Oss på "værste" (garasjen med de rare i)

Anbefalte innlegg

Må si jeg liker fargen på einseren din veldig godt Nina! Kommer til sin rett sammen med krommen og de felgene. Stå på! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble litt fart i Værste igår etter lokallagstreffet.

 

Håkon var på salamanderjakt og fikk seg kveldsmat.

Endre fikk dratt ut motor'n i Formel'n og Robin fikk tetta noen svære høl i potta på Corrado'n sin.

IMG_3263.jpg

IMG_3270.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dette action bildet mister faktisk håkon salamanderen : eek :

DSC00070.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den hoppa etter å ha bitt meg i fingeren...

 

Men den overlevde fallet... Og lever nå i sitt beste velgående i en av oplene uttafor... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den hoppa etter å ha bitt meg i fingeren...

 

Men den overlevde fallet... Og lever nå i sitt beste velgående i en av oplene uttafor... :D

 

rart den ikke feiret 25 år på bilen til Andreas : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den hoppa etter å ha bitt meg i fingeren...

 

Men den overlevde fallet... Og lever nå i sitt beste velgående i en av oplene uttafor... :D

 

Men hvordan gikk det med fingeren din da? :)

Trodde nesten det var litt for kaldt for salamandre på denne årstiden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mye hjertevarme inne på Værste! Ute i opelene dauer den nok raskt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

attachment.php?attachmentid=26072&stc=1

 

hva har skjedd med einsern til venstre her? ser ut som dere har brukt den som blink til hagle trening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, det er bare litt TLC som ikke er ferdig enda.. Det kan du se på tråden i signaturen min under..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag fikk værste besøk av våre fjærkledde venner, som gjorde at håkon måtte ut på jakt. Etter å ha forfulgt den rundt hele værste fløy den ned i en eske å Håkon overmannet den. Resultatet ble:

DSC00064.JPG

 

Ingen liv gikk tapt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er snill mot dyra... ;) pip pip

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er snill mot dyra... ;) pip pip

 

:rolleye:

Håkon_pip.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:rolleye:

 

 

hhahahah

satt og tenkte tanken når jeg scrolla nedover og så kom bildet. hahahahaa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håkon: du må komme hit, mer middagsmat som venter :D en liten spurv har funne veien inn på soverrommet til "de gamle" :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håkon: du må komme hit, mer middagsmat som venter :D en liten spurv har funne veien inn på soverrommet til "de gamle"

 

Pøh! ! ! : bråk :

 

Idag har vi bytta travers på en Golf som jeg skal selge videre, den var noe gåen den som var der... : faint :

 

Bilde_051.jpg

 

Her er min gode venn og jobbkamerat, Terje i full gang... : haha :

 

Bilde_054.jpg

 

Vi lånte løftebukk hos Ski Billakkering og her sto Peter å pussa på sin 89 Scirocco Tropical...

 

Bilde_052.jpg

 

Slik ser Golfen ut da, eid av gammel dame siden ny og kun gått 158 000 km... : ja :

 

Bilde_055.jpgBilde_056.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en liten fugl jeg traff.. Den hadde bestemt seg for å emigrere til vestlandet etter å ha hørt om Håkons eskapader i matveien!

 

endreogfugleungen2copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Puh, til deg som nettopp har vandret inn i denne tråden og lurer på om du skal lese fra starten av: Du vil finne en kjempegjeng med hyggelige folk med vag dilla og gode innlegg hele veien. Du kan bli rørt av personlige mindre oppløftende innlegg og bli glad/le ekstatisk over den kompismentaliten som finnes her. Det har nå tatt meg siden kl 2039`isj til NÅ, å lese denne tråden. Jeg tar på meg å nominere denne til årets tråd. (Noen moderatorer som ser dette el?)

 

Til "Die Aller Vaerste" : Selv om dere kanskje ikke kjenner meg, så vil jeg bare si at det virker som dere har noe spesielt der oppe. Ikke bare en skruplass, men et minilokalag. Fortsett å post bilder og fryd oss andre dødelige ;)

 

Jeg har ihvertfall fått SKIKKELIG einzer dilla nå, (selv om Ole O har prøvd å einserfrelse meg lenge nå).

 

Noen som vil by på UrKøntry`n : klø ::nana:

 

Over og ut fra Mr Magnus P (firkanta øyer urk Zzzzzzz Zzzzzzzz)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda Magnus, vi vet hvem du er... Vi har til og med bilde av deg... :P

 

Takk for fine ord, det setter vi alltid pris på.... : ja :

 

Bilde ja...

 

Bilde_005.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fytterakker'n for ett døgn : gråter :

 

Det startet igår kveld når jeg skulle leke med barna, litt herjing og det knepper til i nakken og den sitter dønn fast.

Det vil da si at jeg ikke fikk min vanlige skjønnhetssøvn (de som kjenner meg godt vet at jeg trenger den).

Så var det levering av barn på skole og barnehage idag morges......veldig fint at alle i nabolaget skulle samme vei med dårlig veigrep og kjøreferdigheter som en dopa politiker uten lappen.

Vi skulle ha en masse møter på jobben idag og det første startet kl 0900 så jeg måtte da bære/slepe/true/lokke barna oppover åsen her i snøføyka men rakk jo såklart ikke første møte.

Og nakken ble ikke akkurat bedre av dette.

Alle lederne på jobben hadde teambuilding fra kl 1400 og utover og dette skulle avsluttes med 2 heat på Harald Huysmann....jeg må si jeg var litt fjern når jeg stort sett brukte tida på å masere nakken for å være klar til kjøringa.

Utrolig hvor mye smerte som forsvinner når man trer på hjelmen : rolleyes

 

Jeg var nok litt prega av nakken så fabrikksjefen stakk av med seieren :o

HH_Karting.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fytterakker'n for ett døgn : gråter :

:o

 

Huff da, hørtes ikke bra ut det der. Et tips kan være å ta noen IBUX og et varmt bad : ja :

 

Ellers så sitter jeg selv her og sturer med en kjip virus sak og er sjukemeldt. Har en liten mistanke om at Rena må ha blitt helt utslettet under svartedauen, for jeg har ALDRI vært så mye sjuk siden jeg begynte å jobbe her i sommer. En plass for forfall kan mann vel si, noen som har jobb til meg i en annen landsdel?

 

Mvh Magnus snufs : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem i huleste har bestillt dette drittværet da... : bråk :

 

Jeg og Endre har vært på værste, jeg ble våt på beina FØR jeg kom til bilen, og det er ca. 25 meter... : bh :

 

Hjulskift på en Mitsubitch'y og litt sliping på "Michèle" sto på programmet idag.

Har fått tatt nesten en side, men i morgen skal jeg jaggu investere i maske og vernebriller... For jeg snyter mye rart for å si det sånn... : klø :

 

Bilder ja, huska kameraet men glemte minnebrikka så dere får nøye dere med et bilde av noe annet... : vinke :

 

178_a86fb.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff da, hørtes ikke bra ut det der. Et tips kan være å ta noen IBUX og et varmt bad : ja :

 

Ellers så sitter jeg selv her og sturer med en kjip virus sak og er sjukemeldt. Har en liten mistanke om at Rena må ha blitt helt utslettet under svartedauen, for jeg har ALDRI vært så mye sjuk siden jeg begynte å jobbe her i sommer. En plass for forfall kan mann vel si, noen som har jobb til meg i en annen landsdel?

 

Mvh Magnus snufs : flau :

 

 

Rena? Ha ha ha ha ha.. Har studert der i 2,5 år så jeg vet hva du snakker om! Trivdes godt jeg, men jeg jobbet jo ikke, bare studerte :venner:

 

Synd å høre om nakken (og tredjeplassen i go kart) John-Arne.. God bedring gamle bardun!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

....og tredjeplassen i go kart...

 

Tredje? : bråk :

 

Måtte la sjefen vinne vettu ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tredje? : bråk :

 

Måtte la sjefen vinne vettu ;)

 

 

OOps.. Er litt usikker på plasseringene på pallen i forhold til hvilken plass en kommer på.. Jeg vet bare at den beste står på toppen :P

 

Tsk tsk.. Lar sjefen vinne? Så nå blir det lønnspålegg og ny stol på kontoret eller? : rolleyes

Forsiktig med nakken når du slikker sjefens rygg..

 

 

Hvordan ser timeplanen ut fremmover da? Jeg har lyst til å lære å sveise!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.