#1251 Skrevet April 16, 2006 Kunne banne på at jeg hørte Endre på TV3 nå... Men det var bare denne fyren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1252 Skrevet April 16, 2006 Kunne banne på at jeg hørte Endre på TV3 nå... Men det var bare denne fyren... Endre som liten det der, det hører jeg på dialekta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1253 Skrevet April 16, 2006 Jada.. Bare mobb bergenseren dere! Hyggelig at dere tenker på meg når jeg er borte på ferie i hvertfall:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1254 Skrevet April 16, 2006 Jeg tror UP hadde denne ute for å sjekke påske-trafikken, ser i alle fall ut som om de har lånt et russisk overvåkningkamera fra den kalde krigen... Eller kanskje ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1255 Skrevet April 16, 2006 hehe, nå har eg lest hele tråden deres. Og det tok fort noen timer... Men utrulig artig tråd. Keep up the good work Slenger meg på den jeg:) Har nå brukt nøyaktig 4 timer og 19 minutter på å lese fra første til siste post. Nå har jeg vondt i hue! Men uansett kjempebra jobba gutter (og jente). Virker hvertfall som dere vet hva dere driver med og får ting gjort. Ser ut som dere har det kjempemorro der borte: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1256 Skrevet April 17, 2006 Idag har vi hatt ryddesjau på Vaerste for at det skal bli fint til helga. Vi har da vårmønstring i Classicgruppa hos oss kl 12.00 på søndag. Alle er velkomne Mvh Die Aller Vaerste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1257 Skrevet April 17, 2006 det har blitt ryddet på vaerste idag.. noen bevis... ble ganske bra joachim tok over stillingen som kameralus for anledningen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1258 Skrevet April 17, 2006 Synes det er veldig morsomt jeg... More 2 come... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1259 Skrevet April 17, 2006 Endre instisterte på å polere alle felgene våre idag... Bad'Roc fikk testa de nye opprydda lokalene også... Her er han ferdig og på tur hjem med sin stolte eier Arild som også var med å rydda idag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1260 Skrevet April 17, 2006 Arild som også var med å rydda idag... tja... Ser godt plantet ut iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1261 Skrevet April 17, 2006 Jeg er i hvertfall helt gåen etter rydde-dugnaden i dag! Skal bli godt å gå tilbake til å bare rote igjen.. Nå er vi tålelig klar til vår-mønstring: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1262 Skrevet April 17, 2006 Idag var det hjulskift på Endre... Men etter en vinter i saltlake fram og tilbake på østlandet ble det ikke så enkelt alikavel... Her er en liten filmsnutt... KLIKK Hehe, enda var ikke hjulet av... Fikk han hjulet av? Fortsettelsen ser dere her... KLIKK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1263 Skrevet April 17, 2006 he he.. Ja det satt som fy, men av kom det! Du glemte å legge ut bilde etter sommerfelgene var på da Håkon! Kan ta et bilde i morgen, hvis bilen fortsatt står der jeg parkerte den;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1264 Skrevet April 18, 2006 flott tråd dette gutta. ålreit å kunne se på andres prosjekter å sånn når man er student og må vente minst 2 mnd til før jeg kan begynne på noe sånt selv blir i bra humør av denne fortsett med å oppdatere jevnlig Mvh Lars Moe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1265 Skrevet April 18, 2006 Til Håkon: Fant kontakten til phonoutgangene. Her har du bilde av den. Hadde den heldigvis på en spiller som egenlig skulle hives. Send meg adressen din så sender jeg den til deg helt gratis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1266 Skrevet April 18, 2006 Til Håkon:Fant kontakten til phonoutgangene. Her har du bilde av den. Hadde den heldigvis på en spiller som egenlig skulle hives. Send meg adressen din så sender jeg den til deg helt gratis! Jubel.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1267 Skrevet April 18, 2006 Som vanlig havna vi på Værste etter kveldens lokallagstreff. Det var tydelig ikke like spennende for alle enda jeg sveisa både på Recaro'n til Bad'Roccen og bakluka på pøsen til OleC.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1268 Skrevet April 18, 2006 i tradisjon tro ble det tur på vaerste idag etter lokallagsmøtet. noe fornuftig arbeid..... noen hadde sovet litt for lite.. Så har jeg skaffet meg en einser.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1269 Skrevet April 18, 2006 Planer for einseren, David? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1270 Skrevet April 18, 2006 Det ble litt mere spennende på veien hjem da jeg gikk tom for bensin enda nåla sto over rødmerkinga... Heldigvis kjørte Endre etter meg fra Værste så jeg fikk hjelp av han (tusen takk!) Med litt kreativitet på Jet så fiksa jeg både kanner og trakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1271 Skrevet April 19, 2006 Det ble litt mere spennende på veien hjem da jeg gikk tom for bensin enda nåla sto over rødmerkinga... Heldigvis kjørte Endre etter meg fra Værste så jeg fikk hjelp av han (tusen takk!) Med litt kreativitet på Jet så fiksa jeg både kanner og trakt HEHE:D. Jeg ser på skiltet at du kom enda kortere enn en god kompis og klubbkollega av oss gjorde på omtrent samme tid i fjor (også dette etter klubbtreff). Navn offentliggjøres naturligvis ikke, av hensyn til personvern og hans gode navn og rykte;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1272 Skrevet April 19, 2006 Planer for einseren, David? tja si det.. skulle vær senk og felger da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1273 Skrevet April 20, 2006 En fin dag idag Hadde besøk av fatter'n som ville bytte MIG'en min...ikke meg imot. Endelig ett apparat som passer bedre til tynnplatesveising som jeg stort sett driver med. Og her er selveste Blåser'n: Håkon Aurlien kom også innom for en hyggelig VAG/K70 prat: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1274 Skrevet April 20, 2006 En fin dag idag Håkon Aurlien kom også innom for en hyggelig VAG/K70 prat: Det var hyggelig å være innom, og få ryddet litt i forvirringen. SØNDAG er det altså treff. Så får jeg bare beklage bekledningen. Ikke helt VAG, derimot Honda MC. På vei hjem ble jeg vinket inn til en hyggelig politimann ved Støkken. Ekstra hyggelig at han sa at "her er alt i skjønneste orden". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1275 Skrevet April 21, 2006 Da kommer ikke 16v einseren på søndag. dette er kun fordi hiddenen til vegvesenet var nede! Det hjalp heller ikke å dra til oslo fordi hiddennettverket var nede i hele norge. Så det var jo flott! Ikke noe prøveskilter på meg gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...