#1326 Skrevet April 23, 2006 Noen som har kjøpt inn lysringer fra biltema? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1327 Skrevet April 23, 2006 ingen korekte enda.. den er foresten tilsalgs.... Gi Bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1328 Skrevet April 23, 2006 Så nesten ut som en girkule med lys i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1329 Skrevet April 23, 2006 Så nesten ut som en girkule med lys i Det er faktisk helt korekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1330 Skrevet April 23, 2006 Ikke verst til å være svin trøtt nattevakt med kun 8 timer igjen av skiftet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1331 Skrevet April 23, 2006 du får sende meg kontonr så jeg får overført premien:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1332 Skrevet April 24, 2006 Kan heller ta en gratis vaffel neste gang det er treff på værste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1333 Skrevet April 24, 2006 Vafflene er gratis fra før, så vell bekomme;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1334 Skrevet April 24, 2006 Det ble jaggu skruing ikveld også Demontering av toppen på den nye EinserKæbben som brukte litt vann..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1335 Skrevet April 24, 2006 Må nesten slenge med ett bilde av komplett motor. Så mye rør, slanger og tilkoblinger er jo helt drøyt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1336 Skrevet April 24, 2006 ble jo rått det bildet da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1337 Skrevet April 24, 2006 Jeg fikk alvorlige mèn og sannsynligvis følgeskader etter dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1338 Skrevet April 25, 2006 Må nesten slenge med ett bilde av komplett motor.Så mye rør, slanger og tilkoblinger er jo helt drøyt Begynt å utvikle parkinson eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1339 Skrevet April 25, 2006 Begynt å utvikle parkinson eller ? Fikk ett snev av det når jeg åpna panseret her ja..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1340 Skrevet April 25, 2006 Hmm... fuglebadebasseng i toppen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1341 Skrevet April 25, 2006 Det er sikkert Cool-aid.. Sa ikke JA at motoren brukte litt vann tidligere? Sikkert bare for å la den slukke tørsten:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1342 Skrevet April 25, 2006 Det har vært en hektisk dag i dag, masse som har skjedd... Bruksbilen min er blitt syk, men mer om det står det i en annen tråd... Jeg var innom Robert på Ski Billakkering som driver med et spesielt "Tweiser"- prosjekt som kommer til å vekke oppsikt, masse customdetaljer... All rust er sandblåst bort, og grunnarbeidet pågår... Motorrommet er lakket matt-sort... Erru trøtt a Robert? Så var det lunsj på Bamsebu... Etterhvert fikk jeg knotet meg utover til Gøran der det ble bilpreik en times tid... Denne Corradoen var knallfin og tilsalgs faktisk... Og her er einser-prosjektet hans med G60 motor... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1343 Skrevet April 25, 2006 Også avsluttet du med litt komfortabel skruing etterfulgt av en ganske komfortabel pizza.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1344 Skrevet April 25, 2006 kom du virkelig ikke nærmere døra, Håkon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1345 Skrevet April 25, 2006 er litt overraska over at han ikke satt bilen andre veien slik at han slapp å gå rundt halve bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1346 Skrevet April 27, 2006 Detaljer kan du lese om på http://www.dieallervaerste.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1347 Skrevet April 27, 2006 noen av dere på vaerste som vet hvem som eier den lytsegrønne derbyen som har vært på de to siste classic treffene deres ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1348 Skrevet April 27, 2006 Om det er den jeg tror du mener, grønn Derby med kule i antenna, så er det en her fra Fredrikstad som kjører den. Husker desverre ikke navnet i farta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1349 Skrevet April 27, 2006 Han er fra Fr.stad ja, men jeg husker desverre ikke navnet. Han satt på med Geir J Bye siste treffet vi hadde så hør med han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1350 Skrevet April 27, 2006 Fant et bilde som passer inn på værste tråden deres syns jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...