#1226 Skrevet April 14, 2006 Er vel nødt til å være Polakker Jepp, alle tre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1227 Skrevet April 14, 2006 Disse gutta er fra nakkestøttetrekkula, en plass i Nord-Sverige:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1228 Skrevet April 14, 2006 Det jeg ikke skjønner er åssn de små kyllingene har greid å skvise ut så digre egg... Er du helt furu eller? Jeg regner ikke med at du var så stor som du er nå da du blei skvisa ut heller. Vis litt respekt da om ikke annet, det er tross alt levende organister det er snakk om her asså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1229 Skrevet April 14, 2006 Riktig svar var ESTLAND, og siden ingen svarte riktig tilfaller premien MEG... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1230 Skrevet April 14, 2006 Nå er jeg enda trøttere... Etter 1.5 timers søvn, 800 km i bil og 5 timer traskende rundt på messa er vi tilbake igjen... Har tatt MASSE bilder, men orker ikke å laste opp alle nå... Her er en liten smakebit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1231 Skrevet April 14, 2006 Hvor da? Kanskje jeg tar meg en tur... Er det skilter eller ikke? En plass som heter Glomfjord, er nok ikke skilter nei, men den går godt Trenger bare hørselvern når man kjører da, litt mangelfult eksosanlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1232 Skrevet April 15, 2006 To trøtte typer kl 05:23 Dette synet møtte oss ca 2km før Jønkøping (!) Men med effektiv og lite hensynsfull kjøring av Arild, tok det ikke mange minuttene før vi var parkert utenfor Elmia og på vei inn. Vel inne ble det mange inntrykk og jeg har bare tatt med de morsomme/nyskapende/interessante bildene: "litt" krympa bil: Inngang gjennom frontruta Herlig!! På It's Fun standen chippa de biler på messa...morsomt å se fagfolk i sving. ...neste innlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1233 Skrevet April 15, 2006 Vel En av mine favoritter blandt alle plæstikkbiler 205 GTI MI-16 Ett lite oversiktsbilde til hallen med alle ombygde classic og choppere En sånn jekk ønsker jeg meg til bursdag (24 Juni så vet dere det) En grei Ghia ....forts... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1234 Skrevet April 15, 2006 .... Dette var Håkons favoritt...han sto lenge å prata med byggeren Og denne var verdt hele turen alene Her er det også litt inspirasjon for ett senere prosjekt jeg SKAL gjøre Stødig lakkering: Og tilslutt en Einser (etter å ha traska i 5 timer) Han blir vi mere kjent på BugRun til sommeren... ...og alle var enige om at det var en fin (men litt slitsom) tur..... Over til Håkon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1235 Skrevet April 15, 2006 Dere får unnskylde om det er noen uklare bilder her... But here we go... MEGET pen A4, perlemor og sort... Nydelig... DSG3... Tidsriktig Willy's stand... John Arne hadde veldig lyst på denne... Og ENDA mer lyst på denne... (jaggu bra nøkla ikke sto i) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1236 Skrevet April 15, 2006 Enda en A4 med LITT sær lakk... Golfen som Bilsport bygde på 4 dager under samme utstilling i fjor... Denne solgte man masse til Chevrolet Matiz eiere... Mange sinnsyke bilstereobygger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1237 Skrevet April 15, 2006 Mange rodder på messa, denne var sinnsykt kul... (og lav) Noen som vil male bilen i "woody" look? John Arne mente at hun malte med gjæra ketcup... Europeiske klassikere var det også, her en NSU Prinz... Denne egner seg dårlig i regnvær og søle, innerskjermen var trukket med stoff... På tur hjem havna vi bakom denne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1238 Skrevet April 16, 2006 Tidsriktig Willys stand? Hvor er Willys'en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1239 Skrevet April 16, 2006 Tidsriktig Willys stand? Hvor er Willys'en? Så vidt jeg kan bedømme ut fra bildet er det en Willys som står der...minner om en 33 eller 34 modell synes jeg. Willys er ikke bare den godt kjente jeepen fra 2. verdenskrig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1240 Skrevet April 16, 2006 Europeiske klassikere var det også, her en DKV... Her må jeg korrigere deg. DEt er ingen DKW, men en NSU Sport Prinz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1241 Skrevet April 16, 2006 Som sagt var vi trøtte.... Den røde er en '37 Ford Tudor for de som lurer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1242 Skrevet April 16, 2006 Her må jeg korrigere deg. DEt er ingen DKW, men en NSU Sport Prinz Ja, det stemmer... Det er en NSU Prinz, er jeg som er helt på jordet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1243 Skrevet April 16, 2006 Som sagt var vi trøtte.... Den røde er en '37 Ford Tudor for de som lurer Hva med den andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1244 Skrevet April 16, 2006 mer bilder!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1245 Skrevet April 16, 2006 Hva med den andre? '34 Willys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1246 Skrevet April 16, 2006 Lås dørene på Vaerste! Jehovas er i distriktet.... Har akkurat vært nødt til å be dem reise videre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1247 Skrevet April 16, 2006 34 Willys? Nei, er vel sen 40 Cheva. (48?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1248 Skrevet April 16, 2006 Helt riktig Bård! Willy sitter og driter på utedassen bak til venstre i bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1249 Skrevet April 16, 2006 Hehe. God påske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1250 Skrevet April 16, 2006 hehe, nå har eg lest hele tråden deres. Og det tok fort noen timer... Men utrulig artig tråd. Keep up the good work 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...