#26 Skrevet Mars 6, 2010 Skål å hei NÅ KOMMER JEG !!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 7, 2010 Da får jeg takke Stian for en koslig aften:) hadde det vært greit vi som var der;) Også ble vi vel enig om 28 august som treffdato, Dette var da mens noen var ute å røykte men siden stian hadde Anders sin stemme ble vi flertall uansett;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 7, 2010 takk for en meeeeget koslig aften til dere som ikke blei med på ronny pøbel, dere kan angre !!!! fytti rakkern for ett liv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 7, 2010 ble dere kjent da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 7, 2010 vi ble så kjent atte;) Hadde det veldig hyggelig vi (få) som var der. Hvem melder seg frivillig til neste gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 7, 2010 Hvor mange ble dere da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 7, 2010 vi var 6 stk. Stian, niklas, mats, marius, chris og meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 7, 2010 Ja, gudbedre! Dette var morro Stian! Herreguuuud Ronny er sjefen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 7, 2010 vi var 6 stk. Stian, niklas, mats, marius, chris og meg:) Du snakka om sommerfest hos deg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 7, 2010 jeg har gjerne grillfest jeg:) Ikke noe problem.. bare vente til snøen har gått og varmen kommer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 7, 2010 Ikke noe i veien for at vi kan være hos meg en kveld også. Bor i Skien da, men det er jo noen andre som bor her oppe også..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 7, 2010 da sender jeg ballen videre til en annen i klubben !!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...