#1201 Skrevet April 12, 2006 Ser det har skjedd litt av hvert på vaerste mens jeg har vært en liten tur til København med familien. Mandag tok vi turen innom Danmark's Akvarium hvor vi stiftet bekjentskap med denne hyggelige fyren: Det kuleste var når de foret pirayaene men det fikk jeg bare noen blurete bilder av... På tirsdag gikk vi stort sett rundt i Køben men tok oss tid til å stikke innom Louis Tussauds Vokskabinett. Der traff vi en fin gjeng Og denne kjekke karen bød på sjokolade...Life is like a box of chocolate..osv Tilslutt fikk jeg en til å teste investeringa vi har gjort på Vaerste i tilfelle vi får tak i eventuelle kjeltringer som lusker rundt der Ha en fortreffelig påske alle sammen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1202 Skrevet April 12, 2006 den havnet på vaerste Hvem bil har fortjent denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1203 Skrevet April 12, 2006 Fikk også kjøpt meg ei lue. Oppdaga sjappa på vei fra hotellet til båten og vi var litt seint ute, men det gikk bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1204 Skrevet April 12, 2006 Ser det har skjedd litt av hvert på vaerste mens jeg har vært en liten tur til København med familien. Mandag tok vi turen innom Danmark's Akvarium hvor vi stiftet bekjentskap med denne hyggelige fyren: Han så dansk ut ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1205 Skrevet April 12, 2006 Han så dansk ut ja En såkalt "lille en".... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1206 Skrevet April 12, 2006 Han så dansk ut ja Hallo...!! Hva mener du med det?!? Fra spøk til revolver.. Håper du hadde en fin tur til hjemlandet mitt John-Arne Det er deilig å være Norsk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1207 Skrevet April 12, 2006 Hvem bil har fortjent denne? det må du ta med Håkon. jeg var bare med å hjalp til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1208 Skrevet April 12, 2006 Håkon har vært å trenet.. SÅ har det vært bygging av stereo i DGS2. først litt planlegging: Det ble bygget i glassfiber. ] Saging av plate. Slik ble det. Så var je gå pantet litt flsaker. skal bli flinkere å oppdatere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1209 Skrevet April 12, 2006 Påske er kryssordtil og knekte staver... Her kommer dagens quiz... Hvilken bil (Ford) tror dere denne står i? For ordens skyld så står det "småbarn plasseres i baksetet"... (litt dårlig bilde) Vinneren får en helt gratis skitur over Hardangervidda... Siden ingen svarte riktig så får jeg en gratis fottur over Hardangervidda, David kan få bli med om han vil... Dette forutsetter at TT-Thomaz står klar med grill og pølser når vi kommer over... Her er det riktige svaret... Heia Ford... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1210 Skrevet April 12, 2006 Idag dukka det opp en Tufte-grønn Caddy på vaerste... Det er tydelig at det lønner seg å bli kjendis, dette beviser Tommy har med å vise oss draget man får blant annet på damer... Men Caddyen begynner å bli skikkelig fin nå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1211 Skrevet April 12, 2006 For dere som risikerer lemmer og lem ved å dra til fjells, ha en fin påske... (Vi har pynta til påske på GTi'n) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1212 Skrevet April 12, 2006 gtien så søt ut nå. har du blitt myk på dine "eldre" dager.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1213 Skrevet April 12, 2006 Du er ikke redd for fugleinfluensa'n da? Jeg liker ikke ansiktsutrykket på de 3 som sitter ved lykta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1214 Skrevet April 13, 2006 Fra spøk til revolver.. Håper du hadde en fin tur til hjemlandet mitt John-Arne Det er deilig å være Norsk.. Det er absolutt dejligt å være norsk i Danmark... Sjekk denne kvitteringa fra Rema1000(!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1215 Skrevet April 13, 2006 Det er absolutt dejligt å være norsk i Danmark...Sjekk denne kvitteringa fra Rema1000(!) det var billigt, men lurepå ein ting. står det dåsepant??? og 3L vin og jordbær, helaften???? ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1216 Skrevet April 13, 2006 Tok med meg Kaia en tur på Vaerste isted..... Arild fikk noen gode tips av henne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1217 Skrevet April 13, 2006 Som sagt, Arild var innom Vaerste idag for å gi Bad'Roc litt velfortjent pleie og en ny stol... Er litt usikker på hva han måler, men "no comment" tror jeg passer bra... Kaja koste seg med en kvikklunsj som David hadde lagt igjen... Ups... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1218 Skrevet April 13, 2006 Rat-look temaet er bra gjennomført på Bad'Roc nå om dagen, men planene for den lover godt... Hva gjorde så jeg mens Arild skrudde? Her ser dere hvorfor et Golf-sete IKKE passer så bra i Rocco... Før jeg dro hørte jeg noen rare lyder fra Golfen til Endre, og fikk se dette da jeg tittet inn i den... Trakk meg fort tilbake da jeg vet at enøyde påskekyllinger ikke er til å spøke med... Det jeg ikke skjønner er åssn de små kyllingene har greid å skvise ut så digre egg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1219 Skrevet April 13, 2006 Jeg traff disse hyggelige karene idag, og fikk dette nasjonal-hodeplagget av dem... Dagens påskequiz er: Hvilken land kommer disse karene fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1220 Skrevet April 13, 2006 Jeg traff disse hyggelige karene idag, og fikk dette nasjonal-hodeplagget av dem... Dagens påskequiz er: Hvilken land kommer disse karene fra? Han til venstre må vel være finmarking eller no sånt..... De to andre er det litt værre med, men et lite forslag må jo være lakkboksen kansje. :D Iværtfall etter dressen å dømme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1221 Skrevet April 13, 2006 Jeg tror de er fra Polen. Jeg synes å huske at nasjonal-hodeplagget i Polen er nakkestøtte-trekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1222 Skrevet April 13, 2006 Hahaha, knekker helt sammen av de påskekyllingbildene Har forresten en 83 mod GTi til vrakpant hvis dere skulle være i det kalde nord en gang, en 1.6 gti, bulkete, men den går, bråker som en middelstor Hercules 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1223 Skrevet April 13, 2006 Hahaha, knekker helt sammen av de påskekyllingbildene Har forresten en 83 mod GTi til vrakpant hvis dere skulle være i det kalde nord en gang, en 1.6 gti, bulkete, men den går, bråker som en middelstor Hercules Hvor da? Kanskje jeg tar meg en tur... Er det skilter eller ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1224 Skrevet April 13, 2006 det var faktisk leif egil som la igjen den kvikklunsjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1225 Skrevet April 14, 2006 Er vel nødt til å være Polakker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...