Oss på "værste" (garasjen med de rare i)

Anbefalte innlegg

Jeg var en bråtur innom Hallen ikveld for å se på noe jobb jeg skal gjøre for Ole Christian.

Gutta var godt igang med oppkobling av el.nettet og OleC insisterte på at jeg skulle ta bilde av Wegard pga all hjelpa han får (eller var det Wegard selv).

 

Som dere ser har gutta "litt" å finne ut av....

hallen3.jpg

hallen2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som om ikke han har nok med motorbytte i bruksbilen dukka det etterlengta einserprosjektet opp i tillegg..... : eek :

 

 

 

 

.

hallen4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var en bråtur innom Hallen ikveld for å se på noe jobb jeg skal gjøre for Ole Christian.

Gutta var godt igang med oppkobling av el.nettet og OleC insisterte på at jeg skulle ta bilde av Wegard pga all hjelpa han får (eller var det Wegard selv).

 

Som dere ser har gutta "litt" å finne ut av....

 

Den nederst til høyre på siste bildet er en gul og grå stripete ledning som er fra magnetventilen til motronicen, eller var det den gule og sort stripete. : haha :

 

Lykke til OleC

 

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gutta i Hallen hadde veldig god oversikt over el.nettet så dette fikser dem lett.

Jeg har feilsøkt på mye rart av maskiner så det var moro og finne ut av logikken til disse Ævdi ingeniørene på el. skjemaene : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis de skjemaene du hadde i Hallen er de riktige så kan du bare gjemme den ledningen godt.

Nå er det noen timer siden jeg leste de men kan ikke erindre noen T1 med den fargekombinasjonen :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om OleC og Wegard har kontroll ja.. Kan ikke si at jeg gleder meg til det blir min tur å sprelle i ledningsnettgarnet! ;) Heldighvis har jeg merket av hvor alle tre ledningene på Formel E`n skal da :P

 

Fet farge på den einseren!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldighvis har jeg merket av hvor alle tre ledningene på Formel E`n skal da :P
Tre : bråk : Jeg har fire jeg.... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tre : bråk : Jeg har fire jeg.... : rolleyes

 

He he.. Det er jo greit når bilene er såpass "ujålete" som Golf1 er! Jeg fnyser av elektriske duppeditter og hiddenmaskiner i bil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere plukka elanlegget fra denna?

 

skoda3.jpg

En nettklassiker, til glede for nye surfere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHA.. Fantastisk! Synes spesiellt den reisetv`n de har stappet inn i dashen er fin.. Med tastatur og greier :P

 

Ikke akkurat: Less is more.. Sikkert ikke lett å holde oversikten der, hverken over veien eller apparatene.. Mangler bare mikro og vaskemaskin!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, når jeg ser ledningsvirvarret i bilen til Ole, så kan jeg ikke akkurat si at jeg gleder meg til å bytte ledningsnett på "Michele".

 

Folkens, vi må ha et værste-møte snart slik at vi får diskutert julebordet og sånn... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke de fem (eller kanskje 7) ledninga du trenger byr på noe stort problem.

 

Hørte jeg Julebord : gb :: rb :: gb ::grouphug:: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaddam,da har jeg lest gjennom HELe tråden her,tok sin tid.men jeg syntes det var vært og det.

kjempe konge tråd,fortsett slik : vinke :

 

hilsen Dan Inge Johansen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk vi diskutert julebordet på Værste idag mens jeg bytta dempere bak på zweier GTI'n.

 

Det eneste vi ble enige om var vel å ha det før jul : rolleyes

 

Godt innkjørt demper med noe senk (sig) i fjæra selges ekstremt billig....bare å hente, leit ved siden av containeren :P

demper.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaddam,da har jeg lest gjennom HELe tråden her,tok sin tid.men jeg syntes det var vært og det.

kjempe konge tråd,fortsett slik : vinke :

 

hilsen Dan Inge Johansen.

 

Takk for det!

 

Bare å stikke innom for litt hyggelig einserprat når du er i nærheten : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg fra klokka 0335 til 0710 lest hele denne tråden.

Nakken er helt trekkspill og senga har ropt hele veien! -Men utrulig kul tråd! Jeg er veldig misunnelig på dere kompisene i Værste-

Ingenting er helt som å kose med bil sammen med likesinnede. Når kjemien er så bra som det ser ut til mellom dere er det sikkert ekstra kult!

 

Fikk nesten lyst på en gammel Audi. En kompis har en Audi 50 stående-

Kanskje jeg driter i S6 og heller kjøper den?..

Fra nå av skal jeg heller lese tråen hver dag, enn å ta alt på en natt.....

God natt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det!

 

Bare å stikke innom for litt hyggelig einserprat når du er i nærheten : vinke :

 

hehe,tusen takk for det,skal prøve og huske på det om jeg er i nærheta,kommer hvertfall når jeg får lappen:D:D:D selv om det er to år til : mad :

 

hilsen meg,igjen : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi på Værste har jo ett tett samarbeid med gutta i Hallen så jeg var og hjalp Ole Christian med litt av hvert igår.

Begynner å nærme seg gæssing :)

OleC.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildet var fint gitt : rolleyes

men det er vel resultatet av bilen som blir viktigst til slutt :)

Takk for all den gode hjelpen John Arne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den røde 80ls'n på side 32 er foresten til salgs. send meg en pm om noen er intreserte så slipper vi å bruke denne tråden til det! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jon arne! har du nå billig einsere å selge for tia?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjer det noe her om dagen:D

 

Skjer alltid noe på værste :D Jeg har brukt de siste dagene til å polere BBS-er, mens Endre svinger sandblåsern på både bil og biter :)

 

HPIM3464web.jpg

 

HPIM3479web.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at jeg fortsatt er interessert i to nye ytterringer til mine,viss du har eller kommer over noe :tilber: :tilber: :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.