#1676 Skrevet Juni 27, 2006 Men hvor i huleste skal man plassere den? Det er jo bare å sette den på lageret sammen med alle einserene som kom opp med toget i forige uke det.En fra eller til er det alltids plass til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1677 Skrevet Juni 27, 2006 hvis du absolutt vil ha plass til den så finner du jo det:D pleier jeg å gjøre. egentlig ikke plass,men det går jo helt fint:D var jo drit rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1678 Skrevet Juni 27, 2006 Den er du nødt til å ta inn, Håkon! Inn i klubben må den iallfall!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1679 Skrevet Juni 27, 2006 Har fått tilbud om denne i Sverige for 1700,- SEK, hva skal vi gjøre... Til den prisen er det vel ikke noe å lure på. Lagringsplass er ikke noe problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1680 Skrevet Juni 27, 2006 kan sette den ved siden av den grønne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1681 Skrevet Juni 27, 2006 Etter hvilket skilt denne har i .se må den jo hete Kongen... Tenkte akkkurat på det samme selv.. men må jo bli Hans Majestet Kongen da Håkon : løp og kjøp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1682 Skrevet Juni 27, 2006 "D.G.S lookaliken" var jo dritfet, kjøp den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1683 Skrevet Juni 27, 2006 Forbanna tullinger... Ja, den er nå solgt... Må bare en finne en måte å hente den på, få lånt meg en henger eller no... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1684 Skrevet Juni 27, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1685 Skrevet Juni 27, 2006 Forbanna tullinger... Ja, den er nå solgt... Må bare en finne en måte å hente den på, få lånt meg en henger eller no... + ett sted å sette den.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1686 Skrevet Juni 27, 2006 veit om en golf til håkon.. lyst på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1687 Skrevet Juni 28, 2006 Her er noen bilder fra hoved treffet forresten. Ikke akkurat bra bilder. (I suck!) men mulig det er interesant for det. Her er Andreas og Håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1688 Skrevet Juni 28, 2006 håkon pisker dgsII 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1689 Skrevet Juni 28, 2006 Og ett til av andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1690 Skrevet Juni 28, 2006 Fikk jeg sett og ikke minst sitte på i bilen jeg har lagd deler til i snart ett halvt år. Kalle var innom med '65 bobla si som fikk testa seg i helga på stripa. Her er syns litt av det jeg har gjort...resten er godt skjult inne i motoren;) Kalle regna med ca 40hk økning fra ifjor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1691 Skrevet Juni 28, 2006 Og her en lykkelig og ikke minst fornøyd eier: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1692 Skrevet Juni 28, 2006 Endre pusser videre på Bobla si... Jeg tok motorvask på David sin rabbit, og når David kom ble det byttet vinduspusser-motor og satt på støtfanger foran... Ole C. hadde med nye hodetelefoner til John-Arne, og her digger de i kor... John-Arne digger mer... Se så fornøyd han er... Marco stakk også innom en tur... "Folkemassen stimlet seg rundt bobla til Kalle" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1693 Skrevet Juni 28, 2006 Den bobla var fet! Ikke minst felgs og motor.. med trykk på motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1694 Skrevet Juni 28, 2006 Den bobla var fet! Ikke minst felgs og motor.. med trykk på motor Det gikk "greit" også enda han ga seg på 6500 da det begynte å dra... Felga var lagd i 300 sett=dyrrreeeee! In memory of James Dean! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1695 Skrevet Juni 28, 2006 Grrr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1696 Skrevet Juni 29, 2006 Spec på motor i bobla ? ca hk ? ..page 114 pn0w3d elns.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1697 Skrevet Juni 29, 2006 Spec på motor i bobla ?ca hk ? Den ble bremsa til 224hk ifjor.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1698 Skrevet Juni 29, 2006 Sugemotor ? omg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1699 Skrevet Juni 29, 2006 Sugemotor ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1700 Skrevet Juni 29, 2006 Åh jøsses for en herlig Boble!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...