#2301 Skrevet Desember 23, 2006 Ønsker dere alle en god jul jeg og: vinke : Hyggelig å ha blitt litt kjent med noen av dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2302 Skrevet Desember 23, 2006 God jul gutta;) godt nytt år også,fest med måte:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2303 Skrevet Desember 30, 2006 Har nå sittet og laget en liten årskavalkade som er lagt ut på hjemmesia vår http://www.dav.no Ønsker alle et kjempefint nytt år og takk for det gamle. Mange fine minner å ta meg seg fra dette året. GODT NYTT ÅR ! ! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2304 Skrevet Desember 30, 2006 Kjempefin oppsumering Håkon! Skal snart på byen for å varme opp til morgendagen så jeg tror det er best å gjøre unna hilsningene nå: Godt nyttår folkens! Takk for det gamle og gleder meg til det "nye"! P.S Mitt nyttårsforsett er å få alle bilene mine kjørbar i løpet av 2007! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2305 Skrevet Desember 30, 2006 Godt nyttår til Dere alle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2306 Skrevet Desember 31, 2006 Trenger vel ingen kommentar dette. Sees neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2307 Skrevet Januar 2, 2007 Ja, godt nytt år folkens ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2308 Skrevet Januar 2, 2007 Ja, godt nytt år folkens ! Godt nyttår... Sjekk hjemmesia under friends om du ikke har vært der enda... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2309 Skrevet Januar 2, 2007 Godt nyttår folks... Håper å sees på treff, bli kjent og kanskje besøke dere på Vaerste i året som kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2310 Skrevet Januar 2, 2007 Å ja Håkon - for ett vakkert bilde du hadde tatt av meg. Bildet av GTI`en er jo definitivt mye finere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2311 Skrevet Januar 2, 2007 Godt nyttår folks...Håper å sees på treff, bli kjent og kanskje besøke dere på Vaerste i året som kommer I like måte, bare å stikke innom det vøtt. Vi arrangerer vårmønstring i år også, så da er det bare å dukke opp for å treffe likesinnede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2312 Skrevet Januar 3, 2007 I like måte, bare å stikke innom det vøtt. Vi arrangerer vårmønstring i år også, så da er det bare å dukke opp for å treffe likesinnede. Pokker, da har vi dårlig tid med å være ferdig med vinterens prosjekter da. Igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2313 Skrevet Januar 3, 2007 kan ikke begynne å nevne treff nå... trodde man hadde god tid jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2314 Skrevet Januar 3, 2007 Pokker, da har vi dårlig tid med å være ferdig med vinterens prosjekter da. Igjen... Sesongen kommer som julekvelden på kjerringa..... hvert år.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2315 Skrevet Januar 8, 2007 Gratulerer Håkon! Grattis med Årest retro ride! http://www.retro-rides.com/rrawards2006.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2316 Skrevet Januar 8, 2007 Ja, her er det bare å bøye seg i støvet ! Fin begynnelse på året for deg Håkon. GRATULERER ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2317 Skrevet Januar 8, 2007 Congratulations 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2318 Skrevet Januar 8, 2007 Gratulere til deg ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2319 Skrevet Januar 8, 2007 Gratulerer med seier Håkon! Ser vi denne på treff i år da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2320 Skrevet Januar 8, 2007 Tøft, gratulerer:D Nå blir det vel kake igjen? Bare synd det er stor avstand, for "æ kajn bake": smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2321 Skrevet Januar 8, 2007 Grattis Haakon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2322 Skrevet Januar 9, 2007 Takk alle saman, jo Michèle skal komme på treff i år... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2323 Skrevet Januar 9, 2007 Takk alle saman, jo Michèle skal komme på treff i år... QUOTE] Saman?? Jeg er da ingen same.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2324 Skrevet Januar 9, 2007 Takk alle saman, jo Michèle skal komme på treff i år... QUOTE] Saman?? Jeg er da ingen same.... Ikke jeg heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2325 Skrevet Januar 9, 2007 Pokker, da har vi dårlig tid med å være ferdig med vinterens prosjekter da. Igjen... Jepp, men da får vi iallfall satt oss et mål... Når sånn cirkus blir vårmønstringen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...