Oss på "værste" (garasjen med de rare i)

Anbefalte innlegg

Har lagt inn en Vote da jeg og John Arne mener at det bare er et "værste", og at andre skal bruke hue og finne på noe selv... : : bråk :

 

Hva mener dere.. :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lagt inn en Vote da jeg og John Arne mener at det bare er et "værste", og at andre skal bruke hue og finne på noe selv... : : bråk :

 

Hva mener dere.. :evil:

? hva sikkter du til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

? hva sikkter du til?

 

At vi er Die Aller Vaerste!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var litt vemodig idag da Thomas kom for å hente Kleen1.

Han har fått lokale litt nærmere der han bor så da får han sikkert mere tid på å gjøre den ferdig.

 

**************************************

Vi blir da følgende på Værste fremover:

John-Arne med Einser prosjekt som skal bli ferdig før jr. får lappen :o

Håkon med 80GT(Michelè) prosjektet som skal tas innvendig + motorrom i vinter

Endre med Einser prosjekt Åld skuul

Lars med sin strøkne Einser Jetta som trenger litt mere TLC

Nina Marie med Einser prosjekt(Lusa) Åld skuul

 

**************************************

 

Ellers så fikk jeg bytta bensinpumpe på Det Gode Selskab ikveld men fikk ikke tid til å teste om det funka : rolleyes

 

Er ikke han med Sciroccoen også med da? Arild eller no ??

 

Glemte dere han ?

 

hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke han med Sciroccoen også med da? Arild eller no ??

 

Glemte dere han ?

 

hehe

 

Arild er såklart ikke glemt.....men han har ikke prosjektet sitt stående her :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lagt inn en Vote da jeg og John Arne mener at det bare er et "værste", og at andre skal bruke hue og finne på noe selv... : : bråk :

 

Hva mener dere.. :evil:

 

Det finnes bare ett "Værste" ja.... : :P

 

Værste AS

Gamle Beddingv. 21 Postboks 96 ,

1601 Fredrikstad......................... 69 35 41 90

- Telefaks................................. 69 35 29 10

 

 

 

Fra spøk til alvor(?), så joda, "værste" gjengen er liksom dere det....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes bare ett "Værste" ja.... : :P

 

Værste AS

Gamle Beddingv. 21 Postboks 96 ,

1601 Fredrikstad......................... 69 35 41 90

- Telefaks................................. 69 35 29 10

 

 

Hehehe.. sååå bra : smil :

Pro navn på bedriften det der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At vi er Die Aller Vaerste!

Denne uttalelsen (så ut som et rart ord : klø : ) støtter jeg. Kunne aldri falt meg inn å "stjålet" navnet Die Aller Vaerste eller kun Vaerste for den saks skyld. Men, jeg hadde uten skrupler brukt værste i steden for verkstedet, derfor økte den røde streken litt nå :P

 

Edit: det var selvfølgelig den blå streken som økte litt i sta : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

holder meg også til å la dere ha die aller vaerste i fred, men værste er for alminnelig slang til å eies desverre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har noen prøvd å ta navnet værste da`?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bad'roc går i daglig drift, så den er bare innom iblant ;)

Lover at det blir oftere utover!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lagt inn en Vote da jeg og John Arne mener at det bare er et "værste", og at andre skal bruke hue og finne på noe selv... : : bråk :

For hvordan skal en ellers uttale Verkstedet hvis en ikke skal følge ordboka slavisk? : rolleyes: smil :: smil :

 

Jeg vil påstå at værste er et skikkelig NordNorsk uttrykk, og dermed har jeg krav på ordet, siden min slektsforskning viser at jeg er Ur-NordNorsk : dum :: dum :

 

:stikke::grouphug:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror enkelt misforstår litt, det vi mener er at når det gjelder å kalle seg "værste" her inne så var vi først. Men klart, har ikke folk IQ nok til å finne på noe kult selv så får de bare bruke det...

 

Det er ikke noe som irriterer meg mer enn copycats... : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror enkelt misforstår litt, det vi mener er at når det gjelder å kalle seg "værste" her inne så var vi først. Men klart, har ikke folk IQ nok til å finne på noe kult selv så får de bare bruke det...

 

Det er ikke noe som irriterer meg mer enn copycats... : dum :

 

Hvis du sikter til meg så regner jeg med at du forstår at jeg bare spøkte?:)

Inne på forumet er det bare et værste ja...

 

Faktisk så klarer jeg ikke å la være å små le når jeg hører ordet værste, ser for meg bildene fra værste:D:D : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det Håkon her sikter til at vi også bruker ordet værste om garasjen/verkstedet/mekkeplassen våres. og dette er nok veldig ille. for en forkortelse er jo bare dumt. jeg brukte ordet værste leeeenge før jeg fikk hele tatt høre om værste til Håkon og gjengen som denne tråden handler om. sorry hvis dere føler at vi tråkker på tærne deres med å bruke dette ordet. men ærlig talt, vi er vel litt mere voksne en å sitte å sutre over at folk bruker en forkortelse om sitt eget skrusted ? ser ingen grunn til å legge over til kav oslo dialekt og kalle det verksted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget er at når man snakker om Værste på forumet så tenker nok alle på Værste til gjengen i drøbak. Jeg mener derfor det blir feil og bruke den slengen her inne når man lager en tråd om sitt skru sted. Vårt sted kalles Hallen. Men klart på vanlig folkemunne er det ikke noen som kan ta copyright på slengen værste. Men det håkon og John Arne mener er at her inne burde det navnet være unikt. Og det er jeg enig. Derfor økte den rød streken litt nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vårt verksted blir iallefall uttalt VÆRSTE for vi er de som prater norgs peneste dialekt som er trøndersk å da heter det bare rett å slett værste, men skal ikke kalle det d i tråden vår vi iallefall da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg antar at hadde det ikke vært for Håkons kjennskap til Nord områdene så hadde det nok aldri hete Værste...ækte nor nårsk ;)

 

Hvordan er mulighetene for å komme innom å hilse på nå når jeg tar turen til de sydlige breddegrader?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg antar at hadde det ikke vært for Håkons kjennskap til Nord områdene så hadde det nok aldri hete Værste...ækte nor nårsk ;)

 

Hvordan er mulighetene for å komme innom å hilse på nå når jeg tar turen til de sydlige breddegrader?? :)

 

Gjestfriheten til disse folka er det ikke noe å klage på i det hele tatt. En toppers gjeng ;)

Og de har forresten en tålig god soffa å sove i og :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg antar at hadde det ikke vært for Håkons kjennskap til Nord områdene så hadde det nok aldri hete Værste...ækte nor nårsk ;)

 

Hvordan er mulighetene for å komme innom å hilse på nå når jeg tar turen til de sydlige breddegrader?? :)

 

Det var faktisk Arild som begynte med Værste først og så har det bare ballet på seg :rolleye:

 

Du er hjertelig velkommen til å besøke oss.....gjelder forresten ALLE andre i klubben også : vinke :

 

Gi beskjed til en av oss da det ikke er folk der 24-7, bare nesten.

 

 

Hilsen en av de originale Værste folka ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier som Reodor Felgen sa når Ludvig og Solan krangla om hvem som skal ligge innerst:

- Å hold nå fred 'a karer...

 

 

:cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er heldighvis ikke så mye krangling om hvem som skal ligge innerst på værste.. He he..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag har jeg vært og sett på denne.... :tilber:

 

Bilde_503.sized.jpg

Bilde_496.sized.jpg

Bilde_501.sized.jpg

Bilde_500.sized.jpg

Bilde_502.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm. loslitte Recaro Ortoped... Kanskje de er bedre å ligge i enn sofa`n på Vaerste : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.