Oss på "værste" (garasjen med de rare i)

Anbefalte innlegg

Det var synd å høre Wegar (har ett sett skilter du kan låne da ;)

 

Idag var Die Aller Vaerste på Einserservicetour...

Første stopp var PocketValley hvor Joachim sliter litt med å bli ferdig til imorra:

Greit å ha med fasit i form av en orginal Einser GTI:

 

IMG_4575-1.JPG

 

Måtte koble opp bensinpumpa men når jeg skulle prøvestarte så mangla det noe vesentlig (prøv å gjett):

 

IMG_4570-1.JPG

 

Mens Joachim, Rolf og meg selv dreiv å feilsøkte benytta denne (!) anledning til å rydde opp i DGS2....

 

IMG_4566-1.JPG

 

Så forsvant R + J for å hente ett eller annet da benyttet DAV-Service anledning til å få litt påskefarge...(ser ut som vi tenker på noe helt anna)

 

IMG_4569-1.JPG

 

Fikk desverre ikke tid til å være lenge nok til at motoren gikk men har akkurat prata med Joachim og den går på 3 syl nå ihvertfall. Kryssa fingra på at de rekker dette!

 

På veien hjem dukka det opp ett par snodige fremkostmidler:

 

IMG_4577-1.JPG

 

Schpa med styling og hjulkaplser aZZa

 

IMG_4578-1.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må poste dette bildet her og, mye merkelige farkoster på veien idag... Dette er forressten en Rolls Royce... :P

 

Bilde_156.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kommer ikke 16v einseren på søndag.

dette er kun fordi hiddenen til vegvesenet var nede!

Det hjalp heller ikke å dra til oslo fordi hiddennettverket var nede i hele norge.

Så det var jo flott! Ikke noe prøveskilter på meg gitt

 

Da er vi to. Så da blir det kjiping-Einser denne helga og:(.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte forbi (ja, forbi!) en norskregga Ferrari 612 Scaglietti igår, på vei hjem fra besøk hos Rakriste & co.

Tipper den koster rundt 5 mill i Norge, hehe.

 

Bad'roc kjem på sundag, sjølv om han e' litt for uclassisc...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den hvite 2`er golfen tror jeg at jeg så på skjeberg bilopphuggeri på tirsdag. Utenfor porten altså.. Hadde ihvertfall slike mim felger med grått senter som vises på værsteryddingsbildene. Glana litt på den. Skulle hatt de felga der på min gråe golf 2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den hvite 2`er golfen tror jeg at jeg så på skjeberg bilopphuggeri på tirsdag. Utenfor porten altså.. Hadde ihvertfall slike mim felger med grått senter som vises på værsteryddingsbildene. Glana litt på den. Skulle hatt de felga der på min gråe golf 2.

 

Stemmer det, Endre var og titta etter deler der da... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay.. var nok av hvite golfer der i hvertfall. Tror jeg telte 4-5 stykker. Så karroseri deler burde han finne ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte forbi (ja, forbi!) en norskregga Ferrari 612 Scaglietti igår, på vei hjem fra besøk hos Rakriste & co.

Tipper den koster rundt 5 mill i Norge, hehe.

 

Bad'roc kjem på sundag, sjølv om han e' litt for uclassisc...

 

Var den svart? I såfall er det jeg som har regget opp denne, og denne har stått i Fr.stad siden høst. Kul bil, uvant med ratt gir gitt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var den svart? I såfall er det jeg som har regget opp denne, og denne har stått i Fr.stad siden høst. Kul bil, uvant med ratt gir gitt. :)

He he, jeg var i Maranello for 3 uker siden. Testbanen til Ferrari! Mattsvart Enzo FXX sidelengs i 200, metern foran nesa på oss. En testfører som skulle vise seg litt, og testet launchcontrollen på en 599... Noe lyd!

Sånt gjør at en får akutt lyst til å tafse litt på seg selv.

Anbefales!! Ryanair til Milano, leiebil derifra. Mye god mat og vin også!

Flybilletter fra 19 kr. Offtopic så det rister, men jeg måtte bare.

Ha en god natt videre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den hvite 2`er golfen tror jeg at jeg så på skjeberg bilopphuggeri på tirsdag. Utenfor porten altså.. Hadde ihvertfall slike mim felger med grått senter som vises på værsteryddingsbildene. Glana litt på den. Skulle hatt de felga der på min gråe golf 2.

 

jepp, det var meg..

Hvis du leter litt finner du sikkert slike felger. da er det bare å "restaurere" og påføre litt lakk og polish så er du i havn!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke den helt store responsen så vi prøver igjen

 

www.dieallervaerste.no

DEN VAR BRA J-A (respons): smil :

Men 20 enere: eek : Dere må da ha en å selge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan hende det blir en til salgs i løpet av sommeren..

 

Hva synes folket om hjemmesiden? Den vil bli fyllt med diverse etterhvert som vi har tid.. Bidrag av DIY og andre nyttige ting motaes med takk og belønnes med hederlig omtale!

 

Og i morgen er det vårmønstring! Alle er velkommen!!

 

Jeg har nettopp kjøpt inn vaffelrøre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Og i morgen er det vårmønstring! Alle er velkommen!!

 

Jeg har nettopp kjøpt inn vaffelrøre!

 

Og nå står muffinsene i ovnen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, det var meg..

Hvis du leter litt finner du sikkert slike felger. da er det bare å "restaurere" og påføre litt lakk og polish så er du i havn!

 

Ja da, har allerede kant felger jeg kan pusse opp, meeen tørr ikke jobbe for hardt heller.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt aktivitet på Vaerste idag også, Jochim stakk innom får å få det siste han manglet til einseren sin... Han skal ha kjempekred. for innsatsviljen, den er det ingenting å si på... : rock :

 

Bilde_239.sized.jpg

 

John Arne hjalp meg å bytte bremser på brukseinseren siden jeg var så grei og hjalp Kaia på med jakka... :P

 

Bilde_241.sized.jpg

 

Ellers så var det en ganske avslappet atmosfære på Vaerste idag...

 

Bilde_242.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir to premierer på biler, og disse to er verdt turen alene...

 

Ruffrodden kommer og Joachim satser vi på blir ferdig i løpet av natten... : ja :

 

Nina Marie har bakt 100 muffinser og vaffelrøre er handlet inn...

Kaffe har vi og brus selger vi for 10,- kroner boksen...

 

Håper mange tar turen, velkommen skal dere være... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir to premierer på biler, og disse to er verdt turen alene...

 

Ruffrodden kommer og Joachim satser vi på blir ferdig i løpet av natten... : ja :

 

Håper mange tar turen, velkommen skal dere være... : vinke :

 

: rock : Veldig enig. To spesielle og ikke minst forskjellige bygger.

 

Eg kjem... dog uten classic da den er "under construction..." :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var den svart? I såfall er det jeg som har regget opp denne, og denne har stått i Fr.stad siden høst. Kul bil, uvant med ratt gir gitt. :)
Husker ikke akkurat.

Den går på DL-skilter

 

Fant ut igår at det er sjefen for Exporama-senteret på Hellerudsleta (der Motorfestivalen holdes), som eier den.

 

Den var visst privatimportert, nesten ny.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for veldig hyggelig sammenkomst hos dere i dag. vafflene og muffinsene smakte absolutt. selv om jeg er litt skuffet over at Endre valgte the easy way med vaffelrøra :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for veldig hyggelig sammenkomst hos dere i dag. vafflene og muffinsene smakte absolutt. selv om jeg er litt skuffet over at Endre valgte the easy way med vaffelrøra :P

spiste du for meg også??

 

fikk ikke sjåfør nedover:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spiste du for meg også??

 

fikk ikke sjåfør nedover:(

 

 

Nei, men Christian (sønn av rudi og carina) spiste ganske bra + 1 stk hund som fikk sniki til seg gudene vet hvor mange biter av div vaffler og muffins :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spiste du for meg også??

 

fikk ikke sjåfør nedover:(

 

Rolf orket ikke spise alt for deg, så vi delte litt på det ;)

 

Kjempeoppmøte!! Litt vemodig å ikke ha KL-EEN på veien idag, dette var virkelig en einser-dag :D

DSC02997.jpg

 

DSC02999.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolf orket ikke spise alt for deg, så vi delte litt på det ;)

 

QUOTE]

hehe.. bra det ;):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.