Oss på "værste" (garasjen med de rare i)

Anbefalte innlegg

OOps.. Er litt usikker på plasseringene på pallen i forhold til hvilken plass en kommer på.. Jeg vet bare at den beste står på toppen :P

 

Tsk tsk.. Lar sjefen vinne? Så nå blir det lønnspålegg og ny stol på kontoret eller? : rolleyes

Forsiktig med nakken når du slikker sjefens rygg..

 

 

Hvordan ser timeplanen ut fremmover da? Jeg har lyst til å lære å sveise!

 

Jaaaaaa, jeg også.... jaaaaaa.... når da..... jaaaaaa.... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I påvente av at John Arne sender meg filminga fra gårsdagen "work out" på værste, så har vi hatt selebert besøk idag... Kai Simon og Tommy fra Tufte IL var innom og henta en kromfanger som jeg hadde liggende og slenge.

 

Ble mye preik som det som regel blir på Værste... Trivelig bilpreik er bestandig hyggelig da... : vinke :

 

Bilde_498.jpg

 

SABOTASJE

 

Hvem har plassert dette på værste, nå blir det mye skruing framover ja (NÅTT)... : bh :

 

Bilde_497.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nina Marie har pålagt oss treningoppgaver, her er jeg på min første økt... :P

 

Man tager hva man haver... ;) (NB! Kopiering av disse treningsmetodene er forbudt og forbeholdt værste. HVIS du skulle forsøke dette, og får strekk i ryggen er dette ikke "oss på værste" sitt ansvar... :fy: )

 

Nina Marie vet sikkert åssn muskel jeg trener her, bisepps eller upperkut... : klø :

 

http://vagner.jeje.je/filmer/haakon.sandberg/vektl%f8fning

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tar Nina Marie feil :P

 

Der trener du muskelen som heter posterior deltoid eller på norsk, bakside skulder. God øvelse det der, men pass på at du ikke legger på for mye vekt....(ehh, biler?) for skuldra er ikke god dagen etter hvis du har tatt i for hardt!

 

: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHA!!!!

Du så nesten litt fornøyd ut med den løftinga di der. Så at du fyllte inn med litt kardio-trening ved å riste på beina mens du løfta. VELDIG BRA HÅKON :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nina Marie har pålagt oss treningoppgaver, her er jeg på min første økt... :P

 

Man tager hva man haver... ;) (NB! Kopiering av disse treningsmetodene er forbudt og forbeholdt værste. HVIS du skulle forsøke dette, og får strekk i ryggen er dette ikke "oss på værste" sitt ansvar... :fy: )

 

Nina Marie vet sikkert åssn muskel jeg trener her, bisepps eller upperkut... : klø :

 

http://vagner.jeje.je/filmer/haakon.sandberg/vektl%f8fning

Åssen type film er det der? VLC sliter med og åpne den :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen type film er det der? VLC sliter med og åpne den :confused:

 

Det er filma med ett vanlig Canon digitalkamera...vanlig avi format.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er filma med ett vanlig Canon digitalkamera...vanlig avi format.

renama den til .avi så ble det litt mere guffe ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjef tråd ! Inspirasjon til å fikse seg verksted selv dette altså ! Lite minisamfunn det der, knall å se slikt samhold og humor i en gjeng :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjef tråd ! Inspirasjon til å fikse seg verksted selv dette altså ! Lite minisamfunn det der, knall å se slikt samhold og humor i en gjeng :)

 

Spm til John Arne: Tar du sveisejobber på siden ? Evt. hvor mye tar du for å sveise igjen dørhåndtak på Golf II ? Sletter dette ved forespørsel.

 

Jeg gjør alt! :cool:

 

Pris og slikt kan vi ta på PM...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempetråd :tilber:

Første hele tråden jeg leser, kult å se bilene deres med "klassisk stil"

Takk for sist Andreas, lenge siden : vinke :

 

rudskogsept05112.jpg

Et bilde bruttern tok på siste Gatebil Rudskogen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kronerulling! ! !

 

Vi savner det gamle værste, og nå ligger det ute til salgs... Vi bare trenger bittelitt hjelp for å finansiere dette, og her kommer lagånden i VACN inn...

 

Her får vi muligheten til å lage masse vafler, og sove middag i orntlige senger...

 

bilde?Avis=OB&Dato=20051104&Kategori=NYH

 

Mer info her: http://oblad.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051104/NYHETER/250569

 

Prisen sa jeg det? Kun 17 millioner, det blir bare knappe 5000,- på hver. (regnet etter 3700 medlemmer)

 

Hvem er først? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kronerulling! ! !

 

Vi savner det gamle værste, og nå ligger det ute til salgs... Vi bare trenger bittelitt hjelp for å finansiere dette, og her kommer lagånden i VACN inn...

 

Her får vi muligheten til å lage masse vafler, og sove middag i orntlige senger...

 

bilde?Avis=OB&Dato=20051104&Kategori=NYH

 

Mer info her: http://oblad.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051104/NYHETER/250569

 

Prisen sa jeg det? Kun 17 millioner, det blir bare knappe 5000,- på hver. (regnet etter 3700 medlemmer)

 

Hvem er først? : klø :

 

Adresse?

 

Ordne derre der æ. 17mill er vel ikkeno!?!, by på sjela mi; http://www.qxl.no/dig35646576/fron45z234

 

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten nekrolog over en cab som aldri ble ferdig

 

Denne tråden starter med at Thomas ankommer "værste" med sitt etterhvert så berømte cab-prosjekt...

 

http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=174602&postcount=1

 

attachment.php?attachmentid=12457&stc=1

 

Grunnen til at jeg lager dette er ikke for å ødelegge salget av cabben til Thomas, men for at dere skal få en litt info om hvordan vi på "værste" føler at det største prosjektet hittil aldri ble ferdig og ligger halvferdig tilsalgs.

 

Etter 1194 poster i prosjektråden og nesten 72 000 visninger (er foreløpig rekord på en tråd så langt vel?), så er det bare å legge driten bort.

 

Dette er ganske urettferdig spør du meg, spesielt siden andre har gjort og konstruert det meste på denne bilen.

 

Ja, jeg sikter til John Arne som ofte tok turen og jobbet alene på cabben. Lagde nye løsninger og var primus motor for hele prosjektet.

 

eul_p_420ce4ae0f452.img.0.jpg

 

Hvis ikke Thomas skulle hatt denne selv, så ville det vært naturlig at John Arne fikk fullføre denne slik som den var planlagt å bli, istedet for en vilt fremmed overtar bilen og som kanskje ikke kjenner historien bak bilen.

 

Så tenker dere sikkert at "det er bare for John Arne å kjøpe bilen av Thomas", men så enkelt er det ikke når man har småbarnsfamile, hus, bil og alt dette fører med seg.

 

Så det jeg ønsker med dette er at Thomas lar oss på værste få litt tid til å løse dette med å skaffe penger, jeg har hørt han har satt en minstepris på 30 000.

 

Og av respekt til det arbeidet og selvoppofrelsen John Arne har lagt ned i bilen, uten å kreve noen gjenytelse, synes jeg at det bør Thomas kunne greie.

 

John Arne er en person som ALLTID stiller opp for kompiser, uansett hvor mye han måtte slite selv. Dette vet jeg alt om, og hadde det ikke vært for han er det ikke sikkert jeg hadde vært her idag.

 

Jeg har en idè om hvordan vi kan løse dette:

 

"Værste" trenger en sponsor som ser seg villig til å stille med de midlene som er nødvendig for at dette skal gå i boks, gjerne flere.

 

Vedkommende som ser seg villig til å være med for dette får dermed en unik utstillingsplakat, for dette er uten tvil en av de bilene som har mest potensiale i så måte.

 

Jeg vet at det ikke er bare medlemmer som leser denne tråden, og jeg henstiler alle til å komme med tips på hvordan vi kan løse dette.

 

Jeg ser for meg denne bilen som et IKON for "Die Aller Vaerste", der John Arne står som eier av denne.

 

Kan vi ikke prøve å få dette til? : vinke :

 

bugrun22.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke pengene som trengs, dessverre. Men at dette var et utrolig bra tiltak Håkon. John Arne fortjener dette. Jeg er ikke den som har vært mest på værste, men de gangene jeg har vært der har jeg nesten alltid møtt på JA som har stått å sveiset på denne bilen. Ofte har han vært der helt alene. Og jeg må si at jeg fikk vondt av JA første gangen denne bilen ble lagt ut for salg, og jeg fikk ikke noe mindre vondt nå. I respekt for JA, de som kan: Hjelp han!

Jeg skriver dette som en støtte erklæring til en fantasisk mann... John Arne og for å bekrefte at dette som Håkon skriver er rett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt utenom de siste postene, men: Skal vi ha julebord i år? En liten Vaerste fest med nokko attåt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før dette her tar fullstendig av så setter vi en stopper allerede her.

J-A VET hvor stor pris jeg satt på hjelpen med KL-EEN. Dette har han fått høre mange ganger under selve byggingen, og når vi var "ferdige".

 

Det skal også legges til at KL-EEN antagelig nå er solgt, med J-A`s "velsignelse".

Mer info om dette kommer i prosjekttråden.

 

Det siste jeg vil si (og verken J-A eller jeg ønsker at det blir en stor diskusjon rundt denne bilen nå) er at jeg reagerer STERKT på at Håkon her påstår at jeg ikke står bak min egen bil.

Bilens modifikasjoner/stil er det jeg selv som står bak, men med meget god og kyndig hjelp fra J-A.

Vi hadde mange timer sammen i tenkeboksen på "værste" under byggingen av bilen.

Jeg fortalte hva jeg ønsket og ville oppnå, og J-A brukte sin kunnskap om plåt og sveis for å konstruere ønskene.

Det er også fler som har bidratt med forslag og innspill under byggingen, og disse vet hvem de er.

En modifikasjon skal jeg ikke ta æren for, og det er bøyla. "Motor" for den er først og fremst Arild og J-A. Uten deres forskrudde (;)) idê hadde denne bilen bare blitt en av mange einser cabber. :tilber:

 

Så nå setter vi en strek for denne diskusjonen. Å legge opp en nekrolog på en bil som ikke er "død" blir helt feil. Bilen lever videre og både J-A og jeg vil få gleden av å se bilen da den blir ferdig. Og den blir ferdig!!! ....i den stilen den idag har... :)

 

Th(",)mas : smil :

 

_________________________________________

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt utenom de siste postene, men: Skal vi ha julebord i år? En liten Vaerste fest med nokko attåt?

 

Det høres ut som en BRA plan... :)

 

Kun for spesielt inviterte, kunne hatt mat og foreplay på værste og kanskje avslutta ute i Drøbak?

 

Kan slakte Brutus... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres ut som en BRA plan... :)

 

Kun for spesielt inviterte, kunne hatt mat og foreplay på værste og kanskje avslutta ute i Drøbak?

 

Kan slakte Brutus... :P

 

 

Med spesiellt inviterte tenker du da på de kongelige, statsministeren og Pia Haraldsen? Det blir vel ikke så eksklusivt, men de som har anledning er vel velkommen?

 

Hvem er Brutus?

 

Jeg tenkte at alle som deltar kan få utdelt et sandpapir ved ankomst og så starter vi med å pusse ned formelE`n før vi tar en øl og spiser mariekjeks! :P

 

Hadde vært morsomt å finne på et eller annet i hvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med spesiellt inviterte tenker du da på de kongelige, statsministeren og Pia Haraldsen? Det blir vel ikke så eksklusivt, men de som har anledning er vel velkommen?

 

Hvem er Brutus?

 

Jeg tenkte at alle som deltar kan få utdelt et sandpapir ved ankomst og så starter vi med å pusse ned formelE`n før vi tar en øl og spiser mariekjeks! :P

 

Hadde vært morsomt å finne på et eller annet i hvertfall!

 

Mja, ikke Pia Haraldsen... Synes vi skal sette oss ned å skrive en gjesteliste jeg, og å diskutere dette litt...

 

Skal være litt ekslusivt å bli invitert... ;)

 

Brutus? Her er Brutus....

 

eul_p_424ff3ac74e2f.img.0.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo alle sammen!

 

Jeg har hatt en lengre samtale med Thomas angående kæbben og han har min fulle støtte til hva han gjort.

Både Thomas og meg selv ser jo helst at bilen blir ferdig, og det blir den i samme stuket som Thomas har tenkt seg.

Jeg må jo si at alle støtteerklæringer som poppa inn i løpet av helga varmer, men hele prosjektet var ett samarbeid mellom oss.

Thomas sine tildels morsomme/psyke ideèr har vært både morsomme og lærerike å sette ut i verden.

 

Mvh

Øverby Køståm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garasjen med de rare i, var det ja : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garasjen med de rare i, var det ja : smil :

 

Ikke glem at du også er medlem der nå da... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

John-Arne prøver ting han ikke kan VOL.II

 

Hva er det med meg og disse pocketbikene :o

Det er jo kul umulig for en velfødd Hedmarking og kjøre dette....

 

Jeg er vel omtrent samme sizen som OleC og han greide 1:57.13 i rundetid på Rudskogen med dette leketøyet. :tilber:

Hallen1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.