#1176 Skrevet April 3, 2006 blacklight i lyktene eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1177 Skrevet April 4, 2006 HVAAAAAAAAAAAAAAAAAA I HE***TE!!!! auTomaten i 160!!!! He he.. Fy pokker gutta! Hvis den går så fort så må jeg jo sette inn kvasskam, nitro, bur og bøttestoler, hive ut baksete og gjøre den om til en ræserbil! Jada.. He he.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1178 Skrevet April 5, 2006 Vi dro en liten tur på Vaerste etter lokallagstreffet igår. RA er som vanlig linselus og greier å komme med på bildet..... Håkon tørrkjører litt før han setter rattet i DGS2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1179 Skrevet April 5, 2006 Vi dro en liten tur på Vaerste etter lokallagstreffet igår.RA er som vanlig linselus og greier å komme med på bildet..... Håkon tørrkjører litt før han setter rattet i DGS2 snakket med Endre jeg takk for all hjelp i går og artig med omvisning. Tror trikker'n våres koste seg enormt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1180 Skrevet April 5, 2006 snakket med Endre jeg Ropte du til Endre da eller? Han stod jo langt unna! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1181 Skrevet April 6, 2006 Har vært å vasket litt i motorrommet på polo'n min. Før: Etter: ikke helt ferdig ennå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1182 Skrevet April 6, 2006 Jeg var innom http://www.amazonas.cum isted og kom over denne boka: 5 eksemplarer er bestillt til Vaerste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1183 Skrevet April 6, 2006 Har vært å vasket litt i motorrommet på polo'n min. Før: Etter: ikke helt ferdig ennå... Du, trikset med og få en skinnende motorrom er å bruke vinylfornyer, sånn man bruker på dekk. Du sprayer bare over motor og div, så tørker du det rent, det blir som nytt da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1184 Skrevet April 6, 2006 Jeg var innom http://www.amazonas.cum isted og kom over denne boka: 5 eksemplarer er bestillt til Vaerste Konge! Den siden er min favoritt! Kunne du bestillt 6 stk i stedet? Jeg trenger 2 eks, en til bokhyllen og en til å ha på værste.. Fulgte det med en ordliste også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1185 Skrevet April 6, 2006 Du, trikset med og få en skinnende motorrom er å bruke vinylfornyer, sånn man bruker på dekk. Du sprayer bare over motor og div, så tørker du det rent, det blir som nytt da. Måler er ikke å få et skinnende motorrom (ikke at det skader), men et renere, 2,5 års samling av dritt er nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1186 Skrevet April 6, 2006 Håkon fikk også gjort litt på DGS2... OK, nå har noe gått meg huse forbi. DGS2? Hva har skjedd med nr 1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1187 Skrevet April 6, 2006 snakket med Endre jeg takk for all hjelp i går og artig med omvisning. Tror trikker'n våres koste seg enormt Jeg trodde du snakket med Håkon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1188 Skrevet April 6, 2006 OK, nå har noe gått meg huse forbi. DGS2? Hva har skjedd med nr 1? Solgt til Joachim Næss som delebil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1189 Skrevet April 6, 2006 Solgt til Joachim Næss som delebil... Og Stian skal bruke restene til det her: DGS med V8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1190 Skrevet April 7, 2006 Jeg var innom http://www.amazonas.cum isted og kom over denne boka: 5 eksemplarer er bestillt til Vaerste Sign me up for one of those 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1191 Skrevet April 7, 2006 God påske alle sammen! Nå legger jeg ut på langtur med bilen! Skal på Hardangervidda og til Oppdal så det blir noen timer i bil.. Hvem vet, kanskje jeg møter denne påskeharen på min vei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1192 Skrevet April 9, 2006 Hurra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1193 Skrevet April 9, 2006 Har kompis som er billakkerer... Han har en en 86 Golf GTi han bygger opp... Her er utgangspunktet... Han har en masse køstom-triks på lager, så denne Zweiseren blir meget spesiell med masse kleening og lakkerte overflater... Her er en smakebit... Det er IKKE solfilm på ruta, den er lakkert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1194 Skrevet April 11, 2006 Idag stod denne på huggeren... En 4 dørs Golf GL med soltak og automat... Her ble det mange snadderdeler både til Joppe og Caddyen... Slik så den ut før jeg og David begynte og demontere... Og slik var den etter ca. 1time og 30 minutter... Må slenge inn et bilde av min gode venn Thomas (alias Høgger'n) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1195 Skrevet April 11, 2006 Hvor forsvant denne grillen??! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1196 Skrevet April 11, 2006 den havnet på vaerste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1197 Skrevet April 11, 2006 Påske er kryssordtil og knekte staver... Her kommer dagens quiz... Hvilken bil (Ford) tror dere denne står i? For ordens skyld så står det "småbarn plasseres i baksetet"... (litt dårlig bilde) Vinneren får en helt gratis skitur over Hardangervidda... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1198 Skrevet April 11, 2006 jeg vet jeg vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1199 Skrevet April 11, 2006 jeg vet jeg vet Ja, du var jo med å henta den så d så... Men du får ikke være med i konkurransen om fotturen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1200 Skrevet April 11, 2006 Og jeg som ville ha den turen over hardangervidda, jaja bedre lykke neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...