#601 Skrevet September 23, 2005 John-Arne prøver ting han ikke kan! Tenkte jeg skulle starte en serie med å prøve ting jeg ikke kan.... først ut er kjøring med Pocketbike Er det mulig for andre enn dverger å rese rundt med det her eller??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#602 Skrevet September 23, 2005 Hallo!!! Jeg vil også prøve... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#603 Skrevet September 23, 2005 Har aldri prøvd en sånn, men ser jo kleen umulig ut å kjøre da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#604 Skrevet September 25, 2005 John-Arne prøver ting han ikke kan! Tenkte jeg skulle starte en serie med å prøve ting jeg ikke kan.... først ut er kjøring med Pocketbike Er det mulig for andre enn dverger å rese rundt med det her eller??? Det finnes faktisk lystgass kit til disse(!) En kompis monterte det her om dagen:) Ble visst god fart på sykkelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#605 Skrevet September 26, 2005 Den sykkelen der kledde deg John-Arne! Kanskje vi bør få oss en Værste sykkel? Det er jo tross alt store avstander vi tilbakelegger tur/retur sofaen og verktøyskapet Skal si det er godt å være tilbake fra "ferie" selv om både jakten og jobbturene var ok.. Selv om jeg stusset litt over dette synet: Finn 1 feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#606 Skrevet September 26, 2005 Finn 1 feil! Alle begynner på Vol bortsett fra denne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#607 Skrevet September 26, 2005 RIKTIG! Det var akkurat det jeg tenkte på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#608 Skrevet September 26, 2005 Kan dette tolkes som at Værste aksepterer Volvo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#609 Skrevet September 26, 2005 jeg kan bare snakke for meg selv når jeg sier at jeg driter i hva folk skrur på så lenge de oppfører seg og er ellers grei Fikk bare litt bakoversveis av dette noe uvanlige synet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#610 Skrevet September 26, 2005 Kan dette tolkes som at Værste aksepterer Volvo? Er bare nabogutta som har feilparkert...... De har frist til ikveld med å flytte den før vi ringer Falken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#611 Skrevet September 26, 2005 Skifting av beite i værste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#612 Skrevet September 29, 2005 I går var det litt aktivitet på "værste" igjen, Nina Marie var innom og vaska bilen sin... Vi testet eksoshale på Lusa og Andreas var innom å gjorde noe muffens... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#613 Skrevet Oktober 2, 2005 Vi testet eksoshale på Lusa og Andreas var innom å gjorde noe muffens... Og her er resultatet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#614 Skrevet Oktober 2, 2005 Og her er resultatet: ØØØ... Vi kjører ikke på motorveien uten skilt gjør vi vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#615 Skrevet Oktober 2, 2005 Jeg er ikke sikker på hva som er blitt gjort... men ting jeg ser som er forandret fra sist jeg så bilde av lusa, så er det Felger, Senk og GTI leppe... Vinner jeg noe nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#616 Skrevet Oktober 2, 2005 Jeg er ikke sikker på hva som er blitt gjort... men ting jeg ser som er forandret fra sist jeg så bilde av lusa, så er det Felger, Senk og GTI leppe... Vinner jeg noe nå? og ny frontfanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#617 Skrevet Oktober 2, 2005 og ny frontfanger Den ble jo byttet for leeenge sia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#618 Skrevet Oktober 2, 2005 og ny frontfanger har du fulgt med i timen eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#619 Skrevet Oktober 2, 2005 Denne bilen har gått igjennom noen endringer siden jeg så den sist. Da var den høy som et uvær og stålfelger. Stilig å se at det skjer ting på denne også. Ser jo bra ut da. Litt kosmetisk igjen nå så er vell denne eie god den Good Luck. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#620 Skrevet Oktober 2, 2005 Polert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#621 Skrevet Oktober 2, 2005 Polert... /QUOTE] Er det bare meg eller er det en voldsom forskjell på skjermen og resten av bilen? Mulig det er lyset som gjør det? eller er det en sammen ligning før/etter. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#622 Skrevet Oktober 2, 2005 Polert... Er det bare meg eller er det en voldsom forskjell på skjermen og resten av bilen? Mulig det er lyset som gjør det? eller er det en sammen ligning før/etter. ? Bra observert... Den skjermen har nok vært byttet en gang i tiden, og er ikke orginal. Må skiftes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#623 Skrevet Oktober 2, 2005 Bra observert... Den skjermen har nok vært byttet en gang i tiden, og er ikke orginal. Må skiftes... Ahh..... Ja det var det jeg syns jeg så en forskjell der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#624 Skrevet Oktober 2, 2005 Andreas var innom å gjorde noe muffens... Ser jo noe skyldig ut i metanol-businessen... Hobbymekk flasker OG sprayflaske hihi, knall Lusa ble veldig stilig nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#625 Skrevet Oktober 2, 2005 Ahh..... Ja det var det jeg syns jeg så en forskjell der. Pluss en sinnsykt deilig "appelsinhud" på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...