#976 Skrevet Januar 24, 2006 Blasfemi meg i rumpa, den bilen der er lekker! E21 er helrått, men det skulle vært 323 istedet for 316 For de som er int i E21 så bygges for tiden to av de mest gjennomførte E21ene her til lands i Haugesund, en cab og en vanlig. Sistnevnte er det foreløpig få bilder av (ser den såvidt i avataren her), men omtrent alt er nytt på bilen... ikke så værst 6 serien hans i Liquid Silver heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#977 Skrevet Januar 25, 2006 Det begynner å bli en del grenrør på Værste som trenger å holde på varmen i kulda så jeg tok med meg ca 60m med glassfiberbånd idag..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#978 Skrevet Januar 25, 2006 Litt off-topicLager du stickers selv? Jeg skulle ha laget noen. Desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#979 Skrevet Januar 25, 2006 Idag har jeg vært å sladda... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#980 Skrevet Januar 25, 2006 Idag har jeg vært å sladda... hehe... ser ut som at det gikk også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#981 Skrevet Januar 25, 2006 Idag har jeg vært å sladda... Ser ut som du hadde skikkelig dreisen på det der gitt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#982 Skrevet Januar 25, 2006 du trengte ikke ta så hardt i da Håkon... La jo igjen halve caddyen jo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#983 Skrevet Januar 25, 2006 Det har vært sinnsykt mye leting og prøving av nøkler til bila våres de siste dagene. For å få en slutt på dette sveisa jeg sammen en knaggrekke og spraya denne i en lekker grønnfarge....merkelappene står også i stil Kan lages på bestilling i opptil 6 meters lengde. 399,- pr. meter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#984 Skrevet Januar 25, 2006 oooh! lekker sak! øverby kustom strikes again!??de fargene var bare helt nydelig. godt jobbet john-arne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#985 Skrevet Januar 25, 2006 For å få en slutt på dette sveisa jeg sammen en knaggrekke og spraya denne i en lekker grønnfarge....merkelappene står også i stil Pass godt på nøklene gutter.. skumle fyrer med tvilsomme hensikter er observert luskende rundt værste-caddy'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#986 Skrevet Januar 25, 2006 Kjøpte meg ny sveisehjelm og syns den er litt kjedelig å se på. Kom med forslag på lakkering eller dekaler (som er mulig for meg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#987 Skrevet Januar 25, 2006 Du får prøve å modifisere den litt til den ligner på denne; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#988 Skrevet Januar 26, 2006 Det har vært sinnsykt mye leting og prøving av nøkler til bila våres de siste dagene.For å få en slutt på dette sveisa jeg sammen en knaggrekke og spraya denne i en lekker grønnfarge....merkelappene står også i stil Kan lages på bestilling i opptil 6 meters lengde. 399,- pr. meter... Ser ut som du har vært inspirert av bryllupet til Mærta og Ari....grønt&rosa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#989 Skrevet Januar 26, 2006 Noen spionbilder av vaerste caddyen viser at gutta satser på "racelook" rune er her tatt på fersken da han lager cab og monterer bur i den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#990 Skrevet Januar 26, 2006 Fikk bilen idag, gått 80" km og bortimot rustfri... Kommer mer info og bilder etterhvert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#991 Skrevet Januar 26, 2006 Fikk bilen idag, gått 80" km og bortimot rustfri... Kommer mer info og bilder etterhvert... GRATTIS, Håkon. En pen klassiker det der Coupe også jo. Good Lykke til med ny flott bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#992 Skrevet Januar 27, 2006 Grattis med ny fin kjerre.. Fin hekk på de gode gamle der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#993 Skrevet Januar 27, 2006 Kjøpte meg ny sveisehjelm og syns den er litt kjedelig å se på.Kom med forslag på lakkering eller dekaler (som er mulig for meg) Er det no' å lure på 'a? FLAME IT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#994 Skrevet Januar 27, 2006 Er det no' å lure på 'a? FLAME IT! Bare si ifra John-Arne, jeg flame'rn jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#995 Skrevet Januar 27, 2006 Det og shortsen hadde gjort seg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#996 Skrevet Januar 27, 2006 Det og shortsen hadde gjort seg:p Trodde du hadde lært når det gjelder å sveise med lite/tynne klær!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#997 Skrevet Januar 27, 2006 Trodde du hadde lært når det gjelder å sveise med lite/tynne klær!? Legge litt grunnlag før bikinisesongen...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#998 Skrevet Januar 27, 2006 Legge litt grunnlag før bikinisesongen...... ...eventuellt til hummersesongen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#999 Skrevet Januar 27, 2006 Må bare ha... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1000 Skrevet Januar 27, 2006 ...innlegg nr 1.000 i denne tråden:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...