå iallefall frem helskinnet sånn ca :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal jeg skifte beite... :P

 

Er lei disse VAG bilene og alt styret rundt disse.... Jeg har meldt meg inn i motorsykkelklubb, det er mye kulere...

 

Klubben heter Joika Ballers MC og er en sykkelklubb i økonomi-klassen... Ja, jeg kjeder meg derfor denne posten... : rolleyes

 

Her er sykkel'n... : smil :

 

Bilde_491.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra tråd. Følger med på denne ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes vi bør få se Thomas kjøre fra purken med denne, i sort mc-dress. Noe alla GhostRider.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes vi bør få se Thomas kjøre fra purken med denne, i sort mc-dress. Noe alla GhostRider.

Ala Heroes of Telemark du tenker på? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi vært på tur og testa den nye kolleksjonen på Hydro Texaco i Rygge : eek :

IMG_2898.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg måtte på iloppdrag å levere en DC-motor for jobben idag og hva passer ikke bedre enn en høggerunde med Håkon samtidig : smil :

 

Vi fant denne strøkne einseren parkert ett sted i Østfold.

km 75203!!!!

CL-1.jpg

CL-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.