#26 Skrevet Mars 16, 2010 Eller kanskje på kafeén i 2. etasje, som vanlig Det ser ut som "svima Gundersen" har glemt alt om den emailen han skulle sende. Skal sende ham en sms og påminne om det...... Kafe'en i 2. etasje er litt mer eksakt ja... Send SMS du...jeg skal også gjøre det...og så kan vi jo mobbe han litt også i tilfelle han dukker opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 16, 2010 Kafe'en i 2. etasje er litt mer eksakt ja... Send SMS du...jeg skal også gjøre det...og så kan vi jo mobbe han litt også i tilfelle han dukker opp. Har sendt sms Alltid klar for mobbing av Trond (Han sa at han skulle komme) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 16, 2010 Er det noen som kan ta med skiltplate og klistremerker i morra???? Hadde vært knall.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 16, 2010 Er det noen som kan ta med skiltplate og klistremerker i morra???? Hadde vært knall.... Jeg kan stikke innom verkstedet å hente...ikke noe problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 16, 2010 Flott.. skulle gjerne hatt til to biler hvis du har.... på forhånd takk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 16, 2010 Flott.. skulle gjerne hatt til to biler hvis du har.... på forhånd takk.... Det ordner vi...skal kjøre opp i morgen tidlig så jeg ikke glemmer det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 17, 2010 kom litt brått på detta så ble desverre dårlig med oppmøte fra meg:) Men takk for sms! (kom litt i seneste laget) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 19, 2010 Det ble ganske bra oppmøte denne gangen Noen nevnte at det kunne være på sin plass med et lokallagsmøte i Kristiansand i den nærmeste framtid - noen som har forslag til tid og sted ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 22, 2010 sørlandsparken er vel greit!? Jeg syns vi må vente til vi kan komme me sommerfelger;) så slutten av april, begynnelsen av mai? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 22, 2010 Sørlandsparken høres bra ut, sålenge det ikke er på senteret selv, skraper som pokker opp til parkeringen iallfall. Ruller forøvrig på sommerfelger nå her i sør jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 22, 2010 ja, regner med og legge om til helga, da det skal monteres senk på passaten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 7, 2010 Hiver ut et tilfeldig forslag her....men vi burde få satt en plan litt fremover i tid...blir lettere og planlegge da. Annenhver uke? for ofte? for lite? 14 April - Grimstad 28 April - Kristiansand 13 Mai - Grimstad 27 Mai - Kristiansand 9 Juni - Grimstad 23 Juni - Kristiansand 7 Juli - Grimstad 21 Juli - Kristiansand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 7, 2010 blir ikke litt heftig med annenhver uke da? burde heller kanskje hatt f.eks første onsdag i mnd eller no? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 8, 2010 Jeg stemmer for å gå for den planen til Thomas og så se hvordan oppsluttningen er og heller ut fra det bestemme om vi skal treffes mer eller mindre. Er jo ikke vits å ha treff ofte vist det bare kommer 2-3 folk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 14, 2010 Blir det noe treff den 28 April eller åssen er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 19, 2010 ble det noe av den 14 da? i tilfelle så gikk jeg glipp av det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 22, 2010 ble det noe av den 14 da? i tilfelle så gikk jeg glipp av det.. ikke som jeg vet. Jeg var opptatt da. men jeg er hvertflall klar den 28. i kr.sand:) noen andre som kommer da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 23, 2010 ikke som jeg vet. Jeg var opptatt da. men jeg er hvertflall klar den 28. i kr.sand:) noen andre som kommer da? Jeg er litt usikker på om jeg er hjemme, men hvis jeg er det, så møter jeg opp. Hvor og når ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 23, 2010 Jeg er litt usikker på om jeg er hjemme, men hvis jeg er det,så møter jeg opp. Hvor og når ? vet ikke hvor dere har pleid å møtes tidligere, men en plass i sørlandsparken er vel greit?? i 6 tia eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 26, 2010 virker som om det er laber interesse for et lite treff på onsdag: klø : er det ingen som kommer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 26, 2010 tror desverre ikke jeg kan komme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 27, 2010 Jeg er ikke hjemme på onsdag og kan derfor ikke komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 28, 2010 Blir det noe i dag eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 28, 2010 ser dårlig ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...